23 . 05 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Ефективність діяльності підприємства



№ роботи: 466
розділ: Менеджмент
тип: Дипломна робота
об'єм: 90
винагорода автору: 120 грн

Зміст:

Вступ
1. Теоретико – методологічні основи управління ефективністю підприємств.
1.1. Ефективність, як економічна категорія
1.2. Види ефективності діяльності підприємства
1.3. Чиники зростання ефективності діяльності підприємства
1.4. Методика оцінювання ефективності діяльності підприємства
1.5.Шляхи підвищення ефективності
2. Діагностика ефективності діяльності ДП “Новатор”
2.1. Аналіз основних техніко – економічні показників діяльності підприємства
2.2. Аналіз забезпеченості і ефективності використання трудових ресурсів
2.3. Аналіз собівартості товарної продукції
2.4. Аналіз фінансових результатів
3. Шляхи підвищення ефективності використання інноваційного потенціалу ДП «Новатор.»
3.1. Шляхи підвищення ефективності кадрової складової потенціалу підприємства
3.Шляхи підвищення ефективності діяльності ДП „Новатор”
3.1. Розробка моделі підвищенння ефективності діяльності підприємства
3.2. Проведення реструктуризації підприємства
3.3. Зниження собівартості продукції
3.4. Підвищення ефективності кадрової складової потенціалу підприємства
Висновки
Літера тура
Додатки
   
Список літератури

1. Андреева О.Д. Технология бизнеса?: Маркетинг: Учеб. пособие. – М.: Дело, 200. – 224с.
2. Андрушків Б.М., Кузьмін О.Є. Основи менеджменту. –Львів.; Світ, 1995
3. Бендина Н.В. Маркетинг.-М.: “Издательство ПРИОР”, 2000.-208с.
4. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник – К.:КНЕУ, 1998.–268с.
5. Гилберт А. Черчилль. Маркетинговые исследования. Серия “Маркетинг для профессионалов”. Спб: Издательство “Питер”, 2000. – 752с.
6. Герчикова И.Н. Менеджмент: Учебник. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1994. – 480с.
7. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. 2-е издание, переработанное и дополненное. –М.: Издательство “Финпресс”, 2000. – 464с.
8. Дурович А.П. Маркетинг в предпринимательской деятельности. – Мн. НПЖ “Финансы, учет, аудит”, 1997. – 464с.
9. Економіка підприємства: Підручник / За заг. ред. С.Ф. Покропивного. – Вид. 2-ге, перероб. та доп. – К.: КНЕУ, 2000. – 528с.
10. Економіка підприємства: Навч. посібник / А. В. Шегда, Т.М. Литвиненко, М.П. с.Набаха ...; За ред.А.В. Шегди. – К.: Знання-Прес, 2001. – 335с.
11. Іваненко В.М. Курс економічного аналізу: Навч. посіб. – К.: Знання – Прес, 2000. – 207 с. – ( Вища освіта ХХІ століття).
12. Карлберг, Конрад. Бизнес-анализ с помощью Excel.: Пер. с англ.. –К.: Диалектика, 1997. –448с.
13. Ковалёв А.И., Войленко В.В. Маркетинговый анализ.- М: Центр экономики и маркетинга, 1997.- 176с.
14. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Спб. -Питер Ком, 1999.-896с. (Серия “Теория и практика менеджмента”).
15. Котлер Ф. Основы маркетинга. Спб АО “Коруна” АОЗб “ЛИТЕРА ПЛЮС”, 1994.-698с.
16. Коробов М.Я. Фінансово-економічний аналіз діяльності підприємств: Навч. посібник. – К.: Т-во “Знання”, КОО, 2000. –378с.
17. Кредісов А.І., Панченко Є.Г., Кредісов В.А. Менеджмент для керівників. – К.: Товариство «Знання», 1999. –556с.
18. Крылова Г.Д., Соколова М.И. Практикум по маркетингу /Под ред. А.Н. Романова. - М.: Банки и биржи. ЮНИТИ, 1995.-240с.
19. Маркетингові дослідження. Методичні вказівки та завдання для проведення практичних занять та самостійної роботи студентів спеціальності 7.050201 “Менеджмент організацій”. / Нянько В.М. –Хм-кий, ХІЕП, -2000р. –81с.
20. Менеджмент организации. Учебное пособие. Румянцева З.П. и др. –М.: ИНФРА-М, 1995, -189с.
21. Парсяк В.Н., Рогов Г.К. Маркетинговые исследования. -К.: “Наукова думка”, 1995.-175с.
22. Покропивний Л.С. Колот Підприємництво: Підручник / За заг. ред. С.Ф. По кропивного. –Вид. 2-ге, перероб. та доп. - К.: КНЕУ, 2000. – 528 с., іл..
23. Раицкий К.А. Экономика предприятия: Учебник для вузов. – 2-е изд. – М.: Информационно-внедренческий центр “Маркетинг”, 2000. –696с.
24. Рубан Т Е.. Методика побудови системи економічного стимулювання на підприємстві // Маркетинг в Україні. - Київ: Українська асоціація Маркетингу, 2000. - № 4 Г6). - С. 126-128.
25. Савицкая Г.В. Анализ хозяйственной деятельности предприятия: 5-е изд./ Г.В. Савицкая. – Минск: ООО «Новое знание», 2001. –688 с.
26. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження. Практичний аспект. - К., М.:Спб.: “Вільямс”, 1998.- 262с.
27. Тарнавська Н.П., Пушкар Р.М. Менеджмент: теорія та практика: Підручник для вузів. – Тернопіль: Карт-бланш, 1997. – 456с.
28. Томпсон А.А., Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратеги: Учеб. Для вузов/ Пер. с англ.. Под ред. Зайцева Л.Г. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998 – 576 с.
29. Управленческая деятельность предприятия /Черкасов В.В., Платонов С.В., Третяк В.И. –К. ВАКЛЕР ХОУП. 1998. – 471с.
30. Успенский И.В. Интернет как ннструмент маркетинга. – Спб.: БХВ.- Санкт-Перербург, 1999. –256с., ил.
31. Уткин Э.А. Справочник по маркетингу “ТАНДЕМ” Издательство ЭКМОС, 1998 – 464с.
32. Фінанси підприємств: Підручник / Керівник авт. кол. і наук. ред. проф.. А.М. Поддєрьогін. 3-тє вид., перероб. та доп. –К.: КНЕУ, 2000. –460с., іл..
33. Цыпкин Ю.А., Люкшинов А.Н., Эрнашвили Н.Д. Менеджмент: Учеб. пособие для вузов -М., ЮНИТИ, 2001. – 439с.
34. Шершньова З.Є. Стратегічне управління: Навч. посібник. –К. КНЕУ, 1999. – 384с.
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.