11 . 12 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Процес прийняття рішень про закупівлю промислових товарів



№ роботи: 277
розділ: Маркетинг
тип: Курсова робота
об'єм: 46 стор
винагорода автору: за домовленістю

Зміст:

Вступ......................... .............................. .............................. .............................. ..........3
Розділ 1. Теоретичні аспекти процесу прийняття рішень про закупівлю промислових товарів....................... .............................. .............................. ................5
Розділ 2. Дослідження сучасного стану діяльності підприємства на ринку........12
2.1. Характеристика ВАТ „Укрелектроапарат” та аналіз асортименту продукції..................... .............................. .............................. .............................. ......12
2.3. Маркетингові дослідження іміджу підприємства.................. ........................22
Ро зділ 3. Розробка плану рекламної діяльності підприємства.................. ............30
3.1. Планування рекламної діяльності підприємства.................. ...........................30

3.2. Планування виставкової діяльності підприємства.................. ........................38
Ви сновки........................ .............................. .............................. .............................. ..41
Список використаних джерел........................ .............................. ............................44
Додатки..................... .............................. .............................. .............................. ........47
   
Список літератури

1. Афонин А.А./Маркетинг:Конспект лекций.-К.;МАУП, 1996. - 88 с.
2. Балабанова Л.В./Оптовая торговля: Маркетинг и коммерция. - М.: Экономика, 1990. - 206 с.
3. Всё о маркетинге: сборник материалов для руководителей предприятий, экономических и коммерческих служб. - М: Азимут-Центр, 1992. - 366с.
4. Гейн П., Джексон П./Учись анализировать рынок//Пер. С англ. - Львов: "Сейбр-Свытло", 1995. - 270 с.
5. Герасимчук В.Г./Маркетинг: теория и практика: Учебный справ. - К.: Высшая шк., 1994. 327 с.
6. Голубков Е.П./ Маркетинг: Стратегия, планы, стр.-ры. - М.: Дело, 1995. - 192 с.
7. Долинская М.Г.,Соловьёв И.А./Маркетинг и конкурентноспособность промышленой продукции. - М.: Изд-во Стандатор, 1991. - 128 с.
8. Жизнин С.З./Азбука маркетинга. - М.: Новости, 1990. - 152 с.
9. Завьялов П.С., Демидов В.Е./Формула успеха: маркетинг (сто вопросов — сто ответов о том как эффективно действовать на внешнем рынке). - 2 еизд. Переработка идоп. - М.: Международные отношения, 1991. - 416 с.
10. Ивин А.Н./Маркетинг от "А" до "Я": Учебное пособие для студентов эконом. спец. // А.Н. Ивин, Р.Г. Долинская. - К.: Изд. СИО, 1993. 328 с.
11. Как работают японские предпр./ Пер. С англ. Под ред. Я. Менднка и др. - М.: Экономика, 1989. - 263 с.
12. Как создать службу маркетинга на предприятии: Практ. пособие// сост И.С. Дариховский, И.П. Черноиванов. - Кишинев: "Штиинца", 1992. - 147 с.
13. Котлер Ф./Основы маркетинга. - СПб.: Литера плюс, 1994. - 696 с.
14. Крылов Г.Д., Соколова М.И./Практикум по маркетингу: ситуационные задачи и тест-контроль: Учебн. пособие // Под ред. проф. А.И. Романова. - М.: ЮНИТИ, 1995. - 240 с.
15. Лэмб Ч. и др./Принципы макетинга / Ч.Лэмб., Дж.Хэар, К.Макдэннел/англ. - США, 1992. - 753 с.
16. Маркетинг/сост. А.И.Кредисов. - К.: Украина, 1994. - 392 с.
17. Маркетинг: Учебник / Под ред. Романова А.Н. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1995. - 560 с.
18. Маркова В.Д. / Маркетинг услуг, - М.: Финансы и статистика, 1996. - 128 с.
19. Маштабей В.Я. / Экспортный маркетинг. - К.: Хвыля-Прес, 1995. - 224 с.
20. Парсяк В.Н., Рогов Г.К. / Маркетинговые исследования. - К.: Наукова думка, 1995. - 142 с.
21. Перерва П.Г. / Управление маркетингом на машиностроит. предпр.: Учебное пособие. - Х.: Основа, 1993. - 228 с.
22. Прауде В.Р., Белый О.Б. / Маркетинг: Учебное пособие. - К.: Высш. шк.,1994. - 256 с.
23. Промисловий маркетинг: Теорія та господарські ситуації: Підруч. / За ред. Старостіної А.О. – К.: Іван Федоров, 1997. – 400 с.
24. Промисловий маркетинг: Навч. посібник /За ред. О. О. Шубіна. – К.: НМЦВО МОіН України, Студцентр, 2002. – 432 с.
25. Ромат Е.В. / Реклама в системе маркетинга: Учебн. пособие. - Х.: Студцентр, 1995. - 229 с.
26. Святненко В.Ю. Промисловий маркетинг: Навч. посіб. – К.: МАУП, 2001. – 264 с.
27. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження. Практичний аспект. – К.; М.; СПб.: Вид. Дім “Вільямс”, 1998.
28. Современный маркетинг / Под ред. Хруцкого. - М.: Финансы и статистика, 1991. - 256 с.
29. Скотт Д.Г. / Учись эффективно продавать и управлять сбытом. - К.: Внешторгиздат, 1992. - 176 с.
30. Шандензон Ж. и др. / Стратегия эффективной продажи / Пер. с франц. - Запорожье, 1994. - 56с.
31. Эванс Дж.Р., Бермен Б. / Маркетинг / сокр. Пер. с англ. - М.: Экономика, 1993. - 335 с.
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.