19 . 07 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Концепція та етапи життєвого циклу товару, типи реакції виробників



№ роботи: 511
розділ: Маркетинг
тип: Контрольна робота
об'єм: 15
винагорода автору: 80 грн

Зміст:

1. Концепція та етапи життєвого циклу товару, типи реакції виробників…………………………………………………… ………………..…..3
2. Види підприємств оптової торгівлі, основні характеристики…………...…..6
3. Задача……………………………………………………………… …………..10
Список використаної літератури……………………………………………….. 15
   
Список літератури

1. Ф. Котлер. Основы маркетинга. – М.: Дело и сервис, 1991.
2. Варковенко І. І. Маркетинг. - К.: Вища школа, 1998.
3. Ассель В. Маркетинг: принципы и стратегия. – М.: Дело и сервис, 1999.
4. Кардаш О. Л. Маркетингова товарна політика. – К.: КНЕУ, 1999. – 204 с.
5. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник – К.: КНЕУ, 2000.
6. Гарковенко С.С. Маркетинг: Підручник- Київ: Лібра, 2000.
7. Данько Т.П. Управление маркетингом: Учебное пособие для студ.вузов/2-е изд. перераб. и доп. –М: ИНФА-М,2001. –334с.-(Высшее образование).
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.