19 . 04 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Вибір фабрики та розміщення замовлення на пошиття колекції



№ роботи: 1999
розділ: Маркетинг
тип: Контрольна робота
об'єм: 22
винагорода автору: 100 грн

Зміст:

9. Вибір фабрики та розміщення замовлення на пошиття колекції
19. Робота з «важкими клієнтами» та контроль під час продажу швейних виробів
29. Підбір торговельного обладнання для бутіка
39. Відношення зі ЗМІ. Створення інформаційних приводів
Задача 10
Підприємство, що виробляє жіночі шуби, оголосило рекламну акцію, яка полягає в наданні 50% знижки кожному 100 покупцеві. Собівартість однієї шуби 1 тис. грн., середня норма прибутку 20%, обсяги збуту становили 100 тис. шт. в рік. Після оголошення рекламної акції обсяги збуту зросли на 15%. Оцінити ефективність проведення рекламної акції.
Задача 6
Підприємство працює на двох сегментах ринку в центральному і старому районах міста. Результати діяльності по сегментах ринку наведені в таблиці.
Сегмент ринку Вихідні дані Розрахункові дані
Коеф. еласт-ті Собівартість, грн. Ціна, грн. Кількість продажу тис. шт. Сумарні витрати
тис. грн. Обсяг реалізації,
тис. грн. Прибуток
тис. грн.
1 2 3 4 5 6 7 8
1 0,5 60 90 20
2 7 50 100 60

Визначити:
– прибуток підприємства при зниженні ціни на 10%;
– прибуток підприємства при підвищенні ціни на 10%.

Список використаних джерел
   
Список літератури

 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.