23 . 04 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Аналіз соціально-педагогічної допомоги у професійному самовизначенні молоді



№ роботи: 253
розділ: Психологія
тип: Курсова робота
об'єм: 34 стор
винагорода автору: за домовленістю

Зміст:

Вступ......................... .............................. .............................. .............................. ....3
Розділ 1. Поняття та сучасний стан професійного самовизначення................ .6
Розділ 2. Основи методології профорієнтації................ .............................. ......11
2.1. Концепції соціальної профорієнтації................ .............................. .............11
2.2. Методи соціально-педагогічної допомоги...................... ...........................13

Розділ 3. Трудове самовизначення молоді в умовах нової соціальної перспективи................... .............................. .............................. ............................19
Розділ 4. Аналіз соціально-педагогічної допомоги на прикладі ЗОШ І-ІІІ ступенів № 18............................ .............................. .............................. ................26
Висновки.. .............................. .............................. .............................. ....................25
Список використаної літератури.................... .............................. .......................33
   
Список літератури

1. Пряжников Н.С. Профессиональное самоопределение и профессиональная карьера молодежи / Под. ред. С.Н. Чистяковой.-М.: РАО, 1993.- С.4-5;
2. Переведенцев В.И. Человек выбирает профессию.-М.: Знание, 1980.-С.65;
3. Шавир П.А. Психология профессионального самоопределения в ранней юности.-М.: Педагогика, 1981.-С.11;
4. Критерии и показатели готовности школьников к профессиональному самоопределению: Метод. пособие /Под. ред. С.Н. Чистяковой, А.Я. Журкина.-М.: Филология, 1997.-С23;
5. Верткин И.Н. Погоня за временем // Парус.- 1988.-№ 6.-С.18.
6. Фатхуллин М.Ф. Воспитание специалиста.- Казань: КГУ, 1990.-148с.;
7. Ракимбаев Е.Н. Формирование управленческой компетентности руководителя культурно-досугового учреждения: Автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.05 / МГИК.-1991.-16с.;
8. Оболенський О.Ю. Принцип професіоналізму в державній службі // Вісник держ. служби України.- 1998.-№1.- С.56;
9. Ходаківський Е. Макроменеджмент // Економіка України.1997.-№3.-С.93;
10. Тарасов В. Технология жизни: книга для героев. - М.:Инфра, 1992.-С.9;
11. Гурылева Е.К. Качественная оценка научных кадров: анализ, пути совершенствования: Автореф. дис. … канд. економ. наук: 08.00.05 / ЛИЭИ.- Л.,1991.-17 с.;
12. Практикум по ВПП. П/р А.И.Щербакова. - М., 1987 (с.24-52)
13. А.А.Люблинская. Детская психология. - М., 1971 (с.5-35)
14. В.А.Крутецкий. Психология обучения и воспитания школьников. - М., 1976
15. Г.М.Андреева. Социальная психология. Учебник. МГУ, 1988
16. А.В.Петровский. Социальная психология. Учебник. – М., 1987
17. Аксенова Л.И., Архипов Б.А., Белякова Л.И. Специальная педагогика.-М.: Академия, 2000.-400с.
18. Никитин В.Г. Социальная педагогика. – М.: ВЛАДОС, 2001.- 366 с.
19. Пашков А.Г., Гонеев А.Д. Педагогические основы социальной реабилитации детей с ограниченными возможностями.-Курск: КГМУ, 1999.-224с.
20. Соціальна педагогіка. Навчальний посібник, Киїів – 2000 р, 259 с.
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.