19 . 01 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Сутність управління маркетингом, концепції управління маркетингом



№ роботи: 509
розділ: Маркетинг
тип: Контрольна робота
об'єм: 11
винагорода автору: 80 грн

Зміст:

1. Сутність управління маркетингом, концепції управління маркетингом………………………………………………… ………………...…..3
2. Поняття конкурентоспроможності. Етапи оцінки конкурентоспроможності. Етапи розробки нових товарів……………………………………………….…..5
3. Завдання………………………………………………………… ………….…..7
Література……………………… ………………………………………………..10
   
Список літератури

1. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник для вузів. - К.: Лібра, 1998.- 384с.
2. Герасименко В.В. Ценовая политика фирмы. - М.: Финстатинформ, 1995г.
3. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. посібник. - К.: Вища школа, 1994.- 327 с.
4. Герчикова И. Н. Менеджмент.- М., 1997.
5. Котлер Ф., Боуен Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм. Учебник для вузов / Пер. с англ. Под ред. Н.Б.Ноздревой.- М.:ЮНИТИ, 1998.-187 с.
6. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. / Общ. ред. и вступ.ст. Пеньковой. - М.: Прогресс, 1990. - 736 с.
7. Литвиненко Я.В. Ціни на споживчі товари: Навч.посібник. - Київ, 1992.
8. Литвиненко Я.В. Сучасна політика ціноутворення: Навчальний посібник.-Київ, 2001р.-150с.
9. Негл Т. Томас. Стратегия и тактика ценообразования. Руководство для принятия решений, приносящих прибыль."Питер". - Сан-Петербург, 2001г.-543с.
10. Пешкова Е.П. Маркетинговый анализ в деятельности фирмы.- М.: «Ось- 89», 1998. - 80с.
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.