22 . 01 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Врахування ризику при формуванні цінової політики



№ роботи: 840
розділ: Ціноутворення
тип: Контрольна робота
об'єм: 10
винагорода автору: 80 грн

Зміст:

18. Врахування ризику при формуванні цінової політики
Тест 18.
Визначення ціни на основі витратного методу варто кваліфікувати як:
а) активне ціноутворення
б) пасивне ціноутворення
в) нейтральне ціноутворення
Пасивне ціноутворення - це установлення цін строго на основі затратного методу або тільки під впливом цінових рішень конкурентів.

Тест 19
Ціни швидше впливають на обсяг продажу швидше ніж всі інші інструменти маркетингу:
а) так
б) ні

Тест 31
Сума на яку продавець може збільшити ціну товару у порівнянні з вартістю цього товару для нього самого це:
а) спекулятивний прибуток
б) торгова знижка
в) торгова націнка

Тест 39
Параметри ціноутворення – це:
а) варіант витратного ціноутворення, що відображає усі його дефекти;
б) ефективний спосіб полегшення ціноутворення в багато номенклатурних виробництвах;
в) спосіб ціноутворення, корисний тільки при встановленні цін на товари з одним найважливішим параметром якості.



Задача 9
Фірма готується для участі в тендері. Питомі витрати виробництва устаткування, що виготовляється нею, складають 16000 грн. Можливий діапазон цін – від 18 до 24 тис. грн. (із кроком у 2000 грн). Імовірність виграшу у тендері визначається за формулою:
Vі=48000/Рі-1,9
Де Рі – рівень ціни, тис. грн
Vі – імовірність виграшу при такому рівні ціни.
Який рівень ціни кращий для фірми в цьому тендері?
Задача 19
Запропоновано наступні дані:
1. Собівартість виробу, грн. - 100
у т. ч. (у %)
- матеріальні витрати – 70
- оплата праці з нарахуванням – 28
- амортизаційні відрахування – 2
2. Розмір інфляції за місяць - 1%
3. Тривалість виробничого циклу, місяців - 1
4. ПДВ, % - 20
5. Податок на прибуток, % - 30
6. Посередницько-збутова націнка, % - 4
7. Торгова націнка, % -25
Визначити:
1. Рентабельність виробу, що закладається в ціну
2. Прибуток на виріб
3. Оптову ціну виробу
4. Відпускну ціну виробу
5. Оптову ціну торгівлі
6. Структуру роздрібної й оптової ціни виробу.

Література
   
Список літератури

1. Гарковенко С.С. Маркетинг: Підручник- Київ: Лібра, 2000.
2. Данько Т.П. Управление маркетингом: Учебное пособие для студ.вузов/2-е изд. перераб. и доп. –М: ИНФА-М,2001. –334с.-(Высшее образование).
3. Джоббер Д. Принципы и практика маркетинга: Учеб.пособие. – 2-е изд.-М:Вільямс, 2000. –688с.
4. Дорошев В.И. Введение в теорию маркетинга. –М: МНФА-М, 2000,-285с.
5. Зав’ялов П.С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицях: Учеб.пособие. –М.: ИНФА –М,-2001.- 496с.
6. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навч.-методичний посібник. – КНЕУ, 2000.-124с.
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.