23 . 10 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Методи маркетингу



№ роботи: 497
розділ: Маркетинг
тип: Контрольна робота
об'єм: 9
винагорода автору: 80 грн

Зміст:

1. Методи маркетингу
Задача 8
Фірма реалізує свою продукцію на трьох сегментах ринку.в першому сегменті обсяг продажу за попередній рік складав 44 млн одиниць, а місткість ринку в сегменті – 980 млн шт. Передбачається, що в наступному році місткість ринку в цьому сегменті зросте на 3%, а частка фірми – на 5%.
В другому сегменті частка фірми складає 4%, обсяг продажу – 55 млн одиниць продукту. Передбачається, що місткість ринку зросте на 11%, а частка фірми в цьому сегменті досягне 8%.
В третьому сегменті місткість ринку складає 45 млн. одиниць продукту, частка фірми – 12%. Зміни місткості ринку в наступному періоді не передбачається, а обсяг продажу зменшиться на 1 млн. одиниць.
Визначити загальний обсяг фірми в наступному періоді.

Задача 47
Складіть калькуляцію собівартості 100 пар чоловічого взуття і визначте прибуток або збиток від реалізації однієї пари. Відомі такі дані:
1. Затрати на сировину і основні матеріали (на 100 пар)
- шкіра для верху – 1700 грн
- шкіра для підкладки – 118 грн
- вартість деталей низу – 694 грн
- текстиль для між підкладки – 240 грн
2. Допоміжні матеріали, паливо і енергія на технологічні цілі – 650 грн
3. Зарплата виробничих робітників – 1110 грн
4. Витрати на утримання і експлуатацію виробничого обладнання - 20% від зарплати виробничих робітників
5. Загальногосподарські витрати – 20% від виробничої собівартості продукції
6. Витрати на збут одиниці товару – 7 грн
7. Вільна відпускна ціна однієї пари взуття (без ПДВ) – 70 грн

Задача 77
Заповніть схему, яка описує рух товарів від постачальників до кінцевих споживачів
1. виробництво
2. канали
3. споживачі
4. закупівля
5. розподіл
6. постачальники

Список використаних джерел
   
Список літератури

1. Ф. Котлер. Основы маркетинга. – М.: Дело и сервис, 1991.
2. Варковенко І. І. Маркетинг. - К.: Вища школа, 1998.
3. Ассель В. Маркетинг: принципы и стратегия. – М.: Дело и сервис, 1999.
4. Кардаш О. Л. Маркетингова товарна політика. – К.: КНЕУ, 1999. – 204 с.
5. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник – К.: КНЕУ, 2000.
6. Гарковенко С.С. Маркетинг: Підручник- Київ: Лібра, 2000.
7. Данько Т.П. Управление маркетингом: Учебное пособие для студ.вузов/2-е изд. перераб. и доп. –М: ИНФА-М,2001. –334с.-(Высшее образование).
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.