20 . 01 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ В УМОВАХ СЕЗОННИХ КОЛИВАНЬ ПОПИТУ



№ роботи: 384
розділ: Маркетинг
тип: Дипломна робота
об'єм: 185
винагорода автору: 300 грн

Зміст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ
ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ
1.1. Сутність і особливості стратегічного маркетингу продуктів харчування
1.2. Елементи та види основних маркетингових стратегій
1.3. Маркетингове управління портфелем бізнесу підприємства
1.4. Методичні аспекти аналізу стратегічного маркетингу суб’єктів
ринку продуктів харчування
Висновок до розділу1
РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ РИНКУ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ З ВЛАСТИВО ХАРАКТЕРНИМИ СЕЗОННИМИ КОЛИВАННЯМИ ПОПИТУ
2.1. Аналіз стану ринку чаю в Україні
2.2. Оцінка постачальницького середовища
2.3. Стратегії формування та функціонування каналів розподілу
2.4. Оцінка стратегічного рівня маркетингу виробників продуктів
харчування із характерним сезонним коливанням попиту
Висновок до розділу 2
РОЗДІЛ 3. РОЗВИТОК СТРАТЕГІЧНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ХАРЧОВИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ СЕЗОННИХ КОЛИВАНЬ ПОПИТУ ТА ІМПОРТУ СИРОВИНИ
3.1. Інформаційно-аналітичне забезпечення процесу стратегічного
маркетингу підприємства
3.2. Методичні підходи до розробки маркетингової стратегії
3.3. Логістичні аспекти ефективної реалізації маркетингової стратегії підприємства
Висновок до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
   
Список літератури

1. Аакер Д. Стратегическое рыночное управление / Пер. с англ. Ю.Каптуревский. – СПб.: Питер, 2003. – 544с.
2. Азоев Г.К., Челенков А.П. Конкурентные преимущества фирмы. – М.: ОАО “Типография Новости”, 2000. – 256с.
3. Акимова И.М. Промышленный маркетинг. – К.: О-во Знание, КОО, 2000. – 356с.
4. Акулов В., Рудаков М. Особенности принятия решений субъектом стратегического менеджмента // Проблемы теории и практики управления. – 1999. - №3. – С.28-35.
5. Алдер Г. Маркетинг будущего: диалог сознаний. Общение с потребителями в ХХI веке. М.: “ФИИР-ПРЕСС”, 2003. – 448с.
6. Альбом “Кращі підприємства України-2002”. – К.: МЦ “ПРИРОСТ” 2003. – С.6-7.
7. Альфред Кус Основи маркетингу / Пер. з нім. А.Ф. Павленко, В.П. Пилипчик. – К., 1999. – 224с.
8. Амблер Т. Практический маркетинг / Пер с англ. О.Третьяк. – СПб: “Питер”, 1999. – 400с.
9. Анализ цикличности и сезонности развития рынка // www.mibif.ru
10. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия / Пер с англ. Ю.Каптуревский.– СПб: “Питер”, 1999. – 416с.
11. Ассэль Г. Маркетинг: принципы и стратегия. – М.: ИНФРА, 1999. – 804с.
12. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х. Маркетинг. – М.: Экономика, 1999. – 702с.
13. Баркон Д.И. Маркетинг для всех. – Л.: “Культ-информ-пресс”, 1991. – 256с.
14. Бранцлавская Е. Что нужно знать о разработке плана маркетинга? // Новый маркетинг, 2004. - № 10. – С. 34-38.
15. Білик М.С., Дмитрук М.М. Виставки в системі маркетингових комунікацій підприємства та основні напрямки підвищення ефективності участі в них // Вісник Національного університету “Львівська політехніка” Логістика. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2001. – №424. – С.117-125.
16. Білоус В.М., Железный В.П. Чай: история, бизнес, здоровье. – Одесса: ОКФА, 1995. – 68с.
