18 . 06 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Маркетингове середовище



№ роботи: 519
розділ: Маркетинг
тип: Контрольна робота
об'єм: 18
винагорода автору: 80 грн

Зміст:

6. Маркетингове середовище
20. Товар. Товарна одиниця. Три рівні розробки нового товару
24. Цілі цінової політики і фактори, що на неї впливають
33. Формування системи маркетингових комунікацій підприємства
Задача 3
Задача 13
Список використаної літератури
   
Список літератури

1. Ф. Котлер. Основы маркетинга. – М.: Дело и сервис, 1991.
2. Варковенко І. І. Маркетинг. - К.: Вища школа, 1998.
3. Ассель В. Маркетинг: принципы и стратегия. – М.: Дело и сервис, 1999.
4. Кардаш О. Л. Маркетингова товарна політика. – К.: КНЕУ, 1999. – 204 с.
5. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник – К.: КНЕУ, 2000.
6. Гарковенко С.С. Маркетинг: Підручник- Київ: Лібра, 2000.
7. Данько Т.П. Управление маркетингом: Учебное пособие для студ.вузов/2-е изд. перераб. и доп. –М: ИНФА-М,2001. –334с.-(Высшее образование).
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.