20 . 06 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Управління інноваційною діяльністю підприємства



№ роботи: 305
розділ: Менеджмент
тип: Дипломна робота
об'єм: 83 стор
винагорода автору: 100 грн

Зміст:

Вступ......................... .............................. .............................. .............................. ......3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади організації інноваційного менеджменту на підприємстві.................. .............................. .............................. .............................. .5
1.1. Поняття інновацій та їх класифікація.................. .............................. .............5
1.2. Інноваційний менеджмент в системі управління підприємством.............10
1.3. Особливості вибору інноваційної стратегії підприємства.................. .......13
РОЗДІЛ 2. Дослідження інноваційної діяльності на ВАТ „Красилівський машинобудівний завод”........................ .............................. .............................. ....26
2.1. Загальна характеристика підприємства.................. .............................. ........26
2.2. Аналіз основних економічних показників діяльності підприємства.........32
2.3. Аналіз фінансового стану „Красилівський машинобудівний завод”........46
2.4. Аналіз інноваційної діяльності підприємства.................. ...........................51

РОЗДІЛ 3. Заходи щодо вдосконалення організації та управління інноваційною діяльністю підприємства.................. .............................. ..............54
3.1. Етапи процесу формування інноваційної стратегії підприємства.................. .............................. .............................. ............................55
3.2. Вдосконалення системи обробки інформації.................... ..........................61
3.3. Впровадження мотиваційного механізму стимулювання працівників.....71
Висновки.. .............................. .............................. .............................. ....................80
Літера тура.......................... .............................. .............................. ........................83
До датки......................... .............................. .............................. .............................. 85
   
Список літератури

1. Анализ хозяйственной деятельности в промышленности / Под ред. В.И.Стражева. – Минск: Высш. шк., 1999. – 398 с.
2. Баканов М.И., Шеремет А.Д. Теория экономического анализа. – М.: Финансы и статистика, 1998. – 285 с.
3. Бандурка А.М., Червяков И.И., Посылкина О.В. Финансово-экономический анализ: Учеб. – Харьков: Ун-т внутр. дел., 1999. – 394 с.
4. Бетухина Е., Пойсик М. "Мировая практика формирования научно-технической политики", Кишинев, 1990. – 324с.
5. Безкоровайна С.В. Метрологія формування цінової політики підприємства.// Актуальні проблеми економіки №6, 2002, с.31-34.
6.
7. Бородатий В.П., Крижко І.Д., Ягодзінський А.Й. “Управління персоналом: навч. посіб.” –К.:ІЗМН, 1997. –272 с.
8. Бойдел Т. Как улучшить управление организацией: Пособие джля руководителей. – М.: ИНФРА-М: Премьер, 1995. – 202с.
9. Бутинець Ф.Ф., Мних Є.В., Олійник О.В. Економічний аналіз. Практикум: Навч. посібник, - Житомир: ЖІТІ, 2000, - 416 с.
10.
11. Веснин В.Р. Основы менеджмента: Учебник. - М.: «Тріада,ЛТД», 1997. – 384с.
12. Водачек Л., Водачкова О. "Стратегия управления инновации на предприятии", М."Экономика", 1989. – 189с.
13. Гаркавенко С. С., Маркетинг: Навчальний посібник, — Київ: Лібра, 1996 — 384 с.
14. Гвоздик О.В Ассртиментная и ценовая политика Маркетинг и реклама №5-6, 2002 с.60-61.
15. Горняк О.В. Напрямки та чинники розвитку сучасного підприємництва. // Актуальні проблеми економіки №6, 2002, с.35-39.
16. Герасимчук В. Т., Маркетинг: теорія та практика: Нaвчальний посібник — Київ: Вища школа, 1994 — 327 с.
17. Івахненко В.М. Курс економічного аналізу: Навч. посібник, - К.: Знання-Прес, 2000. – 207 с.
18. Івахненко В.М., Горбаток М.І., Льовочкін В.С. Економічний аналіз. – К.: КНЕУ, 1999. – 176 с.
19. Іващенко В.І., Болюх М.А. Економічний аналіз господарської діяльності. – К.: КНЕУ, 1999. – 204 с.
20. Инновационный процесс в странах развитого капитализма (методы, формы, механизм)". Под ред. Рудаковой И.Е., М. изд-во МГУ, 1991. – 258с.
21. Колот А.М. Мотивація, стимулювання й оцінка персоналу: Навч посібник. – К.: КНЕУ,1998. – 224с.
22. Кондратьєв О.В. Фактори забезпечення фінансової стійкості підприємства // Фінанси України, 1997 №9 стр.73-76.
23. Коробов М.Я. Фінансово-економічний аналіз діяльності підприємств. Навч. посібник. – К.: "Знання" КОО, 2000, - 378 с.
24. Котлер Филип, Основы маркетинга: Пер. с англ. — Москва: «Ростингер», 1996. — 704 с.
25. Комплексная оценка эффективности мероприятий, направленных на ускорение научно-технического прогресса. Методические рекомендации и комментарии по их применению, М. "Информэлектро", 1989. – 358с.
26. Кирина Л.В., Кузнецова С.А. "Стратегия инновационной деятельности предприятия. Сб. научных трудов. Под ред. д.э.н. Титова В.В. и Марковой В.Д., Новосибирск, 1995. – 387с.
27. Крицков В.Ф., Ягудин С.Ю. "Особенности оценки эффективности создания и освоения новой техники в шинной промышленности", М., 1991. – 148с.
28. Морозов Ю.П. Управление технологическими нововведениями в условиях рыночных отношений, Н. Новгород, 2002. – 196с.
29. Мних Є.В., Буряк П.Ю. Економічний аналіз на промисловому підприємстві. – Львів: Світ, 1998. – 208 с.
30. Мних В.Є., Ференц І.Д. Економічний аналіз. – Львів: Армія України, 2000. – 144 с.
31. Новая технология и организационные структуры. Под ред. Пиннигса, А.Бьютандяма. Пер. с англ., М. "Экономика", 1990. – 235с.
32. Твисс Б. "Управление научно-техническими нововведениями", М. "Экономика", 1999. – 231с.
33. Хучек М. Инновации на предприятиях и их внедрение. М. "Луч", 1992. 237с.
34. Ю.Люткевич О. Конкурентоздатність продукції і затрати на забезпечення її якості // Економіка України, № 9, 1993.
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.