19 . 11 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Організація та контроль за прибиранням готельних номерів на прикладі готелю «SOBKOff»



№ роботи: 2208
розділ: Готельно-ресторанна справа
тип: Курсова робота
об'єм: 30
винагорода автору: 250 грн

Зміст:

Вступ
Розділ 1. Теоретичний аспект технології прибирання номерного фонду готелю
1.1. Послідовність прибирання номерів
1.2. Види прибирання номерів
1.3. Етапи в процесі прибирання номера
Розділ 2. Дослідження організації та контролю прибирання готельних номерів на прикладі готелю «SOBKOff»
2.1. Загальна характеристика діяльності готелю «SOBKOff»
2.2. Оцінка стану управління номерним фондом готелю «SOBKOff»
2.3. Особливості прибирання номерного фонду готелю «SOBKOff»
Розділ 3. Шляхи вдосконалення організації та контролю прибирання готельних номерів готелю «SOBKOff»
Висновки
Список використаних джерел

Вступ
Розвиток ринкових відносин в Україні зумовлює діяльність підприємств готельного господарства, умов їх функціонування на ринку. Тому підприємствам готельного господарства для того, щоб вижити, необхідно правильно визначити свою стратегію та тактику поведінки на ринку та систематично проводити управління діяльністю підприємства з метою підвищення ефективності діяльності та отримання прибутку.
Україна, володіючи численними історичними та культурними цінностями, унікальними рекреаційними ресурсами, зможе досягти значного економічного ефекту в туристичному бізнесі. Якщо в розвинених країнах ця галузь діяльності перетворилась на індустрію туризму, то Україна робить лише перші кроки в цьому напрямі.
Важливою складовою туристичної діяльності є готельне господарство. Розвиток вітчизняного та міжнародного туризму значною мірою повязується з рівнем матеріально-технічної бази, розгалуженість та різноманітністю мережі, якістю обслуговування в готельному господарстві. Саме підприємства готельного господарства виконують одну з основних функцій у сфері обслуговування туристів: забезпечують їх сучасним житлом і побутовими послугами.
В даний час в нашій країні індустрія гостинності розвинута не належним чином. Рівень обслуговування туристів в підприємствах готельного господарства не відповідає світовому рівню. Підприємства готельного господарства потребують значного оновлення своїх послуг. Саме тому в даний час важливе значення в забезпеченні ефективності готельного підприємства відіграє стан організації та контролю прибирання.
Саме тому тема курсової роботи «Організація та контроль за прибиранням готельних номерів на прикладі готелю «SOBKOff» є досить актуальною.
Метою роботи є дослідження організація та контроль за прибиранням готельних номерів базовому підприємстві, а також розробка пропозицій по вдосконаленню цієї діяльності.
Завдання роботи:
- вивчити послідовність прибирання номерів;
- охарактеризувати види прибирання номерів;
- узагальнити етапи в процесі прибирання номера;
- навести загальну характеристику діяльності готелю «SOBKOff»;
- здійснити оцінку стану управління номерним фондом готелю «SOBKOff»;
- праоналізувати особливості прибирання номерного фонду «SOBKOff»;
- запропонувати шляхи вдосконалення організації та контролю прибирання готельних номерів готелю «SOBKOff»;
- узагальнити матеріал та зробити висновки.
Обєктом дослідження є готель «SOBKOff».
Предметом роботи є Організація та контроль за прибиранням готельних номерів базового підприємства.
В процесі дослідження були використані наступні методи: структурно-функціональний метод − розгляд будь-якого явища як системного з обовязковим аналізом функцій взаємодіючих елементів, аналіз − предмет дослідження розчленовується, мислення йде від конкретного до абстрактного, синтез − досліджує те чи інше явище у взаємозвязку та взаємодії його складових.
Теоретичною базою дослідження виступають праці провідних спеціалістів з питань готельного господарства, публікації періодичних видань тощо.

Висновки
Отже, узагальнюючи проведене дослідження в роботі зроблено ряд висновків.
1. Встановлено, що у більшості готелів дотримуються наступній послідовності прибирання номерів:
- Проводиться прибирання номерів з вивішеною на дверях табличкою "Прохання прибрати мій номер" ( "Please make up ту room").
- Прибирання в вільних, заброньованих, які очікують гостей номерах, а також в номерах, тимчасово які не експлуатуються з якої-небудь причини (що стоять на ремонті).
- Прибирання після виїзду клієнтів.
- Прибирання в номерах, зайнятих гостями.
2. В ході дослідження ми дійшли висновку, що технології прибирання номерів розрізняють щоденне, після відїзду гостей, генеральне та експрес прибирання. Кожного дня покоївка здійснює поточне і проміжне прибирання номерів.
3. Встановлено, що у спрощеному вигляді процес прибирання номера складається з послідовності робіт:
• провітрювання приміщення;
• прибирання та миття посуду;
• прибирання ліжок;
• видалення пилу і забруднень з меблів;
• чистка килимових поверхонь і мяких меблів;
• прибирання санітарного вузла.
4. Номерний фонд готелю «SOBKOFF» - це 30 сучасних, комфортабельних номерів різних категорій: від стандартних, до відмінного двокімнатного «люкса» з високим рівнем оснащення.Всі номери мають телефон, кондиціонер, телевізор і холодильник, оснащені новими сучасними і зручними меблями.
5. На підставі проведеного аналізу, ми можемо зробити висновки, що є певна частка людей (не більше 10%), яким не подобається рівень чистоти готелю „SOBKOff”.
6. В загальному в готелі «SOBKOff» організація та контроль прибирання готельних номерів налагоджений більш-менш нормально. Але враховуючи те, що зараз ХХІст. туризм розвивається дуже швидко, в тому числі в Україні, для покращення попиту на послуги саме в цьому готелі, на мою думку, потрібно покращити деякі моменти:
- Удосконалення кваліфікації персоналу, що здійснює прибирання.
- Зовнішній вигляд персоналу. покоївка повинна виглядати досить „презентабельно” – ці співробітниці працюють на очах у гостей, повинні з ними регулярно спілкуватися.
- Система нагляду – для того, щоб менеджер служби завжди міг знати де знаходиться його персонал, чи раціонально він використовує час на те, чи інше місце, я пропоную прикріпити до форми персоналу прикріпити GPS-маяк, і підключити їх до компютерної мережі готелю.
- Поновлення техніки для прибирання – техніка, якою в готелі роблять прибирання є трішки шумною, що впливає на клієнта негативно, оскільки такі звуки приводять до роздратування.
   
Список літератури

 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.