24 . 02 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Обслуговування прийомів за протоколом



№ роботи: 1723
розділ: Комерційна діяльність
тип: Курсова робота
об'єм: 38
винагорода автору: 130 грн.

Зміст:

Вступ......................... .............................. .............................. .............................. ..........3
1. Особливості обслуговування прийомів за протоколом.................... ...................5
1.1 Основні форми відносин за дипломатичним протоколом та їх характеристика................ .............................. .............................. .............................. ...5
1.2. Особливості організації бенкетів-прийомів............. .............................. ............7
1.3. Підготовка приміщення до проведення прийому....................... .....................13
2. Організація обслуговування прийому за протоколом на прикладі кафе „Гурман”...................... .............................. .............................. .............................. .....16
2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності кафе „Гурман”........16
2.2. Підготовча робота із влаштування прийому....................... .............................2 0
2.3. Складання меню та особливості сервірування столу на бенкеті-прийомі....23
3. Шляхи вдосконалення обслуговування у кафе „Гурман”...................... ...........29
Висновки....... .............................. .............................. .............................. ...................34
Список використаних джерел........................ .............................. ............................36
Додатки..................... .............................. .............................. .............................. ........38

Вступ

Слово «протокол» означає сукупність правил, традицій та умовностей, яких дотримуються уряди, державні установи, дипломатичні представництва, а також офіційні особи в спілкуванні міжнародного характеру.
У міжнародному спілкуванні дотримання протоколу є обов’язковим. Основні правила міжнародного протоколу в цілому дотримуються у всіх країнах, однак кожна з них може вносити свої зміни з врахуванням національних традицій та особливостей. Український протокол передбачає дотримання правил, традицій і умовностей, що дотримуються в інших державах. Він не допускає різниці між представництвами великих і малих країн, дискримінації по відношенню до маленьких держав.
Діловий протокол передбачає найважливіші основні правила спілкування між представниками різних країн. Ці правила тісно пов"язані з дипломатичним протоколом і етикетом. Вони регламентують порядок зустрічей і проводів, проведення бесід та переговорів, організацію прийомів.
Проведенню прийомів передує ретельна підготовка, що включає: вибір виду прийому, складання списку запрошених, розсилку запрошень, складання плану розсаджування за столом, складання меню, сервіровку столів та обслуговування гостей, а також підготовку тостів і промов. І, нарешті, складання схеми проведення прийому.
Об’єкт дослідження роботи - кафе „Гурман”. Предмет дослідження – питання, що стосуються обслуговування прийомів за протоколом.
Мета роботи – дослідження особливостей обслуговування прийомів за протоколом.
Завдання роботи:
- визначити основні форми відносин за дипломатичним протоколом та їх характеристика;
- розглянути особливості організації бенкетів-прийомів;
- вивчити особливості підготовки приміщення до проведення прийому;
- ознайомитись з організацією обслуговування прийому за протоколом на прикладі кафе „Гурман”;
- навести організаційно-економічну характеристику діяльності кафе „Гурман”;
- дослідити підготовчу роботу із влаштування прийому;
- проаналізувати особливості складання меню та особливості сервірування столу на бенкеті-прийомі;
- запропонувати шляхи вдосконалення обслуговування у кафе „Гурман”;
- зробити висновки.
Інформаційна база роботи – чинне законодавство України, навчальні посібники та періодична література, а також інформація з об’єкту дослідження.
   
Список літератури

1. Богушева В.І. Бари та ресторани. "Фенікс", 2005. - 352 с.
2. Браун Г., Хеппер К. Настільна книга офіціанта. Довідник. Серія «Хіт сезону». Фенікс, 2007. - 320 с.
3. В.В.Архіпов,В.А.Русавська – Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства.-Київ,2009
4. Крістофер Е. Гертона-Томас. Ресторанний бізнес. Як відкрити і успішно управляти рестораном, М., 2006.
5. Кучер Л.С., Шкуратова Л.М., Ефімомов С.Л., Голубєва Т.М. Ресторанний бізнес: технологія успіху. М.: Рконсульт, 2004. - 58 с.
6. Кучер Л.С, Шкуратова Л.М. Організація обслуговування на підприємствах громадського харчування. М: "Ділова література", 2005. - 544 с.
7. Кухни стран мира: Приятного аппетита; Домашние заготовки; Сервировка стола. — М. : Юнисам, 2003. — 398с.
8. Лощинська В.М. Етикет і сервіровка столу. - М.: Махаон, 2006. - 448 с.
9. Новоженов Ю.М., Сопина Л.Н. Зарубежная кухня. – М.: Высшая школа, 2002. – 288 с.
10. Новоженов Юрий Михайлович, Сопина Лидия Николаевна. Кухни народов мира: Практ. пособие — 2. изд. — М. : Высшая школа, 2003. — 288с.
11. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства - Пятницька Н.О. 2-ге видання, перероблене та доповнене. Київ «Центр учбової літератури 2011»
12. Радченко Л.О. «Організація виробництва на підприємствах громадського харчування», «Фенікс», 2007 р.
13. Ресторанный бизнес. Как открыть и успешно управлять рестораном: Пер. с англ. - М.: РосКонсульт, 2002.-272 с.
14. Чмир Володимир-Богдан Дмитрович. Слов'янська кухня. — Львів : Світ, 2003. — 192с.
15. Усов В.В. організація виробництва та обслуговування на підприємствах громадського харчування. М: "Академія", 2004. - 416 с.
16. Усов В.В. Організація обслуговування в ресторанах. М., 2003.
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.