28 . 03 . 2024
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Реалізація фінансової стратегії підприємства



№ роботи: 2365
розділ: Фінанси
тип: Дипломна робота
об'єм: 98
винагорода автору: 500 грн

Зміст:

ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА СУТНОСТІ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Стратегія та її роль для субєкта господарювання
1.2. Механізм створення фінансової стратегії підприємства
1.3. Еволюція стратегічного управління на підприємстві
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРАТ «ЧУМАК»
2.1. Аналіз фінансової стратегії ПрАТ «Чумак»
2.2. Характеристика альтернативних варіантів розробки фінансової стратегії підприємства
2.3. Оцінка реалізації фінансової стратегії ПрАТ «Чумак»
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФІНАСОВОЇ СТРАТЕГІЇ
3.1. Зарубіжний досвід реалізації фінансової стратегії
3.2. Проблеми реалізації фінансової стратегії ПрАТ «Чумак»
3.3. Напрями оптимізації процесу управління фінансовою стратегією ПрАТ «Чумак»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ

ВСТУП
У сучасних умовах ринку найважливішими факторами забезпечення розвитку субєктів господарювання є обсяг та структура фінансових ресурсів. Враховуючи те, що кожен субєкт господарювання визначає для себе певну загальну філософію розвитку, значну увагу необхідно приділити стратегічному плануванню, основною метою якого є забезпечення фінансових можливостей для успішної діяльності та в кінцевому підсумку – досягнення певного рівня прибутковості. Без визначення фінансових можливостей та перспектив забезпечення сталого фінансового стану жодне підприємство не може досягнути стабільного економічного розвитку на ринку. Саме тому актуальність питання формування підприємствами фінансової стратегії важко переоцінити.
Проблеми стратегічного управління розвитком підприємств займають все більше місця в теоретичних дослідженнях і практичній діяльності менеджерів. Однією з найбільш недосліджених є проблема побудови організаційно-економічних і управлінських механізмів формування та реалізації фінансової стратегії розвитку підприємства.
Багато проблем, повязаних з формуванням і реалізацією фінансової стратегії та її механізмів, не тільки не вирішені, але і не поставлені. Так у наукових дослідженнях ще не досить чітко визначені позиції щодо створення теоретичного базису побудови механізмів формування та реалізації фінансової стратегії підприємства і технології їх застосування. Відсутні роботи, які б комплексно розглядали питання розробки конкретних методів і методик формування механізмів фінансової стратегії розвитку підприємства і рекомендацій з їхнього використання в організаційному механізмі управління підприємством.
Актуальність проблеми формування і реалізації фінансових стратегій підприємства зумовили необхідність проведення дослідження і визначили тему дипломної роботи.
Питання щодо фінансових стратегій на підприємствах викладені в роботах таких вчених, як: Азаренкова Г. М., Аранчій В.І,. Бас Ю.В., Бланк І.О., Бутенко Т.В., Бучакчийська Ю.А., Веретеннікова Г.Б. та інших. Відзначаючи значимість наукових розробок вчених, слід зазначити, що в цих працях основна увага приділяється теоретичним аспектам стратегічного управління, однак, в них недостатньо досліджені проблеми вибору фінансової стратегії та політики з урахуванням галузевої специфіки багатопрофільних підприємств споживчій кооперації. Крім того, у науковій літературі вітчизняних і закордонних учених недостатньо обґрунтовані методологічні принципи формування стратегії для різних ієрархічних рівнів і обєднань підприємств залежно від результатів фінансової діагностики. У звязку з цим дослідження дипломної роботи спрямоване на розробку теоретичних основ формування фінансової стратегії підприємств споживчої кооперації залежно від результатів їхньої фінансово-господарської діяльності для рівня районної спілки споживчих товариств, адже економічні процеси, які відбуваються у державі в цілому та сфері споживчих послуг зокрема, диктують нові вимоги до управління підприємством як відкритої системи, яка, враховуючи внутрішні можливості, має постійно пристосовуватися та швидко реагувати на потенційні загрози зовнішнього середовища.
Динаміка ринкових процесів, загострення конкуренції суттєво знижують ефективність діючих стратегій, що не мають достатнього механізму реагування на постійні зміни середовища. Тому на сучасному етапі становлення економіки України актуальним питанням є розроблення ефективної фінансової стратегії та політики підприємства
Враховуючи вище наведене обрана тема дипломної роботи є досить актуальною.
