18 . 01 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Управління системою міжнародного маркетингу промислового підприємства



№ роботи: 329
розділ: Маркетинг
тип: Дипломна робота
об'єм: 111 стор
винагорода автору: 400 грн

Зміст:

Вступ………………………………………………………………. ..……………..6
Розділ 1. Теоретичні основи управління системою міжнародного маркетингу…………………………………………………… …………………...9
1.1. Принципи, цілі, функції і процеси управління міжнародним маркетингом………………………………………………… ………………...…..9
1.2. Організація маркетингової діяльності на підприємстві суб’єктів ЗЕД……………………………………………………………………… ………..18
1.3. Механізм управління міжнародного маркетингу на підприємстві……………………………………………… ………………..…….26
Розділ 2. Аналіз ефективності управління ЗАТ «Коломийська швейна фабрика»………………………………………………………… ………………..35
2.1. Характеристика господарської діяльності ЗАТ “Коломийська швейна фабрика”………………………………………………………… ………………..35
2.2. Аналіз зовнішньоекономічної діяльності ЗАТ “Коломийська швейна фабрика”………………………………………………………… …………..……49
2.3. Організація системи міжнародного маркетингу на підприємстві……………………………………………… ………………………56
Розділ 3. Вдосконалення системи міжнародного маркетингу на підприємстві……………………………………………… …………………..…..69
3.1. Аналіз експортного маркетингового плану підприємства……….………..69
3.2. Аналіз конкурентоспроможності продукції………………………………76
3.3. Прогнозування показників ЗЕД промислового підприємства при впровадженні маркетингових технологій………………………………….……84
Висновки………………………………………………………… ……….…….103
Список використаних джерел……………………………………………..……107
Додатки……………………………………………………… …………………..112
   
