18 . 08 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Види мислення їх суть, співвідношення, етапи та фактори формування



№ роботи: 1726
розділ: Психологія
тип: Курсова робота
об'єм: 43
винагорода автору: за домовленістю

Зміст:

ВСТУП......................... .............................. .............................. ..........................3
1 . Мислення як активна цілеспрямована діяльність особистості................5
1.1. Загальна характеристика мислення...................... .............................. .....5
1.2. Класифікація видів мислення...................... .............................. ...............7
1.3. Індивідуальні особливості мислення...................... .............................. ...14
2. Особливості мислення молодших школярів...................... ........................18
2. 1. Розвиток мислення молодших школярів...................... ...........................18

2.2. Критичне мислення учнів початкових класів........................ .................26
3. Розвиток логічного мислення молодших школярів на уроках
математики.................. .............................. .............................. ...........................33

ВИСНОВКИ..................... .............................. .............................. ......................39
СПИС ОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.................... .............................. .41
ДОДАТКИ.................. .............................. .............................. ............................43
   
Список літератури

1. Александровская Э.М., Кокуркина Н.И.. Куренкова Н.В. Психологическое сопровождение школьников. - М.: Академия. 2002. - 208с.
2. Ачкуров С. И. Развитие логического мышления. - М.: Наука, 2003. - 243 с.
3. Бабкина Н. В. Нетрадиционный курс «Развивающие игры с элементами логики» для первых классов начальной школы. // Психологическое обозрение. - 1996. - № 2(3). - С. 47-52.
4. Барташнікова І. А., Барташнінов О. О. Розвиток наочно-образного та логічного мислення у дітей. - Тернопіль, 1998.
5. Бєлкіна О. В. Критичне мислення учнів початкових класів. // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - №4. - С. 37-42.
6. Бєлкіна О. В. Критичне мислення учнів початкових класів. // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - №5. - С. 35-44.
7. Вікова та педагогічна психологія: навч. Посіб. /О. В. Скрипченко., Л. В. Волинська, З. В. Огороднійчук та ін. - К.: Просвіта, 2001. - 416 с.
8. Дубровина И. В., Данилова Е. Е., Прихожан А. М. Психология: Учебник для студентов средних педагогических учебных заведений./ Под ред. И. В. Дубровиной. - М.: Издательский центр «Академия», 1999. - 464 с.
9. Костюк Г. С. Вікова психологія. - К.: Радянська школа, 1976.
10. Кулагина И. Ю. Возрастная психология: Развитие ребёнка от рождения до 17 лет: Учебное пособие третье издание. - М.: УРАО, 1997. - 176 с.
11. Липина И. Развитие логического мышления на уроках математики // Начальная школа. - 1999. - № 8. - С. 37-39.
12. Мазур О. Формування первинних мислительних умінь у молодших школярів. // Психолог. - 2005. - № 12. - С. 11-16
13. Мислення: типи, види, методи діагностики і розвитку. // Завуч. - 2005. -№22. - С. 31 - 40.
14. Однолько В.Г. Розвиток мислення. // Рідна школа. - 1994. - №12. - С. 32-38
15. Петровский А. В., Ярошевский М. Г. Психология: Учебник для студентов высших педагогических учебных заведений. - Второе издание, стереотип. - М.: Издательский центр «Академия», 2001. - 512 с.
16. Решетіло С. Розвиток мислення. // Психолог. - 2007. - №44. - С. 3-9.
17. Росоховатський І. Як навчитися краще мислити? // Науковий світ. - 2003. - №6. - С. 20-21.
18. Сисоєва С. О. Підготовка вчителя до формування творчої особистості учня.- К.: Полпграфкннга, 1996. - 106 с.
19. Столяров А. С. Психология логического мышления. - СПб, 2003. - 342 с.
20. Тихомирова Л. Ф. Упражнения на каждый день: Логика для школьников: Популярное пособие для родителей и педагогов. - Ярославль: Академия развития, 2001. - 144 с.
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.