Мета роботи полягає в зясуванні механізму створення та проблеми реалізації фінансової стратегії на прикладі підприємства ПРАТ «Чумак».
Для досягнення поставленої мети в роботі були поставленні такі взаємоповязані завдання:
- зясовано сутність стратегії та її роль для субєкта господарювання;
- розглянуто механізм створення фінансової стратегії підприємства;
- вивчено еволюцію стратегічного управління на підприємстві;
- здійснено аналіз фінансової стратегії ПрАТ «Чумак»;
- наведено характеристику альтернативних варіантів до розробки стратегічної діяльності підприємства;
- здійснено оцінку реалізації фінансової стратегії ПрАТ «Чумак»;
- розглянуто зарубіжний досвід реалізації фінансової стратегії;
- виявлено проблеми реалізації фінансової стратегії ПрАТ «Чумак»;
- запропоновано напрями оптимізації процесу управління фінансовою стратегією ПрАТ «Чумак»;
- узагальнено матеріал та зроблено висновки.
Обєкт: фінансова стратегія ПрАТ «Чумак».
Предмет: процес створення та управління фінансової стратегії ПрАТ «Чумак».
Методи дослідження. Теоретичною основою дослідження є наукові роботи вітчизняних та зарубіжних вчених-економістів з питань стратегічного управління, фінансового менеджменту, економіки, інноваційного та конкурентного розвитку підприємства. Для досягнення поставленої мети використано системний аналіз як загальний метод дослідження: логічний та аналітичний при удосконаленні теоретичних положень розроблення фінансової стратегії підприємства; економіко-статистичний .
Результати досліджень дозволяють обґрунтувати фінансову стратегію розвитку та напрями фінансової політики підприємств споживчої кооперації в умовах ринку на основі комплексної оцінки ефективності фінансово-господарської діяльності окремої споживчої спілки.

ВИСНОВКИ
Отже, відповідно до мети роботи та поставлених завдань, нами зроблено ряд висновків.
1. В ході дослідження встановлено, що стратегія дає визначення основних напрямків і шляхів досягнення цілей зміцнення, зростання та забезпечення виживання організації в довгостроковій перспективі на основі концентрації зусиль на певних пріоритетах; є способом встановлення взаємодії фірми із зовнішнім середовищем ; формується на основі дуже узагальненої, неповної та недостатньо точної інформації; постійно уточнюється в процесі діяльності, чому має сприяти добре налагоджений зворотний звязок; через багатоцільовий характер діяльності підприємства має складну внутрішню структуру, тобто можна ставити питання про формування системи стратегій у вигляді «стратегічного набору»; є основою для розробки стратегічних планів, проектів і програм, які є системною характеристикою напрямків розвитку підприємства; єінструментом міжфункціональної інтеграції діяльності підприємства, способом досягнення синергії; є основою для формування та проведення змін в організаційній структурі підприємства; є основним змістовним елементом діяльності вищого управлінського персоналу; є фактором стабілізації відносин в організації ; дає змогу налагодити ефективну мотивацію, контроль, облік та аналіз, виступаючи як стандарт, котрий визначає успішний розвиток і результати.
2. Обгрунтовано, що фінансова стратегія являє собою систему формування та втілення пріоритетних фінансових цілей підприємства шляхом ефективного залучення та використання фінансових ресурсів, координації їх потоків, забезпечення необхідного рівня фінансової безпеки на основі постійного обліку змін факторів зовнішнього та внутрішнього середовищ.
3. Основними завданнями фінансової стратегії є:
- визначення успішних методів використання фінансових можливостей субєкта господарювання;
- визначення перспективних фінансових взаємовідносин із нефінансовими корпораціями, державою та іншими інститутами;
- фінансове забезпечення операційної та інвестиційної діяльності на перспективу;
- вивчення економічних та фінансових можливостей конкурентів, розробка та здійснення заходів щодо забезпечення фінансової стійкості;
- розробка способів виходу із кризового стану та методів управління за умов кризового стану підприємств.
