18 . 11 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Особливості організації роботи супермаркету



№ роботи: 1675
розділ: Комерційна діяльність
тип: Курсова робота
об'єм: 41
винагорода автору: 150 грн.

Зміст:

Вступ
1. Значення та класифікація підприємств торгівлі продовольчими товарами
2. Загальна характеристика діяльності супермаркету «Фуршет»
3. Дослідження асортиментної політики супермаркету «Фуршет»
4. Оцінка основних постачальників товарів супермаркету «Фуршет»
5. Напрями підвищення ефективності комерційної діяльності супермаркету «Фуршет» в умовах ринку
Висновки та пропозиції
Список використаних джерел
Додатки

Висновки та пропозиції
Типізація торгової мережі змінюється в часі. Під впливом змін у соціально-економічному і культурному житті населення ліквідуються застарілі і з"являються нові типи підприємств. Так в останні роки в містах з"явився такий тип магазину як „супермаркет"— магазин самообслуговування з широким асортиментом продовольчих і непродовольчих товарів. Вони обладнанні сучасним торговельно-технологічним обладнанням, використовують прогресивні технології продажу товарів.
За останні роки спостерігається тенденція відтоку споживачів від базарів, в основному в осінньо-зимовий період (до 10% на рік). Також, згідно зі статистикою, спостерігається скорочення кількості самих базарів і ринків.
Гіпермаркет - магазин самообслуговування площею до 10 тис. м2 з кількістю найменувань асортименту до 40 тис., орієнтований на продаж вроздріб за середньоринковими цінами або трохи дорожче, як правило, з високим рівнем обслуговування.
Супермаркет - магазин самообслуговування площею від 600 до 1800 м2 з кількістю найменувань асортименту від 10 тис. до 15 тис., орієнтований на продаж вроздріб за середньоринковими цінами або трохи дорожче, як правило, з високим рівнем сервісу.
Економ-супермаркет - магазин самообслуговування площею від 400 до 1200 м2 з кількістю найменувань асортименту до 3500, орієнтований на продаж вроздріб за цінами нижче середньоринкових.
Формат Кеш енд Кері орієнтовано на дрібнооптових споживачів, які купують продукцію за готівковий розрахунок.
Дискаунтер - магазин самообслуговування площею 450-900 м2 з кількістю найменувань асортименту до 1500, орієнтований на продаж упакованих товарів за цінами нижче середньоринкових. Як правило, в Україні формат дискаунтера представлено під назвою універсам.
Магазин біля дому (конвін’єнс) - магазин самообслуговування площею 150-300 м2 з кількістю найменувань асортименту від 1000 до 2500, орієнтований на продаж товарів щоденного споживання та товарів із високим ступенем готовності за цінами на рівні або трохи вище середньоринкових.
Супермаркети, з огляду на закордонний досвід, і далі будуть задавати тон на ринку, і стандарти якості окремих супермаркетів будуть визначати вимоги споживачів до всієї продукції, яка є на ринку. Адже саме супермаркети гарантують безпеку продукції і роблять це ретельніше, ніж ринки або "стихійні" ринки.
Історія «Фуршету» починається з середини 90-х, коли в Києві з’явилися торгові точки з назвою «Ля-фуршет», що торгують за валюту. За словами власників, бізнес довелося згорнути після кризи 1998 року. Однак уже в 1999-му було відкрито перший супермаркет «Фуршет».
На сьогодні мережа супермаркетів «Фуршет» налічує 60 торговельних точок по всій Україні. У 2012 році оборот компанії становив $413,3 млн.
Супермаркет «Фуршет» за день відвідують від 1,5 до 10 тис. осіб. Станом на липень 2012 року 63,2421% акцій ЗАТ «Фуршет» належало британській компанії Anthousa Limited. 17,2632% — фізособі-резиденту. Про власника решти 19,4947% акцій даних немає.
Виручка вiд реалiзацi товарiв, робiт, послуг збiльшилась у 2012р. проти 2011 р. на 150,6 тис. грн. або на 1,3 %. Роздрiбний товарообiг торгової мережi зменшився з 10845,2 тис. грн. до 10482,1 тис. грн. у дiючих цiнах. Зменшення виручки пов’язане із зростанням конкуренції. Так, поряд з даним магазином знаходиться супермаркет «Вопак», та декілька невеликих продовольчих магазинів типу мінімаркетів.
У супермаркеті діє система самообслуговування та індивідуального обслуговування продажу товарів. Супермаркет розрахований на 15 кас, 5 з яких є відкриваються у разі значного збільшення потоку покупців.
Супермаркет «Фуршет» є лідером в даному на даному ринку, оскільки має значну перевагу за багатьма критеріями над своїми основними конкурентами.
Товарний асортимент у супермаркеті «Фуршет» формується у два етапи. На першому етапі встановлюється груповий асортимент товарів і визначається його структура, а на другому - залежно від товарних груп визначається кількість видів, найменувань товарів і оптимальна кількість їх різновидностей, тобто розширений асортимент.
Структуру групового асортименту у супермаркеті визначають не за розміром площі, що займає кожна група товарів, а відповідно до обсягу товарообороту.
Асортимент товарів супермаркету «Фуршет» нараховує близько 200 товарних груп та 5000 найменувань товару.
Найбільший прибуток для магазину приносять алкогольні напої та тютюнові вироби, найменший – товарна група «овочі та фрукти», непогане стратегічне значення мають – море продукти. Тобто виходячи з цього, слід нарощувати обсяги першої групи та зменшувати останньої.
Супермаркет Фуршет ставить чіткі вимоги та специфікації щодо продукції, яка постачається. Це мають бути стандарти якості продукції та вимоги щодо упакування та особливостей постачання продукції, викладені у письмовій формі. Чітко сформульовані очікування з боку мереж значно спрощують процес порозуміння між мережами і постачальниками. Усні домовленості, які практикує більшість невеличких магазинів виключені.
Вся продукція, яка постачається у мережі супермаркетів Фуршет, має бути сертифікованою згідно до вимог чинного законодавства України. Перелік сертифікатів та свідоцтв, необхідних для підтвердження якості та походження продукції вказується у контракті.
Серед шляхів удосконалення роботи супермаркету «Фуршет» можна запропонувати наступні:
• Проведення регулярних навчань для персоналу.
• Розширення асортименту продукції.
• Забезпечення якості продукції.
• Створення більш привабливих вітрин.
• Запобігання псуванню продукції.
• Продаж товарів зі знижкою.
• Збільшити режим робочого дня з 8.00 до 24.00, що дасть можливість збільшити обсяг товарообороту.
• Переглянути договірні умови з постачальниками, а саме: при закупівлі продукції великими партіями передбачити можливість знижок, а також розстрочки платежів за продукцію.
• У просуванні продукції використовувати кращий досвід інших підприємств, а також розглянути можливість впровадження посади менеджера з просування.
• Також потрібно широко застосовувати дегустації, демонстрації, цінові знижки тощо), проводити ефективні рекламні кампанії, покращувати дизайн магазину (як інтер’єр так і екстер’єр), надавати додаткові послуги.
   
Список літератури

 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.