19 . 07 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Планування банківського маркетингу (підходи, зміст планів, етапи планування)



№ роботи: 872
розділ: Маркетинг
тип: Реферат
об'єм: 13
винагорода автору: 80 грн

Зміст:

Вступ......................... .............................. .............................. .............................. ..........3
1. Поняття банківського маркетингу.................... .............................. .......................4
2. Особливості планування маркетингу в банку......................... .............................. 7
3. Місце плану маркетингу в діяльності банку......................... .............................. ..9
Висновки................. .............................. .............................. .............................. .........11
Список використаних джерел........................ .............................. ............................13
   
Список літератури

1. Нікітін АВ. Маркетинг у банку: Навч.метод. посібник.- К.: КНЕУ, 2001.
2. Дубовик О.В., Бойко С.М., Вознюк А.М., Гірченко І.Д. Маркетинг у банку: Навч. посібник. – Львів: ЛБІ НБУ, 2006. – 275 с.
3. Завадська Д.В. Формування системи банківського маркетингу. – Одеса: ОНПУ, 2003. – 77 с.
4. Кубів С .І ., Крикавський Є.В., Косар Н.С. Маркетингова концепція формування привабливості комерційного банку: Монографія. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. – 232 с.
5. Ляпин З.Ф., Гончарова И.И. Маркетинг в банковской сфере. – Луганск: Изд -во Восточно-украинского госуниверситета , 1998. – 186 с .
6. Романенко Л.Ф. Банківський маркетинг: Підручник. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 344 с
7. Спицын И.О., Спицын Я.О. Маркетинг в банке. – Тернополь: АО “Танекс ”, К.: ЦММС “Писпайп ”, 1993. – 656 с.
8. Головкіна Н. Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір // Маркетинг в Україні. – 2008. – № 2. – С. 27–30.
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.