21 . 08 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Особливості ярмаркової торгівлі



№ роботи: 20
розділ: Комерційна діяльність
тип: Курсова робота
об'єм: 38 стор
винагорода автору: за домовленістю

Зміст:

Вступ
1. Поняття ярмарок і виставок. Їх значення в торгівельній діяльності.
2. Види ярмарок та виставок.
3. Організація участі у ярмарках на прикладі ярмаркової діяльності НТФ “Проскурів”.
Висновок
Додаток
Список літератури
   
Список літератури

1. Довідник ділової людини. Ярмарки та виставки. – Київ 1999.
2. Карлов В.Г. Рекламна діяльність. – Донецьк 2001.
3. Стипанович О.Д. Маркетинг та маркетингова діяльність. – Львів 2002.
4. Шевченко С.Д., Федів І.І. Підприємництво та підприємницька діяльність. –Київ 1995.
5. Балаур С.І., Тараненко С.Н. Зовнішньо-економічна діяльність. – Київ 2001.
6. Гольман І.А. Рекламне планування. Рекламні технології. Організація рекламної діяльності. - Київ 1999.
7. Гончаров В.Г. Торгові ярмарки та виставки. Київ 1997
8. Маркетинг/ под. ред. Уткина А.П. Москва. 1998.
9. Назаренко Л.Ф. Выставка как инструмент маркетинга - Москва. 1997.


10. Панкратов Ф.Г., Серегина Т.К., Шахурин В.Г. Рекламная деятельность - Москва. 1998.
11. Семенов Б.Д. Рекламный менеджмент. Минск. ИП «Экоперспективы». 1999.
12. Швальбе Х. Практика маркетинга для малых и средних предприятий - Москва. Издательство «Республика». 1995.
13. Эванс, Берман. Найди свой путь в маркетинге. Москва. 1998.
14. Семенцова Т. Современные технологии выставочного маркетинга // Вопросы экономики - 2001 - №3.
15.Роль выставок и ярмарок в продвижении товара // Практический маркетинг – 2001 - №3
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.