21 . 08 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Підприємство машинобудівної галузі виробляє верстати з числовим програмним управлінням (ЧПУ).



№ роботи: 1953
розділ: Маркетинг
тип: Контрольна робота
об'єм: 3
винагорода автору: 60 грн

Зміст:

Задача 10

Підприємство машинобудівної галузі виробляє верстати з числовим програмним управлінням (ЧПУ). Визначте місткість ринку даного товару за допомогою методу ланцюгових підстановок, якщо відомі такі дані по галузі:
– кількість підприємств-користувачів верстатів з ЧПУ – 110;
– середньостатистичний річний прибуток такого підприємства – 57 тис. грн;
– К1 = 18 % – частка прибутку, що її у середньому витрачає підприємство галузі на технічне переоснащення виробництва;
– К2 = 32 % – питома вага витрат на машини й обладнання у частці прибутку, що її визначає коефіцієнт К1;
– К3 = 8 % – питома вага витрат на металообробне обладнання у сумі витрат, що їх визначає коефіцієнт К2;
– К4 = 25 % – прогнозна питома вага витрат на верстати з ЧПУ в сумі витрат, що їх визначає коефіцієнт К3.

Задача 20
Фірма проводить рекламну кампанію свого товару. Оцінюється розміщення рекламного оголошення за двома можливими варіантами:
1) у газеті – вартість 500 грн, тираж газети – 5 млн екземплярів, відсоток марної аудиторії – 70 %.
2) у спеціалізованому журналі – вартість 250 грн, тираж журналу – 500 тис. екземплярів, відсоток марної аудиторії – 50 %. Який варіант розміщення рекламного оголошення доцільно вибрати фірмі?

Задача 30
Обґрунтувати рішення про публікацію рекламного оголошення в одному з трьох періодичних видань. Вихідні дані наведені у таблиці.

Назва видання Тираж, тис. екземплярів Питома вага корисної аудиторії, % Коефіцієнт обігу Вартість рекламного модуля, грн.
Факти 180 20 1,2 600
Дзеркало тижня 80 20 1,2 400
Бізнес 100 10 1 500
   
Список літератури

 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.