4. Зроблено висновок, що процес механізму формування фінансової стратегії підприємства включає етапи від розробки до оцінки її ефективності. Фінансовий механізм впливає на ефективність реалізації фінансової стратегії в системі управління підприємством, яка досягається за допомогою:
- відповідності розробленої фінансової до загальної стратегії підприємства – ступеню узгодженості цілей, напрямків і етапів їх реалізації;
- узгодженості фінансової стратегії підприємства з прогнозованими змінами у зовнішньому підприємницькому середовищі;
- реалізації розробленої підприємством фінансової стратегії щодо формування власних і залучених зовнішніх фінансових ресурсів тощо.
5. Обєктом дослідження обрано ПрАТ "Чумак". ПрАТ "Чумак" – компанія національного рівня, одне з найбільших підприємств в Україні. Основна діяльність компанії - виробництво продуктів харчування. "Чумак" пропонує споживачам кетчупи, соуси, майонези, томатну пасту, соки, соняшникову олію, консервовані овочі та макаронні вироби.
6. На першому етапі аналізу фінансової стратегії ПрАТ «Чумак» визначено ключові елемент у процесі формування фінансової стратегії (місія, постановка системи цілей, аналіз факторів зовнішнього середовища, що визначають цілі та зміст майбутньої стратегії тощо). На дуругому етапі проведено комплексний аналіз фінансового потенціалу з метою встановлення його рівня для забезпечення стратегічних можливостей фінансового розвитку підприємства. Виявлені в процесі аналізу негативні фактори свід¬чать про відсутність стійких тенденцій щодо підвищення ефективності використання фінансового потенціалу ПрАТ, тому це зумовлює необхід¬ність розробки ефективної фінансової стратегії.
7. Оцінка реалізації фінансової стратегії здійснено на основі аналізу кількісних та якісних параметрів, що дає можливість комплексно охарактеризувати результат, власне процес фінансової діяльності підприємства. При реалізації фінансової стратегії ПрАТ «Чумак» виникає ряд проблем, серед яких найголовніші – це ризик банкрутства, неефективна структура управління капіталом та низька фінансова стійкість.
8. Встановлено, що в ЄС формування фінансової стратегії підприємства складається з чотирьох загальних етапів, таких як визначення ключових елементів фінансової стратегії; діагностування та оцінка; розробка; реалізація та контроль. Саме ці етапи є основою організаційної моделі формування фінансової стратегії на зарубіжних підприємствах. Отже, для того, щоб покращити механізм формування та реалізації фінансової стратегії на Україні, фінансовий стан, необхідно враховувати зарубіжний досвід та звернути увагу на аналіз за окремими напрямами діяльності підприємства; підтримку з боку держави; систему участі в прибутку; аналіз ринкової вартості (розвинутий фондовий ринок); конкретність, спрощеність та визначеність у кількісному складі показників та інтерпретації їх результатів.
9. Оптимізація процесу управління фінансовою стратегією на підприємстві повина базуватись на комплексному та системному підході, який обґрунтовує наявність його елементів, конкретне встановлення функцій цих елементів та порядку їх реалізації, розробці відповідної системи принципів, методів та організаційних заходів.
Серед стартегічних напрямів зростання прибутковості пропонуються наступні заходи: формування оптимальної структури капіталу та підвищення фінасової сійкості підприємства.
   
Список літератури

1. Аакер Д. Стратегическое рыночное управление: пер. с англ. / Д. Аакер. – СПб. : Изд-во "Питер", 2015. – 544 с.
2. Азаренкова Г. М. Вдосконалення фінансової стратегії для забезпечення стабільності підприємства / Г.М. Азаренкова, О. Г. Головко, В.О. Пономаренко // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. Збірник наукових праць . – 2015. – o1 (18). – С. 103–109.
3. Аніскін Ю.П. Управління корпоративними змінами по критерію стійкості: [монографія] / Ю. П. Аніскін. – М. : Омега-Л, 2009. – 404 с.
4. Ансофф И. Стратегический менеджмент. Классическое издание / И. Ансофф – СПб: Питер, 2009. – 344 с.
5. Ансофф И. Стратегическое управление / И.Ансофф; сокр.пер. с англ. науч. ред. и авт. предисл. Л.И. Евенко. – М.: Экономика, 2009. – 519 с.
6. Аранчій В.І. Фінансова стратегія у системі управління фінансами підприємства / В.І. Аранчій, О.П. Зоря // Вісник Полтавської державної аграрної академії. – 2010. – № 2. – С. 156 – 159.
