22 . 01 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Вертикальні маркетингові системи і особливості їх формування (світовий та вітчизняний досвід)



№ роботи: 496
розділ: Маркетинг
тип: Реферат
об'єм: 10
винагорода автору: 80 грн

Зміст:

Вступ
1. Розповсюдження вертикальних маркетингових систем
2. Типи та приклади вертикальних маркетингових систем
Висновки
Список використаної літератури
   
Список літератури

1. Ассэль Г. Маркетинг: принципы и стратегия/Уч. Пер. с анг. Интенгарца М. 2-3-еизд.-М: ИНФА-М, 1999.
2. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник – К.: КНЕУ, 2000.
3. Гарковенко С.С. Маркетинг: Підручник- Київ: Лібра, 2000.
4. Данько Т.П. Управление маркетингом: Учебное пособие для студ.вузов/2-е изд. перераб. и доп. –М: ИНФА-М,2001. –334с.-(Высшее образование).
5. Джоббер Д. Принципы и практика маркетинга: Учеб.пособие. – 2-е изд.-М:Вільямс, 2000. –688с.
6. Дорошев В.И. Введение в теорию маркетинга. –М: МНФА-М, 2000,-285с.
7. Зав’ялов П.С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицях: Учеб.пособие. –М.: ИНФА –М,-2001.- 496с.
8. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навч.-методичний посібник. – КНЕУ, 2000.-124с.
9. Лук’янець Т.І. Маркетингова політика комунікацій: Навч. посібник. –К: КНЕУ, 2000.-380с.
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.