20 . 04 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Сучасна концепція маркетингу та її відмінності від інших концепцій



№ роботи: 2001
розділ: Маркетинг
тип: Контрольна робота
об'єм: 24
винагорода автору: 100 грн

Зміст:

1. Сучасна концепція маркетингу та її відмінності від інших концепцій
42. Асортиментна політика підприємства (номенклатура та асортимент)
72. Персональний продаж, сутність, форми і порядок проведення
Задача 12
Визначте коефіцієнти еластичності товарів, наведених у таблиці. Яким товарам можуть відповідати отримані коефіцієнти еластичності.
Таблиця 1. Зміна попиту на товари залежно від зміни цін
Товар Первинна ціна Змінена ціна Первинний попит Змінений попит
А 450 400 851 993
Б 420 990 11456 549
В 850 740 754 951
Г 7500 6500 2003 4512
Д 650 890 753 423
Е 1000 900 8000 16000
Є 1500 1510 9000 8900
Ж 95 90 145 154
З 126 185 124 100
І 1310 1490 874 445

Задача 45
У контракті обумовлена ціна на умовах CIF І наведені такі дані:
- ціна на умовах CIF - $ 25;
- вартість вантажу - $ 13;
- вартість транспортування вантажу - $ 10;
- страхування вантажу - S 0,50;
- інші витрати - $ 1,5.
Визначте контрактну ціну на умовах FOB.

Задача 73
Результатами маркетингових досліджень виявили, що здійснення реклами дозволяє збільшити збут виробів на 2000 шт. Витрати на рекламу складають 15 тис. грн. Ціна виробу - 200 грн. Собівартість - 160 грн. Визначити доцільність витрат на рекламу.
Список використаних джерел
   
Список літератури

 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.