17. Бланк И.А. Торговый менеджмент. – К.: УФИМБ, 1997. – 406с.
18. Вествуд Дж. Маркетинговый план. – СПб.: Питер, 2001. – 256с.
19. Виноградова О.В., Фаброя І.М. Стратегічний аналіз як інструмент маркетингового дослідження // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: Тези допоповідей V міжнародної науково-практичної конференції (7-9 жовтня 2004р.). - Львів: Видавництво Національного університету „Львівська політехніка”, 2004. – С.34-36.
20. Винокуров В.А. Организация стратегического управления на предприятии. – М.: Центр экономики и маркетинга, 1996. – 160с.
21. Виставки. Виставковий калейдоскоп // Голос підприємця. – 1998. № 3. - С.7.
22. Войчак А.В. Маркетингові дослідження: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ, 2001. – 119с.
23. Вуд М. Маркетинговый план. Практическое руководство по разработке / Пер. с англ. – М.: “Вильямс”, 2005. – 304с.
24. Выставки. Робота продолжается // Чай и кофе. – 2000. - № 3. – С.14-15.
25. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. – К: Лібра, 2002. – 712с.
26. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. посібник. – К: Вища школа, 1994. – 327с.
27. Главный конкурент кофе // Food and drinks, 2002. - №12. – С. 17-19.
28. Глинський Н.Ю.. Колодій Ю.С. Стратегічне управління у формуванні конкурентних переваг підприємства // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: Тези доповідей V міжнародної науково-практичної конференції (7-9 жовтня 2004р.). - Львів: Видавництво Національного університету „Львівська політехніка”, 2004. – С.68-69.
29. Годовой обзор пищевой промышленности ‘2002 // Бизнес. – 2003. № 1-2. – С. 27-29.
30. Голубков Е.П. Маркетинг: стратегии, планы, структуры. – М.: Дело, 1995. – 189с.
31. Голубков Е.П. Основы маркетинга: Учебник. – М.: Финпресс, 1999. – 656с.
32. Гончаров В.Д. Маркетинг продовольственных товаров в России. – М.: “Финансы и статистика”, 2002. – 176с.
33. Дані досліджень AGB Ukraine // Маркетинг и реклама. – 2002. - № 4. – С. 48-49.
34. Дані досліджень Pulse Research (July 2001/2002) // Товар лицом, 2001. - №4. – С.23.
35. Дей Д. Стратегический маркетинг / Пер. с англ. В.Егорова. - М.: ЮНИТИ, 2002.- 640с.
36. Деревянко Е., Лагода Т. Чай // DRINKS PLUS, 2001. - №3. – С.30-33.
37. Дибб С., Симкин Л., Брэдли Дж. Практическое руководство по маркетинговому планированию. - СПб.: Питер, 2001. – 256с.
38. Дискон П. Управлнение маркетингом / Пер. с англ. В. Егорова. – М.: БИНОМ, 1998. – 560с.
39. Дмитрук М. Аналіз ринку чаю України: маркетингова оцінка та перспективи розвитку // Маркетинг и реклама. – 2002. -№4. С. 36-40.
40. Дмитрук М. Виставки в системі маркетингових комунікацій підприємства // Маркетинг и реклама. – 2001. - №5-6 (57-58). С. 48-51.
41. Дмитрук М. Стратегічний маркетинг: данина моді високих понять чи інструмент конкурентної боротьби?.. // Маркетинг и реклама. – 2003. - №5-6. С. 32-37.
42. Дмитрук М.М. Інформаційні пріоритети сфери стратегічного маркетингу вітчизняних виробників продуктів харчування // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: Тези доповідей V міжнародної науково-практичної конференції (7-9 жовтня 2004р.). - Львів: Видавництво Національного університету „Львівська політехніка”, 2004. – С.94-97.
43. Дмитрук М.М. Маркетинговий аналіз і оцінка стану ринку чаю в Україні // Вісник Національного університету “Львівська політехніка” Логістика. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2002. – №446. – С. 153-162.
