19 . 07 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Функції управління маркетингом



№ роботи: 516
розділ: Маркетинг
тип: Контрольна робота
об'єм:
винагорода автору: 80 грн

Зміст:

1. Функції управління маркетингом
2. Ціна та попит
Задача 2
Фірма спеціалізується на виробництві жіночих суконь. Щоб вийти на новий географічний ринок фірма вивичила конкурентне середовище і з’ясувала, що в ньому провідну роль відіграє 5 фірм товари яких характеризуються наступними даними.
Визначити:
1. Позиції конкурентів на ринку товару (дати характеристику)
2. Вибрати шлях позиціювання для товару фірми. Позначити (встановити) позицію фірми на ілюстрації.
3. Перерахувати умови, за яких фірма може бути впевненна, що вибір зроблений вірно.

Список використаної літератури
   
Список літератури

1. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник – К.: КНЕУ, 2000.
2. Гарковенко С.С. Маркетинг: Підручник- Київ: Лібра, 2000.
3. Данько Т.П. Управление маркетингом: Учебное пособие для студ.вузов/2-е изд. перераб. и доп. –М: ИНФА-М,2001. –334с.-(Высшее образование).
4. Ф. Котлер. Основы маркетинга. – М.: Дело и сервис, 1991.
5. Варковенко І. І. Маркетинг. - К.: Вища школа, 1998.
6. Ассель В. Маркетинг: принципы и стратегия. – М.: Дело и сервис, 1999.
7. Кардаш О. Л. Маркетингова товарна політика. – К.: КНЕУ, 1999. – 204 с.
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.