20 . 02 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Вивчення та формування попиту населення на продукцію магазину



№ роботи: 273
розділ: Комерційна діяльність
тип: Курсова робота
об'єм: 37 стор
винагорода автору: за домовленістю

Зміст:

Вступ......................... .............................. .............................. .............................. ..........3
1. Теоретичні аспекти вивчення та формування попиту населення на товари........................ .............................. .............................. .............................. ..........5
1.1. Поняття, види та показники попиту........................ .............................. .............5
1.2. Методи вивчення попиту........................ .............................. .............................. .9
Розділ 2. Стан вивчення та формування попиту населення в магазині „Елітний одяг”......................... .............................. .............................. .............................. .........13
2.1. Загальна характеристика магазину та його діяльності.................... ...............13
2.2. Характеристика основних показників діяльності магазину...................... .....15
2.3. Аналіз попиту споживачів на товари в магазині...................... .......................18
3. Основні напрями поліпшення вивчення попиту споживачів в магазині „Елітний одяг”......................... .............................. .............................. ......................30
Висн овки.......................... .............................. .............................. .............................. 34
Список використаних джерел........................ .............................. ............................36
Додатки..................... .............................. .............................. .............................. ........38
   
Список літератури

1. Альбеков А.У, Федько В.П., Митько О.А. Логистика коммерции. Серия "Учебники, учебные пособия". Ростов-на-Дону: Феникс, 2001.—512 с.
2. Балабанова Л.В. та інші. Маркетинговий менеджмент: навчальний посібник для вузів.— Донецьк: АСНА, 1998.— 146 с.
3. Балабанова Л.В., Германчук A.M. Комерційна діяльність: маркетинг і логістика. — Навчальний посібник.— К.: ВД "Професіонал", 2004.— 288 с.
4. Бланк И.А. Торговый менеджмент. - К: Украинско - Финский институт менеджмента и бизнеса, 2001. - 408 с.
5. Бланк И.А. Управление торговым предприятием. - К: Украинско- Финский институт менеджмента и бизнеса, 2001 - 501 с.
6. Брагин Л.А. Торговое дело - экономика и организация. - М, ИНФРА - М, 2003 - 576 с.
7. Валевич Р. П., Давыдова Г. А. Экономика торгового предприятия.: учебное пособие. - Минск, 1996. - 294 с.
8. Виноградова С.Н. Коммерческая деятельность. - Мн.: Вышейшая школа, 2006. - 328 с.
9. Гребнев А. И. Экономика торгового предприятия. Учебник - М: Экономика 2003. - 207 с.
10. Дашков Л.П., Памбухчьянц В.К. Коммерция и технология торговли. - М.: ИД Дашков и Ко, 2005. - 697 с.
11. Дудла, І.О. Захист прав споживачiв: навч. посiб. / I.О. Дудла . - К. : Центр навчальної лiтератури , 2007. - 448 с.
12. Жукова Т.Н. Коммерческая деятельность. - М.: Вектор, 2006. - 256 с.
13. Каплина С.А. Организация коммерческой деятельности. - Ростов-на-Дону: Феникс, 2004. - 447с.
14. Лебедева С. Н. Экономика торгового предприятия: Учебное пособие - Минск: Новое знание. 2001. - 421 с.
15. Настiльна книга працiвника торговельного пiдприємства: Збiрник систематизованого законодавства / уклад. О. Вiтковська . – Х. : Фактор, 2006. - 448 с.
16. Осипова Л.В., Синяева М.В. Основы коммерческой деятельности. Учебник. - М.: Юнити-Дана, 2001. - 381 с.
17. Основы предпринимательской деятельности: маркетинг / Под.ред. проф. В.М. Власовой. - М.: Финансы и статистика, 2001. - 328с.
18. Панкратов Ф.Г. Коммерческая деятельность. - М.: ИД Дашков и Ко, 2005. - 504 с.
19. Поповцева Ф.П. Коммерческая деятельность: Учебник. - М.: Инфра-М, 2005. - 248 с.
20. Передерієв, Є.П. Право мiжнародної торгiвлi i полiсистемна структура правового регулювання / / Зовнiшня торгiвля: право та економiка. - 2006. - N6. - С.97-101
21. Рацкий К.А. Экономика предприятия: М: ИВЦ " Маркетинг ", 2003. - 696с.
22. Рассомахіна, О. Процедура реєстрацiї торговельних марок в Українi : примусова втрата прав заявника / / Пiдприємництво, господарство i право. - 2007. - N8. - С.28-31.
23. Синяева И.М. Коммерческая деятельность в сфере товарного обращения. - М.: ЮНИТИ, 2005. - 367 с.
24. Фридман А.М. Экономика торговой деятельности потребительского общества: Учебное пособие. - М: Экономика, 1999. - 352 с.
25. Экономика торговли: Учебник для вузов / авторский коллектив, руководитель Б. А. Соловьев. - М.: Экономика, 2002. - 308 с.
26. Экономика торгового предприятия: Учебник для торговых вузов - М: Экономика, 2001. - 365 с..
27. Экономика торгового предприятия: Учебное пособие - Ростов-на-Дону: «Феникс» 2001. - 294 с.
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.