44. Дмитрук М.М. Маркетингові аспекти формування конкурентних переваг підприємства // Вісник Національного університету “Львівська політехніка” Логістика. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2003. – №469. – С. 200-207.
45. Дмитрук М.М. Особливості стратегічного маркетингу при формуванні конкурентних переваг на ринку продуктів харчування // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: Тези доповідей ІV міжнародної науково-практичної конференції (7-9 листопада 2002р.). - Львів: Видавництво Національного університету „Львівська політехніка”, 2002. – С.103-105.
46. Дмитрук М.М. Особливості формування каналів розподілу вітчизняними виробниками продуктів харчування // Вісник НУ “Львівська політехніка” Логістика. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2004. – № 499. – С.281-289.
47. Дмитрук М.М. Ринок чаю України: сезонні коливання попиту та їх прогнозування // Вісник НУ “Львівська політехніка” Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи встановлення і проблеми розвитку. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2003. – № 494. – С.197-206.
48. Дмитрук М.М. Стратегічний маркетинг: теоретичні основи та оцінка імплементації в діяльності вітчизняних підприємств // Вісник НУ “Львівська політехніка” Проблеми економіки та управління. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2003. – №484. – С.50-61.
49. Дмытрук М. Чайный рынок взрослеет // Продукты питания, 2003. - №5. – С.16-17.
50. Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика / Пер с англ. – СПб: “Питер”, 1999. – 560с.
51. Долішній М.І., Вачевський М.В., Скотний В.І. Маркетинг для менеджера. – Стрий: Просвіта, 1993. – 140с.
52. Дубодєлова А.В., Стернюк О.Б. Види маркетингового аналізу бізнесу та перспективи їх розвитку на промислових підприємствах // Вісник Національного університету “Львівська політехніка” Логістика. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2002. – №446. – С.29-32.
53. Економічна енциклопедія (у трьох томах) Том2. Відп. редактор С.В. Мочерний. – К.: Видавничий центр “Академія”, 2001. – 848с.
54. Ефремов В.Е. Стратегия бизнеса. Концепции и методы планирования: Учеб. Пособие. – М.: Финпресс, 1998. – 426с.
55. Єщенко Я. Мерчендайзинг – мистецтво спокуси клієнта // Зеркало. – 1999. - №3. – С.54-56.
56. Жиндер Ж.-Л. Маркетинг без тормозов. – Новосибирск: “Сибирское университетское”, 2003. – 353с.
57. Загородній А. Г., Коваль З.О., Посередництво та винагорода за посередницькі послуги // Вісник НУ “Львівська політехніка” Проблеми економіки та управління. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2003. – №484. – С.72-79.
58. Зимен С. Конец маркетинга, каким мы его знаем. - М.: “Попурри”, 2003. – 400с.
59. Зозулев А.В. Промышленный маркетинг: стратегический аспект. - Харьков: НВФ “Студцентр”, 2005. – 328с.
60. Иванов Ю.В. Слияние, поглощение и разделения компаний: стратегия и тактика трансформации бизнеса. – М.: Альпина Паблишер, 2001. – 244с.
61. Карлоф Б. Деловая стратегия: концепция, содержания символы / Пер. с англ. – М.: Экономика, 1992. – 239с.
62. Кіндратська Г. Впровадження системи стратегічного менеджменту: прагматичний підхід / Вісник ДУ “Львівська політехніка” Проблеми економіки та управління. – Львів: Видавництво Державного університету «Львівська політехніка», – 2000. - № 391. – С. 165-173.
63. Кіндратська Г.І. Основи стратегічного менеджменту: Навч. посібник. – Львів: Кін парі ЛТД, 2000. – 264с.
64. Кныш М.И., Пучков В.В., Тютиков Ю.П. Стратегическое управление корпорациями. – СПб.: КультИнформПресс, 2002. – 239с.
