21 . 11 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Звіт з практики (готельно-ресторанна справа)



№ роботи: 2227
розділ: Звіти з практики
тип: Курсова робота
об'єм: 35
винагорода автору: 150 грн

Зміст:

Вступ
Розділ І. Господарська діяльність у готельному підприємстві
1.1. Організація господарської діяльності в готельному підприємстві і характеристика його структурних підрозділів
1.2. Корпоративна культура готельного підприємства
Розділ ІІ. Технологія і організація роботи служби приймання та обслуговування готелю
2.1. Структура та функції СПО
2.2. Експлуатаційна документація СПО
2.3. Стандарт роботи працівників СПО
2.4. Управління номерним фондом готелю
2.5. Технологія бронювання номерів та місць готелю
2.6. Технологія прийому та розміщення споживачів готельних послуг
2.7. Технологія надання додаткових послуг
2.8. Технологія розрахунків в готелі
2.9. Організація виїзду споживачів готельних послуг
Висновки
Список використаної літератури
Додатки

Вступ
Метою професійної практики є формування у здобувачів професійних умінь та навичок для прийняття самостійних рішень в різних виробничих ситуаціях (на технологічному рівні), що базуються на теоретичних знаннях, отриманих в процесі навчання, вмінні систематично поновлювати свої знання та творчо застосовувати їх у практичній діяльності.
Обєктом дослідженя обрано ПП «Крок» готель «Інтурист»
Підприємство готельного господарства «Інтурист» забезпечує розміщення та обслуговування гостей, які приїжджають для відпочинку, дозвілля, вирішення комерційних справ.
Готель «Інтурист» пропонує: комфортабельні номери бізнес-класу, цілодобове обслуговування, паркування на території готелю, ресторан і ПАБ на території комплексу, SPA-сауна, конференц-зал.
Завданння роботи:
- вивичити організацію господарської діяльності в готельному підприємстві і характеристика його структурних підрозділів;
- проаналізувати корпоративнк культурк готельного підприємства;
- дослідити структуру та функції СПО;
- вивчити експлуатаційну документацію та стандарт роботи працівників СПО;
- оцінити управління нномерним фондом готелю;
- дослідити технологію бронювання номерів та технологію прийому і розміщення споживачів готельних послуг;
- проаналізувати технології надання додаткових послуг та технології розрахунків в готелі;
- дослідити організацію виїзду споживачів готельних послуг.
Висновки
Отже, в ході написання звіту зроблено наступні висновки:
1. Готель «Інтурист» пропонує: комфортабельні номери бізнес-класу, цілодобове обслуговування, паркування на території готелю, ресторан і ПАБ на території комплексу, SPA-сауна, конференц-зал.
2. Готель використовує лінійну структуру управління готелем. Лінійні звязки в готелі відбивають рух управлінських рішень та інформації, що виходять від директора, тобто особи, яка цілком відповідає за діяльність готелю.
3. У службі прийому і обслуговування готелю «Інтурист» є декілька посад:
- службовець з прийому і розміщення гостей (черговий адміністратор), що оформляє гостей на проживання.
- касир, що приймає оплату і виписує рахунок клієнтові.
- портьє, що відповідає за надання інформації гостям і функціональним службам готелю, а також за збір, підшивку і збереження документації.
- телефонний оператор, що підтримує звязок з міжміською і міжнародною телефонними станціями, фіксує наявність телефонних розмов клієнтів з номерів, контролює їхню оплату, а також надає послуги з ранкового будіння на прохання клієнта.
- службовець з бронювання місць у готелі з веденням відповідної документації.
- портьє з видачі ключів.
4. На кожного співробітника в готелі «Інтурист» сформована папка з наступною документацією:
- Посадові інструкції.
- Абсолютні стандарти (завжди посміхатися, пропонувати відвідати ресторан готелю, запропонувати членство в системі).
- Процедури (докладні дії і їх послідовність, аж до найдрібніших нюансів; це свого роду підказки та пояснення до всього, що доводиться робити на робочому місці).
- Накази і додаткові меморандуми,які регулюють роботу даного співробітника.
- Положення про персонал.
5. Готель має у своєму розпорядженні 27 комфортабельних номерів у сучасному дизайні.
6. Бронювання - це попереднє замовлення місць і номерів у готелі. З цього процесу починається обслуговування гостей в готелі.
7. Прийом і розміщення гостей проводять за різними схемами у залежності від того, чи відбувалося попереднє бронювання номерів, чи гості йдуть за схемою так званого «вільного поселення» (без попереднього бронювання); чи є гості іноземцями, чи громадянами України; поселяються вони індивідуально, чи перебувають у складі груп і т. ін.
8. Додаткові послуги, які надаються готелем «Інтурист»:
фітнес-клуб;
ресторан;
лобі-бар;
спорт бар;
тощо.
9. У готелі «Інтурист» використовують два види розрахунків - готівковий і безготівковий (переведення грошей на рахунок готелю).
10. Процес виїзду і розрахунку покликаний нести три основні функції:
- регулювання балансу гостьового рахунка;
- своєчасне виявлення даних про наявність номерів, що звільнилися;
- контроль і ведення відповідних записів про перебування гостей.
   
Список літератури

 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.