11 . 12 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Методи заохочення та покарання школярів



№ роботи: 261
розділ: Педагогіка
тип: Курсова робота
об'єм: 40 стор
винагорода автору: за домовленістю

Зміст:

Вступ…………..................... .............................. .............................. ..............……..3
Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти заохочення та покарання..............5
1.1. Основні етапи розвитку методів заохочення і покарання у вихованні дітей......................... .............................. .............................. .............................. .......5
1.2. Поняття, види і форми заохочення та покарання….................... .................8
1.3. Умови ефективного використання методів заохочення і покарання у виховному процесі....................... .............................. .............................. ..............17
Розділ 2. Практичне дослідження заохочення і покарання на прикладі ЗОШ №17........................... .............................. .............................. .............................. ....26
2.1 Методика і методи дослідження................... .............................. ...................26
2.2 Аналіз і інтерпретація емпіричних даних......................... ............................28
Висновки.................... .............................. .............................. .............................. ..37
Список використаних джерел........................ .............................. ........................39
До датки......................... .............................. .............................. .............................. 41
   
Список літератури

1. Бабский Ю.К. Педагогика. – М.: Просвещение, 1988. – 382 с. 2. Педагогика: учеб. пособие для студентов фак. педагогики и методики нач. Обучения пед. Ин-тов. / под ред. С. П. Баранова и др. – М.: Просвещение, 1976. – 352 с.
2. Бехтерев А.Л. Питання суспільного виховання. – К.: Вища школа, 2003. – 452 с.
3. Ващенко Г.І. Методи виховання. – К.: Наукова думка, 1998. – 309 с.
4. Ващенко Г. Виховний ідеал – Полтава: ППДУ, 2004- 265 с.
5. Ващук П.Д. Педагогіка. – К.: Знання, 2005. – 435 с.
3. Волкова Н.П. Педагогіка –К.: Вища школа, 2006 – 486 с.
6. Педагогіка/ За ред. П.Д. Томчука. – К.: Вища школа, 2002. – 371 с.
7. Заброцький М.М. Вікова психологія. – К.: МАУП, 2002. – 104 с.
8. Запереченко Н. Диференційований підхід до навчання//Поч. шк. - 2006.-№5.-С. 10-13.
9. Звєрєва І.Д. Соціально-педагогічний захист дитинства//Рід. шк. - 2004. -№3-4.-С. 18-21.
10. Пилипчук Р.Т. Педагогіка. – к.: МАУП, 2001. – 204 с.
11. Підласий С.І. Педагогіка. – К.: Знання, 2002. – 282 с.
12. Практикум по загальній дитячій психології / За ред. Б.Д. Лопак. – К.: Вища школа, 2002. – 373 с.
13. Смолкин А.Г. Методи ігрового навчання в молодших класах. – К.: МАУП, 2003. – 295 с.
14. Освітні технології в молодших класахмк4мк4 / За ред. О.М. Пєхоти. – К.: АСК, 2002. – 255 с. .
15. Словник-довідник для соціальних працівників та соціальних педагогів / За ред. А.Й. Капської, І.М. Пінчук, С.В. Толстоухувої. — К.: Аспект, 2000
16. Стельмахович М.В. Дитяча педагогіка. – К.: Знання, 2002. – 422 с.
17. Психологія / За ред. Л.Д. Трофімової. – К.: Либідь, 2001. – 560 с.
18. Фіцула М.М. Педагогіка. – К.6 Вікар, 2001. – 368 с.
19. Харламов І.Ф. Педагогіка. – К.: Знання, 2002. – 274 с.
20. Ягупов В.В. Педагогіка. – К.: Либідь, 2002. – 561 с.
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.