65. Кобьел Клаус. Виртуозный маркетинг / Пер. с нем. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2004. – 208с.
66. Козак І.М. Взаємодія маркетингу і логістики в економічному процесі // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: Тези доповідей V міжнародної науково-практичної конференції (7-9 жовтня 2004р.). - Львів: Видавництво Національного університету „Львівська політехніка”, 2004. – С.139-141.
67. Колесников С.Н. Стратегия бизнеса. - М.: “ЮНИТИ”, 2000. – 324с.
68. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент: анализ, планирование, внедрение, контроль / Пер. с англ. О.А. Третьяк, Л.А. Волкова, Ю.Н. Каптуревский. – СПб.: Питер,1999. – 896с.
69. Котлер Ф. Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер / Пер с англ. Ю. Каптуревский. – СПб: “Нева”, 2003. – 224с.
70. Котлер Ф. Основы маркетинга / Пер. с англ. О.Третьяк. – М.: Прогресс, 1990. – 736с.
71. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга: / Пер. с англ. – 2-е европ. изд. - М.; Спб.: К.: Издательський дом «Вильямс», 2000. – 944с.
72. Кревенс Д. Стратегический маркетинг / Пер. с англ. – М.: “Вильямс”, 2003. – 752с.
73. Крикавський Є.В. До теорії і методології логістики // Вісник Національного університету “Львівська політехніка” Логістика. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2003. – №469. – С.57-63.
74. Крикавський Є.В. Логістика. Основи теорії: Підручник. – Львів: Національний університет “Львівська політехніка” (Інформаційно-видавничий центр “ІНТЕЛЕКТ+” Інституту післядипломної освіти), “Інтелект-Захід”, – 2004. – 416с.
75. Крикавський Є.В., Косар Н.С., Мних О.Б., Сорока О.А. Маркетингові дослідження: Навч. посібник. – Львів: НУ “Львівська політехніка”, (Інформаційно-видавничий центр “ІНТЕЛЕКТ+” Інституту післядипломної освіти), “Інтелект-Захід”, – 2004. – 288с.
76. Крикавський Є.В., Чухрай Н.І. Промисловий маркетинг: Підручник. 2-ге вид. – Львів: Видавництво НУ “Львівська політехніка” – 2004. – 472с.
77. Крючкова Е. В поисках лучшей доли продаж. Управление закупками дистрибуторов при помощи бонусов и скидок // Новый маркетинг, 2004. - № 6. – С. 20-27.
78. Куденко Н.В. Дискусійні проблеми сутності змісту маркетингової стратегії підприємства // Вісник НУ “Львівська політехніка” Логістика. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2004. – № 499. – С. 72-78.
79. Куденко Н.В. Маркетингове стратегічне планування: Дис. д-ра екон.наук: 08.06.01. – К., 2003. – 503с.
80. Куденко Н.В. Роль і значення маркетингової стратегії в системі стратегічного планування фірми // Вісник Національного університету “Львівська політехніка” Логістика. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2001. – №424. – С. 197-204.
81. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1998 – 152с.
82. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г. Основи менеджменту: Підручник. – К.: “Академвидав”, 2003. – 416с.
83. Ламбен Ж. Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. – СПб.: Наука, 1996.- 590с.
84. Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент ориетированый на рынок: стратегический и операционный маркетинг. Перевод с английского / Пер. с англ. О.Третьяк.– СПб.: “Питер”, 2005. – 795с.
85. Лиходій В.Г. Маркетингова методологія як засіб дослідження сучасної економіки // Актуальні проблеми економіки. – 2001. - №9-10. – С.43-57.
86. Мак-Дональд М. Стратегическое планирование маркетинга. – Спб.: Питер, 2000. – 276с.
87. Маркетинг / У.Руделиус и др. – М.: ДеНова, 2001. – 706с.