7. Афанасьев Н.В. Управление развитием предприятия: [ монография] / Н.В. Афанасьев, В.Д. Рогожин, В.И. Рудыка. – Харьков: Изд. Дом «ИНЖЭК», 2003. – 184 с.
8. Бас Ю.В. Теоретичні основи формування фінансової стратегії підприємства / Ю.В. Бас, Г.В. Зикова // Наука й економіка. – 2016. – No 1 (41). – С. 73–77.
9. Білик М.Д. Стратегічне управління та стратегії підприємства / М.Д. Білик // Формування ринкових відносин в Україні. – 2009. – № 4. – С. 143 – 149.
10. Бланк И.А. Финансовый менеджмент / И.А. Бланк. – К.: Ника-Центр, 2009. – 528 с.
11. Бланк І.О. Фінансова стратегія підприємства: [монографія] / І.О. Бланк, Г.В. Ситник, О.В. Корольова-Казанська, І.Г. Ганечко; за заг. наук. ред. І.О. Бланк. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009. – 147 с.
12. Бороноса В.М. Фінансовий менеджмент: навчальний посібник / за заг. ред. В.М. Бороноса. – Суми: Вид-во СумДУ, 2012. – 539 с.
13. Бутенко Т.В. Формування стратегії розвитку аграрної сфери з метою її адаптації до інноваційно-інвестиційних умов функціонування [Електронний ресурс] / Т.В. Бутенко // Ефективна економіка. – 2011. – No 12. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2 011_12_31
14. Бучакчийська Ю.А. Теоретичні засади формування фінансових стратегій підприємства / Ю.А. Бучакчийська // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. – 2014. – No 4 (28). – С. 118–121.
15. Васюткина Н.В. Теоретические аспекты понимания категории «развитие предприятия» // Проблеми економіки . – No 2. – 2014. – С.236-41.
16. Веретеннікова Г.Б. Формування фінансових стратегій промислових підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : спец. 08.06.01 «Економіка, організація і управління підприємствами» / Г.Б. Веретеннікова. – Хар-ків, 2015. – 21 с.
17. Викиданець І.В. Проблемні аспекти розробки фінансової стратегії підприємства / І.В. Викиданець // Держава та регіони. – 2010. – № 4. – С. 32 – 37.
18. Вінниченко О.М. Характеристика, види та сутність розвитку підприємства / О.М. Вінниченко // Агросвіт. – 2015. – No15. – С.49 – 57.
19. Впровадження зарубіжного досвіду реалізації фінансової стратегії на підприємствах [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/11_NPE _2013/Economics/10_134416.doc. htm
20. Гольдштейн Г.Я. Стратегические аспекты управления НИОКР: монография / Г.Я. Гольдштейн – Таганрог: Изд-воТРТУ, 2000. – 375 с.
21. Гондаренко В. І. Удосконалення процесу формування фінансової стратегії підприємства / В. І. Гондаренко // Культура народов ричерноморья. – 2007. – No109. – С. 21-24.
22. Гончаренко О.М. Фінансова стратегія: теоретичні питання розробки та реалізації / О.М. Гончаренко // Вісник соціально-економічних досліджень ; за ред. М.І. Звєрякова (гол. ред.) [та ін.]. – Одеса : ОНЕУ. – 2015. – Вип. 1. – No 56. – С. 35–40.
23. Гончарова С.Ю. Стратегічне управління: навч. посібн. / С.Ю. Гончарова, І.П. Отенко; Харківський державний економічний університет. – Харків: Вид-во ХДЕУ, 2004. – 172 с.
24. Горєлов Д.О. Стратегія підприємства: навч.-метод. посіб. / Д.О.Горєлов, С.Ф.Большенко. – Харків, 2010. – 133 с.
25. Горицкая Н. Финансовая стратегия / Н. Горицкая // Финансовый директор. – 2005. – №11(39). – С. 74 – 79.
26. Грант Р.М. Современный стратегический анализ / Р.М. Грант. – Изд. 5-ое, [перераб. и доп.]. / Р.М. Грант: пер. с англ. / под ред. В.Н. Фунтова. – СПб. Изд-во "Питер", 2008. – 560 с.
27. Гринкевич С.С. Економічні основи стратегічного управління фінансовою стійкістю підприємства в умовах ринкових перетворень /С.С. Гринкевич// Науковий вісник НЛТУ України. – 2012, вип. 18.5 – С. 110-114.
