24 . 02 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Суть, мета і завдання маркетингових досліджень



№ роботи: 492
розділ: Маркетинг
тип: Контрольна робота
об'єм: 17
винагорода автору: 80 грн

Зміст:

Вступ......................... .............................. .............................. .............................. .......3
1. Маркетингові дослідження: поняття та етапи проведення.................... ...........4
2. Проведення маркетингових досліджень на прикладі ЗАТ «Медтехніка».................. .............................. .............................. .............................. .7
Висновки.................. .............................. .............................. .............................. ......16
Список використаних джерел……………………………………………………17
   
Список літератури

1. Ф. Котлер. Основы маркетинга. – М.: Дело и сервис, 1991.
2. Варковенко І. І. Маркетинг. - К.: Вища школа, 1998.
3. Ассель В. Маркетинг: принципы и стратегия. – М.: Дело и сервис, 1999.
4. Кардаш О. Л. Маркетингова товарна політика. – К.: КНЕУ, 1999. – 204 с.
5. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник – К.: КНЕУ, 2000.
6. Гарковенко С.С. Маркетинг: Підручник- Київ: Лібра, 2000.
7. Данько Т.П. Управление маркетингом: Учебное пособие для студ.вузов/2-е изд. перераб. и доп. –М: ИНФА-М,2001. –334с.-(Высшее образование).
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.