88. Маркетинг: Учебник / А.Н. Романов, Ю.Ю. Корлюков и др.; Под. ред. А.Н. Романова. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996. – 560с.
89. Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента: Пер. с англ. – М.: Дело, 1992. – 702с.
90. Минитер Р. Миф о доле рынка. Почему доля рынка – “золото дураков” в бизнесе. – М.: “Финансы и статистика”, 2003. – 176с.
91. Мищанчук Н. Чай продукт особый. Маркетинговая оценка и перспективы развития украинского рынка чая // Продукты питания, 2003. - №5. – С.35-39.
92. Мізюк Б.М. Стратегічне управління підприємством. – Львів: “Коопосвіта”, ЛКА, 1999. – 388с.
93. Модель досконалості ЄФУЯ. – К.: МЦ “ПРИРОСТ” 2003. – 15с.
94. Мороз М.А., Пушкар А.И., Тридед А.И., Стратегия и тактика продвижения товаров на рынок: Монография. – Харьков: Основа, 1998. – 176с.
95. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник/ За редакцією Л.А. Мороз. - 2-ге вид. – Львів: НУ “Львівська політехніка” (Інформаційно-видавничий центр “ІНТЕЛЕКТ+” Інституту післядипломної освіти), “Інтелект-Захід” – 2002. – 244с.
96. Наливайко А. Еволюція теорії стратегії підприємства // Економіка України. – К. – 2002. - №3. – С. 24-30.
97. Нареш Малхотра. Маркетинговые исследования и эффективный анализ статистических данных. – Пер. с англ. – К.: ООО “ТИД “ДС”, 2002. – 768с.
98. Овсиенко В., Голованова Н., Королев Ю и др. Зборник задач по общей теории статистики. Второе издание переработанное и дополнено – М.: Финансы и статистика, 1986. –357c.
99. ОтвеЧай, что пьешь? // Товар лицом, 2003. - №5. – С.14-15.
100. Отчаяние’ 2005 // Бизнес, 2004. - №46. – С.149-155.
101. Пивоваров И.С. Стратегический менеджмент. – СПб.:“Печатный Двор”, 1994. – 172с.
102. Пінчук Н.С., Галузинський Г.П., Орленко Н.С. Інформаційні системи і технології в маркетингу: Навч. посіб. – К.: КНЕУ, 1999. – 328с.
103. Пономаренко В.С. Стратегічне управління підприємством. – Харків, 1999. – 215с.
104. Поплавська Ж.В. Засади стратегічного управління в умовах глобалізації // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: Тези доповідей V міжнародної науково-практичної конференції (7-9 жовтня 2004р.). - Львів: Видавництво Національного університету „Львівська політехніка”, 2004. – С.261-263.
105. Портер М.Е. Конкуренция / Пер. с англ. Я. Заблоцкий. – М.: Издательський дом “Вильямс”, 2000. – 495с.
106. Портер Майкл Е. Стратегія конкуренції / Пер. з англ. А. Олійник, Р. Сільській. – К.: Основи, 1998. – 320с.
107. Пособие для фиточайников // Бизнес, 2003. - № 21. – С.59-63.
108. Потапов І. Чай с вишневым ароматом // Товар лицом, 2004. - №9. – С.28
109. Прауде В.Р., Білий О.Б. Маркетинг: Навч. посібник. – К.: “Вища школа”, 1994. – 256с.
110. Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації. Підручник. / Під ред. А.О. Старостіної. – К.: Іван Федоров, 1997. – 400с.
111. ПулфордА., Бэрри К., Смит П. Коммуникации стратегического маркетинга. – М.: “ЮНИТИ-ДАНА”, 2001. – 415с.
112. Решетнікова І.Л. Роль маркетингових досліджень при створенні сучасних торговельних підприємств // Зб. наук. праць „Формування ринкової економіки”. Спец. випуск „Сучасні проблеми теорії і практики маркетингу”. – К.: КНЕУ, 2004. – С. 490-499.