28. Гриньов А.В. Якість формування фінансової стратегії підприємства / А.В. Гриньов, О.М. Ястремська // Фінанси України. – 2006. – № 6. – С. 121 – 128.
29. Давидова Л.В., Ільмінська С.А. Фінансова стратегія як фактор економічного зростання підприємства // Фінанси і кредит. - 2004. - No 30. - с. 5-8;
30. Довгань Л.Є. Стратегічне управління: навч. посібн. / Л.Є. Довгань, Ю.В. Каракай, А.П. Артименко. – К. : Центр навч. літ-ри, 2009. – 440 с.
31. Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика: пер. с англ. / П. Дойль. – СПб. : Изд-во "Питер", 2001. – 480 с.
32. Драгунова Е.В. Формирование стратегии развития малого промышленного предприятия: дис. канд. экон. Наук / Е.В. Драгунова. – Новосибирск, 2014. – 169 с.
33. Друкер П. Задачи менеджмента в XXI веке / П.Ф. Друкер; пер. с англ. – М. : Вильямс, 2007. –286 с.
34. Зінченко О. А. Удосконалення підходів до формування механізму управління фінансовими результатами підприємства / О. А. Зінченко // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету . – 2012. – Вип . 32 (2). – С. 8-10.
35. Іванюк У.В. Теоретичні засади формування фінансових стратегій / У.В. Іванюк // Економіка. Менеджмент. Підприємництво. – 2013. – No 25(1). – С. 73–83.
36. Калиніченко Ю. Стратегічний розвиток підприємства: теоретичні та практичні аспекти / Ю. Калиніченко // Галицький економічний вісник. – 2010. – No 4(29). – С. 106–115.
37. Капаруліна І.М. Розвиток підприємства: концепція і технологія дослідження: [монографія] / І.М. Капаруліна. – К.: Центр учбової літератури , 2014. – 432 с.
38. Карпова Т.С. Проблеми та шляхи вдосконалення управління фінансовою діяльністю субєктів підприємництва в Україні / Т.С. Карпова, О.В. Позднякова // Финансы, учет, банки. – 2014. – No 1 (20). – С. 144–152.
39. Касьянова Н.В. Управління розвитком підприємства на основі кумулятивного підходу: концепція, моделі та методи: [монографія] / Н.В.Касьянова; НАН України, Ін-т економіки пром-сті. – Донецьк: СПД Купріянов В.С. , 2011. – 374 с.
40. Ковтун О.І. Стратегії підприємства: монографія / О.І. Ковтун. – Львів: Вид-во Львівської КА, 2008. – 424 с.
41. Корпан О.С. Фінансова стратегія підприємств легкої промисловості: принципи формування та особливості реалізації [Електронний ресурс] / О.С. Корпан // Моделювання регіональної економіки. – 2012. – No 1. – С. 143–160. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Modre_ 2012_1_20
42. Костирко Л.А. Інтегрована інформаційна система підтримки фінансової стратегії стійкого розвитку підприємств [Електронний ресурс] / Л.А. Костирко // Часопис економічних реформ. – 2013. – № 4 (12). – С. 91 – 98. – Режим доступу: irbis-nbuv.gov.ua
43. Красношапка В.В. Фінансові стратегії у контексті антикризового управління [Електронний ресурс] / В.В. Красношапка, О.В. Моргун // Ефективна економіка . – 2013. – №2. – Режим доступу до журн.: http://www.economy.nayka.com.u a/?op=1&z=1834
44. Кривицька О.Р. Планування прибутку підприємства при визначенні стратегії його розвитку / О.Р. Кривицька // Фінанси України. – 2005. – №3. – С.138 – 146.
45. Крутик А.Б. Основы финансовой деятельности предприятия: [учеб. пособ.] / А.Б. Крутик, М.М. Хайкин. – 2-е изд., перераб. и доп. – СПб.: Бизнес-пресса, 2003. – 448 с.
46. Лафта Дж. К. Теория организации: уч. пос. / Джавад Кадем Лафта.– М.: ТК Велби, Изд-во Проспект, 2006. – 416 с.
