18 . 01 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Система товаропостачання у торговельній мережі



№ роботи: 714
розділ: Комерційна діяльність
тип: Курсова робота
об'єм: 33
винагорода автору: 90 грн

Зміст:

Вступ......................... .............................. .............................. .............................. ........3
1. Система товаропостачання роздрібної торговельної мережі........................ .....5
2. Характеристика ЗАТ „Фірма „Бакалія”..................... .............................. ............10
3. Характеристика покупців ЗАТ „Фірми „Бакалія” та організація господарських зв’язків...................... .............................. .............................. ............16
4. Методи завозу товарів в роздрібну торгівельну мережу........................ ...........19
4.1. Централізована доставка...................... .............................. .............................. ..19
4.2. Децентралізована доставка...................... .............................. ............................23
5. Шляхи покращання організації товаропостачання ЗАТ „Фірми „Бакалія”..................... .............................. .............................. .............................. ......25
Висновки............ .............................. .............................. .............................. ..............29
Список використаних джерел........................ .............................. ............................31
Додатки..................... .............................. .............................. .............................. ........33
   
Список літератури

1. Апопій В.В. Організація торгівлі /В.В. Апопій, І.П. Міщук, В.М. Ребицький, Ю.М. Хом’як. – Київ: Центр навчальної літератури, 2005. – 616 с.
2. Герасимчук З.В. Організація та технологія торгівлі /Герасимчук З.В., Ковальська Л.Л., Вахович І.М. – Луцьк: Надстир’я, 2005. – 324 с.
3. Голошубова Н.О. Організація торгівлі /Голошубова Н.О. – К.: Книга, 2004. – 560 с.
4. Платонов В.Н. Организация торговли /Платонов В.Н.. — Мн.: БГЭУ, 2002. – 287 с.
5. Ковалев К. Логистика в розничной торговле: как построить эффективную сеть / Ковалев К., Уваров С., Щеглов П. – СПб.: Питер, 2007. – 272 с.
6. Круминьш Н., Витолиньш К. Логистика в Восточной Европе: Справочник по управлению системами логистики в Восточной Европе, или что неолбходимо знать, чтобы система логистики была на 30 % эффективнее. – Рига, Schenker, 2007. – 190 с.
7. Миротин Л. Б., Ташбаев И. Э. Логистика для предпринимателя: основные понятия, положения и процедуры. – М. ИНФРА-М, 2002. – 252 с.
8. Фролова Л. В. Механізми логістичного управління торговельним підприємством / Фролова Л. В. – Донецьк, донДУЕТ, 2005.
9. Задоя О.А. Комерційна діяльність. – К.: Четверта хвиля, 2005 – 347 с.
10. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика: Навч. посіб. – К.: КНЕУ, 2005. –156 с.
11. Организация и технология торговых процесов/Под ред. Ф.Г. Панкратова. – М.: Экономика, 2004. – 311 с.
12. Парсяк В.Н. Рогов Г. К. Комерційна діяльність. – К.: Наук. Думка, 2005. – 128с.
13. Кулик В.А. Маркетинг. – К.: Знання, 2007. – 348 с.
14. Коваль О.Д. Маркетинг. – К.: Вища школа, 2004. – 402 с.
15. Мудрик В.Х. Маркетинг. – К.: Знання, 2004. – 551 с.
16. Мрамар Г.К. Комерційна діяльність. – К.: КНЕУ, 2004. – 440 с.
17. Міків В.Р. Маркетинг. – К.: Вища школа, 2003. – 297 с.
18. Современный маркетинг/ Под ред. В.Е. Хруцкого. – М.: Финансы и статистика , 2007.-300 с.
19. Трачук М. Г. Маркетинг. – К.: КНЕУ, 2005. – 321 с.
20. Ярчук О. Р. Товарна політика підприємства. – К. : МАУП, 2004. – 126 с.
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.