11 . 12 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Технології обслуговування відвідувачів у готельно-ресторанному комплексі «Леон»



№ роботи: 2036
розділ: Готельно-ресторанна справа
тип: Курсова робота
об'єм: 43
винагорода автору: 150 грн

Зміст:

ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТЕХНОЛОГІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА РЕСТОРАННОГО КОМПЛЕКСУ
1.1. Поняття та вимоги до готельно-ресторанного комплексу
1.2. Основні етапи технології обслуговування відвідувачів у готельно-ресторанному комплексі
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ВІДВІДУВАЧІВ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ КОМПЛЕКСІ «ЛЕОН»
2.1. Характер діяльності готельно-ресторанного комплексу «Леон»
2.2. Дослідження технології обслуговування відвідувачів у готельно-ресторанному комплексі «Леон»
2.3. Вивчення основних видів бенкетів, що проводяться у готельно-ресторанному комплексі «Леон»
РОЗДІЛ 3. ЗАХОДИ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ КОМПЛЕКСІ «ЛЕОН»
3.1. Кейтеринг – як сучасна альтернатива підвищення якості послуг у готельно-ресторанному комплексі «Леон»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ

ВСТУП

Те хнологія обслуговування у сфері гостинності - це важливий фактор, що зумовлює вплив на якість процесу обслуговування, на фінансово-економічну ефективність функціонування, процес управління готельно-ресторанним підприємством. Організація технологічного процесу обслуговування у готельно-ресторанних комплексах є стандартною щодо цього типу підприємств, водночас у кожному підприємстві згідно розмірів, структури організації, категорії, типу (орієнтація на ринковий сегмент) технологічний процес характеризується певною ідентичністю.
Технологія обслуговування клієнтів у готельно-ресторанних комплексах характеризується циклічністю - послідовним повторенням процесу обслуговування гостя від часу його прибуття до остаточного відїзду.
Технологічний цикл обслуговування клієнта - це уніфікований стандартний обсяг послуг з певною послідовністю надання, яким має намір скористатись клієнт і які пропонує засіб розміщення під час перебування клієнта у готельно-ресторанному комплексі. Отже, зважаючи на вище вказане, дослідження технології обслуговування відвідувачів у готельно-ресторанному комплексі є досить актуальною в умовах сьогодення.
Обєктом дослідження виступає господарська діяльність ресторанного комплексу «Леон».
Предмет дослідження – коло питань, що стосуються технології обслуговування відвідувачів у готельно-ресторанному комплексі.
Мета роботи – дослідити особливості технології обслуговування відвідувачів у готельно-ресторанному комплексі «Леон».
Для досягнення мети в роботі поставлено наступні завдання:
визначити поняття та вимоги до готельно-ресторанного комплексу;
розглянути основні етапи технології обслуговування відвідувачів у готельно-ресторанному комплексі;
здійснити аналіз діяльності готельно-ресторанного комплексу «Леон»;
дослідити технології обслуговування відвідувачів у готельно-ресторанному комплексі «Леон»;
вивчити основні видів бенкетів, що проводяться у готельно-ресторанному комплексі «Леон»;
запропонувати заходи, щодо підвищення якості обслуговування у готельно-ресторанному комплексі «Леон».
Методи дослідження: загальнонаукові методи (індукції, дедукції, порівняння, синтезу), техніко-економічного аналізу, анкетування тощо.

ВИСНОВКИ

Отже, «готельно- ресторанний комплекс»: це група субєктів господарювання, що включає в себе готелі та ресторані, які надають послуги з тимчасового розміщення та організації харчування.
Процес надання основної послуги у готельній діяльності можна схематично поділити на кілька основних етапів:
- інформація про надання комплексу послуг;
- резервування (бронювання) місць;
- реалізація послуг;
- зустріч і проводи гостей;
- обслуговування під час перебування в готелі
Готельно-рестораннийо комплекс «Леон» - це сучасне підприємство, яке надає наступні види послуг:
- послуги ресторану;
- послуги готелю;
- стоянки;
- магазину.
Ресторан зєднаний з готельним комплексом просторим функціональним холом и включає в свою структуру зал на 200 місць. Готель включає 11 номерів європейських стандартів (номери класів хостел, стандарт, напівлюкс та люкс).
Обсяги чистого доходу від реалізації продукції (послуг) у 2013 році склав 712 тис. грн., у 2014 році значення даного показника збільшилось майже вдвічі і становило 1347,1 тис. грн. У 2015 році виручка і надалі продовжувала зростати, темпи росту показника до попереднього року склали 136,5%.
У готельно-ресторанному комплексі «Леон» використовується як часткове так і повне обслуговування. Часткове обслуговування офіціантами здійснюється також при обслуговуванні за типом "шведського столу" і за фуршетними столами-буфетами. За способом розрахунку обслуговування офіціантом в готельно-ресторанному комплексі «Леон» поділяється на дві форми: з попереднім і наступним розрахунком.
У готельно-ресторанному комплексі «Леон» застосовуються наступні види бенкетів:
1) бенкет за столом з повним обслуговуванням офіціантами;
2) бенкет за столом з частковим обслуговуванням офіціантами;
3) бенкет-фуршет;
4) бенкет-коктейль;
5) бенкет за типом «шведський стіл».
Визначення ступеня задоволеності споживача дозволяє формалізувати організаційну роботу фірми на підставі недоліків і очікувань споживача. Як видно з рисунку переважна більшість споживачів повністю задоволені послугами готельно-ресторанного комплексу.
Для підвищення якості обслуговування у готельно-ресторанному комплексі «Леон» нами запропоновано використовувати кейтеринг – як сучасна альтернатива підвищення якості послуг. Кейтеринг (catering) є виїзним обслуговуванням, тобто постачання блюд за межі власного підприємства, а також усіх супутніх послуг.
   
Список літератури

 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.