47. Лепа Н.Н. Методы и модели стратегического управления предприятием: [монография] / Н.Н. Лепа. – НАН Украины. Ин-т экономики промышленности . – Донецк: ООО «Юго-Восток Лтд», 2002. – 186 с.
48. Лисовская И.А. Основы финансового менеджмента / И.А. Лисовская. – М.: ТЕИС, 2009. – 120 с
49. Лисяк Л.В. Детермінанти фінансової конкурентоспроможності у ринковому середовищі / Л.В. Лисяк, Д.О. Гетьман // Вісник ДДФА. Економічні науки. – 2013. – No 2. – С. 112–122. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vddfae _2013_2_15
50. Лігоненко Л.О. Розвиток підприємства: відмінні характеристики та типологія / Scientific Journal «ScienceRise» Том 5. – No3(10). – 2015. – С. 57 – 61.
51. Мартюшева Л.С. Роль і місце фінансової стратегії в системі базових та функціональних стратегій [Електронний ресурс] / Л.С. Мартюшева, О.О. Галєєва // Вісник Університету банківської справи Національного банку України. – 2011. – № 3 (12). – С.121 – 124. – Режим доступу: http://www. nbuv.gov.ua.
52. Мескон М.Х. Основы менеджмента: пер. с англ. / М.Х. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури. – М.: Дело, 2007. – 704 с.
53. Мескон М.Х. Основы менеджмента: Пер. с англ. / М.Х. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури; Общ. ред. и вступ. ст. Л.И. Евенко. – 3-еизд. – М.: Дело, 2000. – 704 с.
54. Минцберг Г. Стратегический процесс. Концепции. Проблемы. Решения / Г. Минцберг, Дж.Б. Куинн, С. Гошал. – Спб.: Питер, 2101. – 567 с.
55. Надтока Т.Б. Соціальний розвиток промислового підприємства та механізми його управління // Управлінські технології у рішенні сучасних проблем розвитку соціально-економічних систем: [ монографія] / Т.Б. Надтока, Г.А. Какуніна, О.В. Мартякова та ін. / за заг. Ред. О.В. Мартякової. – Донецьк: Вид-воДонНТУ, 2011. – 744 с. – C. 564 – 569.
56. Наливайко А.П. Теорія стратегії підприємства. Сучасний стан та напрямки розвитку: [монографія] / А.П. Наливайко. – К.: КНЕУ, 2001. – 227 с.
57. Непочатенко О. О. Фінанси підприємств: навч. посіб./О. О. Непочатенко, Н. Ю. Мельничук. – К. : ЦУЛ, 2013. – 504 с.
58. Олексіїв М. Застосування зарубіжного досвіду у формуванні фінансової стратегії підприємства / М. Олексіїв // Наука й економіка. – 2006. – № 1. – С. 36 – 42.
59. Омае К. Мышление стратега. Искусство бизнеса по-японски / Кеничи Омае; Пер. с англ. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2007. – 215 с.
60. Партин Г.О. Фінансова стратегія у системі управління фінансами підприємства / Г.О. Партин, О.Я. Митрухіна // Науковий вісник НЛТУ України. – 2009. – Вип. 19.6. – С. 208–214.
61. Пастухова В.В. Стратегічне управління підприємством: філософія, політика, ефективність / В.В. Пастухова. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009. – 302 с.
62. Пешкова А.А. Формирование и реализация финансовой стратегии устойчивого развития предприятия: теория, методология, практика: автореф. дис. … д-ра экон. наук: 08.00.10 / А.А. Пешкова. – Ставрополь, 2012. – 49 с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: orakan.my1.ru.
63. Пожарська А.С. Методичний підхід до оцінки фінансового потенціалу на основі визначення таксономічного показника. / А.С. Пожарська // Управління розвитком. – 2013. – No 18 (158). – С. 34–37.
64. Прийма Л.Р. Розвиток підприємства: теоретичні аспекти / Л.Р. Прийма, Н.І.Чухрай // Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2016. – Вип.18. – ч.2. – С.74 – 77.
65. Прохорова В.В. Удосконалення формування фінансової стратегії на основі функціональної моделі / В. В. Прохорова // Вісник Хмельницького національного університету. – 2009. – No 5. – C. 108–113.
66. Раєвнєва О.В. Управління розвитком підприємства: методологія, механізми, моделі: [монографія] / О.В. Раєвнєва. – Х.:ВД «ІНЖЕК», 2006. – 496 с.