113. Ромат Е. В. Реклама: Учебник для студентов спец. маркетинг. – 3-е изд., перераб. и доп. – К; Харьков: НВФ “Студцентр”, 2000. – 480с.
114. Рубен Р., Боровиков О.В. Використання АВС- аналізу в сфері маркетингу// Маркетинг и реклама. – 1999. - №1(29). – С.39-45.
115. Рынок чая Украины // Кофе и чай, 2000. - №3. – С.12-14.
116. Секерин В.Д. Маркетинг. – М.: ЗАО “Бизнес школа “Интел-синтез”, 1999. – 352с.
117. Скажи мне, какой чай ты пьешь // Товар лицом, 2001. - №4. – С.23.
118. Скибінський С.В. Маркетинг. – Ч.1. - К.: КНЕУ, 2005. - 568с.
119. Смирнов И. Проблемы и методы эффективного управления запасами в логистических системах // Дистрибуция и логистика, 2003. - №4. - С.6-19.
120. Стратегическое планирование / Под ред. Уткина Е.А. – М.: ЭКМОС, 1998. – 438с.
121. Стратегия. Как создать и использовать эффективную стратегию. 2-е изд. / Р. Кох. – СПб.: Питер, 2003. – 320с.
122. Сунь-Цзы Искусство маркетинга. - СПб.: “Нева”, “Олма-пресс”, 2004. – 160с.
123. Тарнавский В. Единство формы и содержания // Новый маркетинг, 2001. - №3. – С.56-59.
124. Теория прогнозирования и принятия решений / Под ред. С.А. Саркисяна. – М.: “Высшая школа”, 1977. – 351с.
125. Ткаченко Н.Б. Маркетиноова товарна політика: Навч. посібник. – К: Київ. держ. торг.-екон. ун-т, 2000. – 149с.
126. Томпсон А.А., Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент. – М.: “ЮНИТИ”, 1998. – 577с.
127. Траут Д. Траут о стратегии / Пер. с. англ. С.Жильцов. - СПб.: “Питер”, 2004. – 192с.
128. Траут Д., Райс Э. Позиционирование. Битва за узнаваемость / Пер. с. англ. С.Жильцов. - СПб.: “Питер”, 2001. – 256с.
129. Тридід О.М. Організаційно-економічний механізм стратегічного розвитку підприємства: Монографія. – Харків: Вид. ХДЕУ, 2002.- 364с.
130. Устенко А.О., Дмитрук М.М. Стратегічний маркетинг в системі управління підприємством // Розбудова держави: Духовність. Екологія. Економіка: Матеріали шостої загальноукраїнської студентської конференція (28-30 березня 2000р.). – К: Фонд Т. Шевченка, 2000. – С. 193-195.
131. Уткин Э.А. Справочник по маркетингу. – М.: ЭКМОС, 1998. – 462с.
132. Фатхудинов Р.А. Конкурентоспособность: экономика, стратегия, управление. Сер. “Высшее образование” – М.: “ИНФРА-М”, – 2000. – 312с.
133. Фатхудинов Р.А. Стратегический маркетинг. Учебник. – М., 2000. – 640с.
134. Фатхудинов Р.А. Стратегический менеджмент: Учебник для ВУЗов . – М.: ЗАО “Бизнес школа “Интел-синтез”, 1999. – 416с.
135. Федорова Ю.К. Стратегічні рішення щодо формування маркетингового комплексу продажів на підприємствах харчової промисловості // Вісник НУ “Львівська політехніка” Логістика. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2004. – № 499. – С.229-235.
136. Федько В.П. Поведение потребителей: Учеб. пособие. Серия “Учебники и учебные пособия”. Ростов н/Д: Феникс, 2001. – 352с.
