21 . 11 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Формування маркетингової стратегії підприємства



№ роботи: 285
розділ: Маркетинг
тип: Дипломна робота
об'єм: 110
винагорода автору: 200 грн

Зміст:

Вступ
1 Теоретичні підходи до формування маркетингової стратегії підприємства
1.1 Сутність та основні характеристики маркетингу
1.2 Особливості організації маркетингової діяльності підприємства
1.3 Загальнотеоретичні напрями формування маркетингової стратегії підприємства
2 Аналітико-діагностичне дослідженя ПФ „Оптім” на ринку хлібопекарської продукції
2.1 Загальна характеристика ПФ „Оптім” та основних напрямів його діяльності
2.2 Аналіз основних техніко-економічних показників діяльності підприємства
2.3 Характеристика маркетингового середовища ПФ „Оптім”
2.4 Оцінювання маркетингової стратегії ПФ „Оптім”
3 Маркетингове дослідження діяльності ПФ „Оптім” на ринку хлібопекарської продукції
3.1 Маркетингове дослідження конкурентного середовища
3.2 Визначення основних сегментів ринку ПФ „Оптім”
4. Напрями формування та шляхи вдосконалення маркетингової стратегії на ПФ „Оптім”
4.1 Впровадження відділу маркетингу на ПФ „Оптім”
4.2 Формування стратегічних рішень на основі аналітичних інструментів діагностики стратегічної діяльності
4.3 Розробка стратегії для СОБ "хлібобулочні вироби"
4.4 Розробка стратегії для СОБ "виробництво круп"
4.5 Розробка стратегії для СОБ "виробництво борошна"
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
   
Список літератури

1. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия: Пер. С англ. под ред. Ю.Н.Каптуревского, СПб: Издательство “Питер”, 1999. – 416 с.
2. Академия рынка. Маркетинг. А.Дайан., Ф. Букерель, Р. Ланкар и др. – М.:Экономика, 1993. – 572 с.
3. Л. Е. Басовский Прогнозирование и планирование в условиях рынка. – М. ИНФРА – М, 2003. – 260с.
4. О. С. Богачева Продажа рекламной площади в газете: Учеб. пособ. – М.: Аспект – Пресс, 2002. – 139с.
5. Вайсман А. Стратегия маркетинга: 10 шагов х успеху. - М.: Интерзксперт, Экономика, 1995. - 344 с.
6. А. В. Вовчак маркетингові дослідження: Навч. – метод. посіб. Для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ, 2001. – 119с.
7. В. Г. Воронкова Кадровий менеджмент: Навч. посіб. – К.: ВД «Професіонал», 2004. – 192с.
8. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Навч. посібник. - К,: Лібра, 1996. - 384 с.
9. Герасимчук В.М. Маркетинг: теорія і практика: Навч, посібник. - К.: Вища школа, 1994. - 327 с.
10. Герчикова И.И. Маркетинг и международное коммерческое дело. – М.: Внешторгиздат, 1991. - 250с.
11. Дейан А. Реклама. / Пер. С франц. общ. ред. В.С. Загашвили. – М.: Прогресс, 1993. - 122 с.
12. Економіка підприємства: Підручник / За ред. С. Ф. Покропивного. – Вид. 2-е, переробл. і доп. – К.: КНЕУ,2001. – 528с.
13. Економічний аналіз: Навч. пос. М. А. Болюх, В. З. Бурчевський – К.: КНЕУ, 2003. – 556с.
14. Экономика предприятия под ред. проф. Грузинова. - М.: Банки й биржи, 1998. -620 с.
15. Єванс Д.Р., Берман Б. Маркетинг./ Сокр. Пер. с англ. – М.: Єкономика, 1990. – 326 с.
16. Егоров А.Ю. Комплексный анализ в системе маркетинговой деятельности. – М.: Финансы и статистика. – 1994.- 256 с.
17. Завьялов П.С., Демидов В.Е. Формула успеха – маркетинг. 2-е изд., переработ. и доп. – М.: Международные отношения, 1991. - 215 с.
18. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навч. посібник. - К.: КНЕУ, 1997. -156с.
19. Картер Г. Эфективная реклама. Путиводитель для мелких предприятий. / Пер. с англ. Общ.ред. Е.М. Пеньковой.- М.: Прогресс, 1991. - 326 с.
20. Кий А. Маркетинг в сучасній Україні // Финансовая консультация, №9-12, 2005. -14-25с.
21. Кий А. Создание маркетинга на предприятиях // Финасовая консультация, №15-16, 2007.-18-19с.
22. Ковалев А.И., Войленко В.В. Маркетинговий анализ. - М.: Центр зкономики й маркетинга, 1996. - 176 с.
23. Котлер Ф. Маркетинг, менеджмент. Анализ, планирование, внедрение, контроль. 9-е изд. СПб:ПитерКом, 1998. – 896 с.
24. Ламбен Ж. Стратегічний маркетинг: Європейська перспектива / Пер. з фр. - Санкт - Петербург: Наука, 1996. - 589 с.
25. Маркетинг і стратегія конкуренції: Навч. посібник для студентів економічних спеціальностей ( Т1НГ) / Е.В.Савельєв, В.П.Дяченко, В.Е.Куриляк та ін.- К.:-НМКВО, 1993. - 71 с.
26. Маркетинг: Учебник / Под ред. А.Н.Романова. - М.: Банки й биржи, ЮНИТИ, 1996.-560с.
27. Маркетинг. / Под ред. акад.. А.Н. Романова. – М.: Машиностроение, 1995. – 239 с.
28. Наймушин А.Д. Основы организации рекламы. – М.:Внешторгиздат, 1992. – 357 с.
29. Ортинська В.В. Значення узагальнюючого аналізу при визначенні стратегії маркетингу // Фінанси України, №8, 1998. - 42-46 с.
30. Основи економічного аналізу: Короткий теоретико-методологічний курс: Навч. посіб. – К.: Кондор, 2003. – 128с.
31. А. О. Устинко Практикум з маркетингу: Навчальний посібник. – Тернопіль: Економічна думка, 2001. – 224с
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.