67. Редченко К.І. Стратегічний аналіз у бізнесі: навч. пос. – 2-ге видання. – Львів «Новийсвіт– 2000», 2003. – 272 с.
68. Руда Р.В.Фінансова стратегія як основа життєдіяльності підприємства [Електронний ресурс] / Р.В. Руда // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. – 2014. – No 2. – С. 123–126. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_ 2014_2_27
69. Рябенков О.В. Технології контролінгу реалізації фінансової стратегії на підприємстві / О.В. Рябенков // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі: Економічні науки. – 2013. – No 4 (60). – С. 136–140.
70. Саєнко М.Г. Стратегія підприємства: навч. посібн. / М.Г. Саєнко. – Тернопіль: Вид-во "Економічна думка-2007". – 352 с.
71. Ставицький О.В. Особливості розвитку стратегічного управління в Україні / О.В. Ставицький // Ефективна економіка [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.u a/index.php?operation=1&ii d=646
72. Станиславчик Е.Н. Основы финансового менеджмента / Е.Н. Станиславчик. – М.: Ось-89, 2001. – 128 с.
73. Танклевська Н.С. Побудова фінансової стратегії та її значення у конкурентному ринковому середовищі / Н.С. Танклевська, О.В. Пащенко // Наука й економіка. – 2014. – No 4 (36). – С. 50–56.
74. Таран О.М. Стратегічне управління: навч. посібн. / О.М. Таран. – Харків: Вид-во Харк. нац. аграр. ун-ту, 2004. – 145 с.
75. Томпсон А.А. Стратегический менеджмент: концепции и ситуации для анализа: [учеб. пособие] / А.А. Томпсон, А.Дж. Стрикленд III; [пер. с англ. А.Р. Ганиевой, В.Ю. Дроздова, А.Г. Завады и др.]. – 12-е изд. – М.: Вильямс, 2008 – 924 с.
76. Тридід О.М. Організаційно-економічний механізм стратегічного розвитку підприємства: Моногр. / О.М. Тридід – Харків: Вид. ХДЕУ, 2002. – 364 с.
77. Трухан О.Л. Змістовна сутність поняття «стратегія підприємства»: суперечності поглядів / О.Л. Трухан // Вісник ЖДТУ: Економічні науки , 3 – 2010. – No.1(51). – С.236 – 241.
78. Финансовые механизмы стратегического управления развитием предприятия: [монография] / [Ю.А. Путятин, А.И. Пушкарь, А.Н. Тридед]. – Х.: Основа, 2000. – 488 с.
79. Філософський енциклопедичний словник / за ред. В. І. Шинкарука . К.: Абріс, 2002. – 742c.
80. Фінанси підприємств: підручник / А.М. Поддєрьогін, М.Д.Білик, Л.Д.Буряк та ін. – К.: КНЕУ, 2012. – 552 с.
81. Фінансова стратегія в управлінні підприємствами: монографія / А.Г. Семенова, О.О. Єропутова, Т.В. Перекрест, А.В. Линенко. – Запоріжжя: Вид-во КПУ, 2008. – 188 с.
82. Хаванова М.С. Види фінансової стратегії підприємства / М.С. Хаванова // Вчені записки Університету «КРОК». – 2013. – Вип. 33. – С. 223–228.
83. Химич І. Фінансова стратегія як елемент фінансової стабільності підприємства [Електронний ресурс] / І. Химич // Галицький економічний вісник. – 2013. – No 4. – С. 158–164. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_20 13_4_25
84. Чандлер А. Стратегия и структура: пер. с англ. – М.: Мир, 2008. – 464с
85. Царикаев А.Ю. Процесс формирования стратегии развития промышленных предприятий / А.Ю. Царикаев // Бизнес в законе. Экономико-юридический журнал . – 2011. – No 4. – С.222 – 224.
86. Шершньова З. Є. Стратегічне управління: навч. пос . – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: КНЕУ, 2004. – 699 с.
87. Щербань О. Методичний підхід до розробки фінансової стратегії підприємства / О. Щербань // Економічний аналіз. – 2013 рік. – Вип. 12. – Част. 4. – С. 161–165.
88. Яковлєва І.М. Довідник з фінансової стратегії і тактики / І. М. Яковлєва . - М .: Професійна видавництво , 2009. - 336 с.
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.