137. Фещур Р.В., Барвінський А.Ф., Кічор В.П. Статистика: теоретичні засади і прикладні аспекти. Навч. посібник. – 2-е вид. доп. і перероб. – Львів: Національний університет “Львівська політехніка” (Інформаційно-видавничий центр “ІНТЕЛЕКТ+” Інституту післядипломної освіти), “Інтелект-Захід” – 2003. – 576с.
138. Хасси Д. Стратегия и планирование. Путеводитель менеджера. – Спб.: Питер, 2001. – 378с.
139. Хершген Х. Маркетинг: основы професионального успеха. – М.: ИНФРА-М, 2000. – 334с.
140. Хочу чая – 1999/2000 // Бизнес, 2000. - №11. – С.50-52.
141. Хочу чая – 2000/2001 // Бизнес, 2000. - №52. – С.78-80.
142. Хочу чая – 2001/2002 // Бизнес, 2002. - №1-2. – С.58, 64-66.
143. Хочу чая – 2002/2003 // Бизнес, 2002. - № 50. – С.64-67.
144. Хочу чая – 2003 // Бизнес, 2003. - №43. – С.167-171.
145. Хруцкий В.Е., Корнеева И.П. Современный маркетинг: настольная книга по исследованию рынка: Учеб. пособие – М.: “ЮНИТИ”, 1999. – 528с.
146. Чаевики: лига замечательных джентльменов // Продукты питания, 2005. - №4. – С.44-49.
147. Чайная статистика // Food and drinks, 2002. - №3. – С. 30-31.
148. Чайный рынок - что нового? // Food and drinks, 2003. - №12. – С. 26-32.
149. Чумаченко Б., Лавров К. Стратегическое управление научно-технологическим управлением: опыт США // Проблемы теории и практики управления. – 2000. – №2. – С 58-62.
150. Шершньова З.Є., Оборська С.В. Стратегічне управління: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1999. – 384с.
151. Штерн Луис В., Эль-Ансари Адель И., Кофлан Энн Т. Маркетинговые каналы, 5-е изд. / Пер. с англ. В. Егорова. – М.: “Вильямс”, 2002. – 624с.
152. Шумпетер Й. Теория экономического развития: Пер. с нем. Л.Волкова.– М.: Прогрес, 1982. – 455с.
153. Эванс Дж.Р., Берман Б. Маркетинг / Пер. с англ. Ю.Каптуревский– М.: Экономика, 1990. – 335с.
154. Экономическая стратегия фирмы / Учеб. Пособие под ред. Проф. А.П. Градова – СПб.: Специальная литература, 1995. – 411с.
155. Энджел Д., Блэкуэлл Р., Миннард П. Поведение потребителей / Пер. с англ. О.Третьяк. – СПб.: “Питер”, 1999. – 768с.
156. Эткинсон Дж., Уилсон Й. Стратегический маркетинг: ситуации, примеры / Пер. с англ. В.Егорова. – М.: “ЮНИТИ-ДАНА”, 2001. – 472с.
157. Юринець О.В. Особливості функціонування вітчизняного ринку харчових продуктів // Вісник НУ “Львівська політехніка” Логістика. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2004. – № 499. – С.354-357.
158. Юринець О.В. Управління якістю харчових продуктів на основі принципів НАССР // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: Тези доповідей V міжнародної науково-практичної конференції (7-9 жовтня 2004р.). - Львів: Видавництво Національного університету „Львівська політехніка”, 2004. – С.371-373.
159. Яновский А. Искусство активной продажи / Маркетинг. – 1998. - №4. – С.31-46.
160. Hofer C. W. Conceptual Constructs for Formulating Corporate and Business Strategies //Boston: Harward Case Services. – 1997. - № 9. –Р. 378-385.
161. International research of tea / tea SDF – 12.2003. – 25р.
162. Pearson G.Strategic Thinking. – U.K: Prentice Hall, 1990. – 263p.
163. Walker O.C., Boyd H.W., Larreche J.C. Marketing Strategy. USA, IRWIN, 1996.- 358p.
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.