Список літератури

1. Абрамишвили Г. Г. Проблемы международного маркетинга. — М.: Междунар. отношения, 1986.
2. Азарян Е.М. Международный маркетинг: Учебно-практическое пособие. - К.: ИСМО МО Украины, НВФ «Студцентр», 1998. – 288 с.
3. Академия рынка: маркетинг / Пер. с фр. / А. Дастан, Ф. Букерель, Р. Ланкар и др. Науч.ред. А. Г. Худокормов. — М.: Экономика, 1993.
4. Багиев Г.Л., Моисеева Н.К., Никифорова С.В. Международный маркетинг: Учебник. – СПб.: Питер, 2001. – 512 с.
5. Балабанова Л. В. Оптовая торговля (маркетинг и коммерция). — М.: Экономика, 1990.
6. Баранов Ю.Н. и др. Маркетинг во внешнеэкономических связях: Конспект лекций / Рижский политехнический институт. — Рига, 1989.
7. Баскин А.И., Варданян Г.И. Экономика снабжения предприятий сегодня и завтра. — М.: Экономика, 1990.
8. Беклешов Д.В. Маркетинг во внешнеэкономической деятельности: Учеб. пособие — М.: ВНИИПИ, 1990.
9. Белошапка В.А. Транснациональные корпорации в международном бизнесе. — К.: КГЭУ, 1994.
10. Берт I. Маат, Крис А.Паан. Маркетинг // Mobcow magazine. — 1991.
11. Болт Г.Дж. Практическое руководство по управлению сбытом / Пер. с англ. — М.: Экономика, 1990.
12. Волкова Л.А., Косакина Е.А., Чуваков И.В. Маркетинг: проблемы и решения // Акционерный и банковский весник. — 1991. — №1.
13. Дончак Л.Я. и др. Применение маркетинга в условиях полного хозрасчета и самофинансирования: Учеб. пособие — Л.: ЛФЭИ, 1989.
14. Гаврилишин Б. Дороговкази в майбутнє. — К.: Наук. думка, 1990.
15. Гоголь Г.П. Міжнародний маркетинг: Начальний посібник. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2004. – 148 с.
16. Енгибаров А.В., Шибаев С.В. Выходим на мировой рынок: Вопросы и ответы. — М.: Политиздат, 1990.
17. Есипов П.С., Демидов В.Е. Формула успеха: маркетинг (Сто вопросов, сто ответов о том, как эффективно действовать на внешнем рынке). — М.: Междунар. отношения, 1988.
18. Как продать ваш товар на внешнем рынке / Под ред. Ю. А. Савинова. — М.: Мысль, 1990.
19. Каніщенко О.Л. Міжнародний маркетинг: теорія і господарські ситуації: Навчальний посібник / 2-ге видання, перероблене. – К.: ІВЦ “Видавництво “Політехніка””, 2004. – 152 с.
20. Капустина Н.Е. Теория и практика маркетинга в США. — М.: Экономика, 1981.
21. Керов М.С. Реклама в системе маркетинга: Учеб.пособие — М.: МШИ «Контингент-Норд», 1990.
22. Корольков И.И. и др. Маркетинг: Учеб. пособие — К.: КТЭИ, 1990.
23. Котлер Ф. Основы маркетинга / Пер. с англ. — М.: Прогресс, 1990.
24. Котлер Ф. Управление маркетингом / Пер. с англ. — М.: Экономика, 1980.
25. Крутиков Ф.А. и др. Маркетинг и условия его использования в управлении рынком средств производства при социализме: Учеб. пособие — М., 1990.
26. Лазарева А.Г. Маркетинг информационных продуктов и услуг в США — М., 1989.
27. Лавров С.Н., Злобин С.Ю. Основы маркетинга промышленных товаров. — М.: Внешторгиздат, 1989.
28. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива /Пер. с французского. — СПб: Наука, 1996.
29. Лук’яненко Д.Г., Білошапка В.А., Пестрецова О.І. Спільні підприємства в Україні: організація та умови ефективного розвитку. — К.: Хвиля-Прес, 1995.
30. Лук’яненко Д.Г. Міжнародна економіка. — К.: ВІПОЛ, 1996.
31. Лук’яненко Д.Г. Міжнародна економічна інтеграція. — К.: ВІПОЛ, 1996.
32. Мазаракі А.А., Чаюн Т.І., Мельник Т.М. Міжнародний маркетинг: Підручник. – К.: КДТЕУ, 2000. – 306 с.
33. Маджаро С. Международный маркетинг /Сокр.пер. с англ. — М.: Международ. отношения, 1979.
34. Маркетинг: Сборник /Пер. с англ. / Общ. ред. и предисл. Д. И. Костюхина. — М.: Прогресс, 1974.
35. Маркетинг. Практические рекомендации для предприятия по применению внутри страны и во внешнеэкономической деятельности. — Рига, 1989.
36. Маркетинг во внешнеэкономической деятельности предприятия: Метод. рекомендации / Подгот. П. С. Завьялов и др. — М.: Внешторгиздат, 1989.
37. Маштабей В.Я. Экспортный маркетинг. — К.: Хвиля, 1995 .
38. Медведнов С.Ю., Сергеев Ю.А. Международный маркетинг американской технологии. — М.: Наука, 1985.
39. Моисеева Н.К. Международный маркетинг: Учебное пособие. – М.: Центр экономики и маркетинга, 1998. – 320 с.
40. Методические положения по организации маркетинга на промышленных предприятиях. — М., 1990.
41. Міжнародні економічні відносини: Сучасні міжнародні економічні відносини. А. С. Філіпенко, І. В. Бураковський, В. С. Будкін та ін. — К.: Либідь, 1992.
42. Мозговий О.М. Товарна політика і планування товару в міжнародному маркетингу. — К. КНЕУ, 1995.
43. Мозговий О.М. Стратегія виходу на зовнішній ринок. — К. КНЕУ, 1995.
44. Новиков Д.Т. и др. Теория и практика маркетинга. — Ташкент: Мехнат, 1990.
45. Новицкий В.Е. Внешнеэкономическая деятельность и международный маркетинг. — К., 1994.
46. Новошинська Л.В. Міжнародний маркетинг: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2004 – 176 с.
47. Организация маркетинга промышленной продукции. — М., 1990.
48. Орлов А.В. Рынок товаров народного потребления: социально-экономический аспект. — М.: Знание, 1988.
49. Панченко Є.Г. Міжнародний менеджмент. — К., КНЕУ, 1996.
50. Пахомов С.Б. Международный маркетинг, опыт работы зарубежных фирм. Издательский центр «Анкил». Москва, — 1993.
51. Поручник А.М. Интеграция Украины в мировое хозяйство. — К.: КГЭУ, 1994.
52. Порядок проведения маркетинговых исследований: Метод. руководство. — М.: Знание, 1989.
53. Принятие решений в международном маркетинге: Метод. рекомендации / Пер. с англ. — М.: Внешторгреклама, 1989.
54. Рынок товаров: формирование и управление. — М.: Экономика, 1986.
55. Є. В. Савельєв, В. П. Дяченко, В. Є. Куриляк, Л. В. Фаріна. Маркетинг і стратегія конкуренції: Навч. посібник.— К.: НМК ВО, 1993.—72с.
56. Синецький Б.Е. Внешнеэкономические операции: организация и техника. — М.: Междунар. отношения, 1989.
57. Современный маркетинг/ Под ред. В. Е. Хруцкого. — М.: Финансы и статистика, 1991.
58. Соловьев Б.А. Потребности, рынок, спрос. — М.: Экономика, 1982.
59. Хруцкий В.Е., Корнеева И.В., Автухова Е.Э. Современный маркетинг — М.: Финансы и статистика, 1991.
60. Ценовая политика в системе маркетинга. — М.: ТПП СССР, 1980.
61. Цены и экономика капитализма: Пер. с англ. — М.: Прогресс, 1990.
62. Эванс Дж.Р., Берман Б. Маркетинг: Сокр. пер. с англ. — М.: Экономика, 1990.
63. Яровиков А.Н. Маркетинг: Учеб. пособие. — М.: ЗИСТ, 1988.
64. Жизнин С.З. Азбука Маркетинга. — М.: Новости, 1990.
65. Жих Е.М., Панкрухин А.П., Соловьев В.А. Маркетинг: как завоевать рынок? — Л.:Лениздат, 1991.
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.