20 . 04 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Формування асортименту товарів на роздрібному торгівельному підприємстві



№ роботи: 435
розділ: Комерційна діяльність
тип: Курсова робота
об'єм: 40
винагорода автору: за домовленістю

Зміст:

ВСТУП......................... .............................. .............................. .............................. ...........3
РОЗДІЛ 1 СУТЬ І ЗМІСТ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ В ТОРГІВЛІ................5
1.1 . Поняття асортиментної політики...................... .............................. ........................5
1.2 . Вплив чинників на побудову асортименту товарів в торгівельній мережі.........8
1.3. Методологічні підходи до формування асортименту товарів в магазинах......11
РОЗДІЛ 2 ОРГАНІЗАЦІЯ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ В СУПЕРМАРКЕТІ „ФУРШЕТ”...................... .............................. .............................. ...15
2.1. Характеристика асортименту товарів магазину та діагностика його структурних змін.......................... .............................. .............................. .....................15
2.2. Вплив джерел постачання на формування асортименту товарів....................... 20
2.3. Оцінка товарного асортименту товарів та її вплив на ефективність діяльності підприємства.................. .............................. .............................. .............................. ......25
РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ПОБУДОВИ АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ У СУПЕРМАРКЕТІ ФУРШЕТ........................ .............................. .............................. ....32
ВИСНОВКИ.............. .............................. .............................. .............................. ...........35
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ........................ .............................. ................38
ДОДАТКИ... .............................. .............................. .............................. .........................41
   
Список літератури

1. Айкер Д. Стратегическое рыночное управление. – СПб.: Питер, 2002. – 544 с.
2. Акулич И.Л. Маркетинг: - Учебник/ И.Л. Акулич. – 2-е изд. – Мн.: Выш. шк., 2002.
3. Алексунин В. А., Балыко Е.Н., Годин А.М., Година А.А., Дробышева Л.А. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности - М. : Издат.-книготорговый центр "Маркетинг" , 2001. – 516 c.
4. Ассель Г. Маркетинг: принципы и стратегия: Учебник для вузов. – М.: ИНФРА – М, 2001. – 803 c
5. Батра Р. и др. Рекламный менеджмент. - 5-е изд. - М.; Спб. : Вильямс , 1999. – 780 c.
6. Баумен К. Стратегия на практике. – СПб.: Питер, 2003. – 251 с.
7. Бланк И. А. Торговый менеджмент. – Киев: УФИМБ, 1997. – 408 с.
8. Болт Г. Практическое руководство по управлению сбытом. – М.: МТ-Пресс, 2001 – 268 с.
9. Валевич Р. П., Давыдова Г. А. Экономика торгового предприятия. – Мн.: Выш. шк., 1996. – 367 с.
10. Велесько Е. И., Логинов П. П., Некравский А. А. Стратегический менеджмент. – Мн.: Изд. Центр БГЭУ, 2003. – 271 с.
11. Виноградова С.Н., Пигунова О.В., Гурская С.П., Кольцова Р.Н. Организация и технология торговли. – Мн.: Выш.шк., 2002. – 460 с.
12. Виссема Х. Стратегический менеджмент и предпринимательство: возможности для будущего процветания. – М.: Финпресс, 2000. – 232 с.
13. Воробьева Е.В. Санитария и гигиена в торговле. -М.: Экономика, 1987
14. Всеобщее управление качеством: Учебник для вузов /О.П. Глудкин, Н.М. Горбунов, А.И. Гуров, Ю.В. Зорин; Под ред. О.П. Глудкина. - М.:Радио и связь, 1999. 600 с.
15. Голиков Е.А. Оптовая торговля: менеджмент, маркетинг, логистика, финансы, безопасность. – М.: Экзамен, 2003. – 200 с.
16. Дашков Л.П., Памбухчиянц В.К. Коммерция и технология торговли: Учебник. – М.: Информ.-внедренческий центр «Маркетинг», 1999. – 448 с.
17. Дашков Л.П., Памбухчиянц В.К. Организация, технология и проектирование торговых предприятий: Учебник. – М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и К˚ », 2004. – 520 с.
18. Демченко Е.В. Маркетинг услуг.- Мн. : БГЭУ , 2002. – 161 c.
19. Джуэлл Л. Индустриально-организационная технология. – СПб.: Питер, 2001. – 720 с.
20. Дибб С., Симкин А., Брэдли Д. Практическое руководство по маркетинговому планированию. СПб.: Питер, 2001. – 256 с.
21. Дурасов А.С. Развитие рекламы. – Мн.: БГЭУ, 1999. – 126 с.
22. Журавлева М.Н.Теоретические основы товароведения продовольственных товаров и стандартизации. -М.: экономика, 1984
23. Зенькович В.А. Административная ответственность за правонарушения в сфере торговли. – Мн.: Амалфея 2000. – 176 с.
24. Зуб А. Т. Стратегический менеджмент: Теория и практика. – М.: Аспект Пресс, 2002. – 415 с.
25. Емельянова Т.В. Экономика общественного питания: Учеб.пособие / Т.В.Емельянова, В.П. Кравченко. 2-е изд. – Мн.: Выш. шк., 2004. – 286с.
26. Илющенко Е.В. Маркетинг на предприятии. Мн.: Экоперспектива , 2000. – 208 c.
27. Кожекин Г.Я., Мисербиева С.Г. Маркетинг предприятия. Мн. : Книжный Дом: Мисанта , 2004. – 240 c.
28. Конпев С.Г- и др. Справочник продавца продовольственных товаров. М.; Экономика, 1999
29. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с англ. – 2–е европ. изд. – М.; СПб.; К.: ИД «Вильямс», 2000.
30. Кравченко Л.И. Анализ хозяйственной деятельности в торговле:.- Мн.: Выш. шк , 2000. – 415с.
31. Лебедева С.Н., Казиначикова Н.А., Гавриков А.В. Экономика торгового предприятия:.- Мн., ООО “Новое знание”, 2002. – 240с.
32. Луняков О.В. Определение структуры оптимального ассортимента товарной группы методами факторного анализа // Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. пр. – Дніпропетровськ. – Том І. – 2003. – № 184. – С. 175-183.
33. Мазур И.И. Управление качеством: Учеб. пособие /И.И. Мазур, В.Д.Шапиро. Под ред. И.И. Мазура. – М.: Высш.шк., 2003. – 334 с.: ил.
34. Маркетинг: Учеб. пособие/Под. ред. А.М. Немчина, Д.В. Минаева. – СПб: ИД «Бизнес – пресс», 2001.
35. Неруш Ю.М. Коммерческая логистика: Учебник для вузов. М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 2001
36. Николаева М.Л. Товароведение плодов и овощей- -М.: Экономика, 1990
37. Основные правила торговли. – Мн.: Белорусская ассоциация кулинаров.- 440 с.
38. Основы маркетинга: теория сбыта: Пособие по одноименному курсу / Сост. Белоусов А.Л., - Гродно: ГрГУ, 1998.
39. Памбухчиянц О.В. Технология розничной торговли. – М.: Издат.-книготоровый центр «Маркетинг», 2001. – 283 с.
40. Панкрухин А.П. Маркетинг: Учебник. – М.: ИКФ Омега – Л, 2002.
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.