28 . 03 . 2024
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

ОБГРУНТУВАННЯ ПРОЕКТУ СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ



№ роботи: 1521
розділ: Менеджмент
тип: Дипломна робота
об'єм: 97
винагорода автору: 250 грн

Зміст:

ВСТУП………………………………………………………………… ........3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ.…….………...5
1.1. Сутність та складові системи менеджменту якості продукції на підприємстві……………………………………………… ……………………….5
1.2. Стандарти як нормативна база управління якістю на підприємстві……………………………………………… ……………………...16
1.3. Методологічні основи процесу створення та впровадження системи менеджменту якості продукції на підприємстві……………………………….24
Р ОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ АТЗТ «ЛУГАНСЬКМ"ЯСОПРОМ»…………… ………………………………………34
2.1. Загальна економічна характеристика підприємства …….…..…….34
2.2. Оцінювання рівня якості та конкурентоспроможності продукції
підприємства………………… …………………………………….…..….51
2.3. Аналіз системи менеджменту якості продукції на підприємстві....60
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ТА ОБҐРУНТУВАННЯ ПРОЕКТУ СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ АТЗТ «ЛУГАНСЬКМ’ЯСОПРОМ».………………………… ………………………..67
3.1. Обґрунтування альтернативних варіантів забезпечення високої якості продукції АТЗТ «Луганськм’ясопром».………………………. ………67
3.2. Розробка та обґрунтування проекту створення комплексної системи менеджменту якості продукції …………………………………….…71
3.3. Оцінка впливу результатів впровадження проекту на показники прибутковості підприємства ……………………………………………......…..82
ВИСНОВКИ………………………………………………………… .....…89
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………......93
ДОД АТКИ……………………………………..…………………... ...........97

ВСТУП

Орга нізаціям в усьому світі зараз кинуто виклик під назвою “якість”. І коли сьогодні мова йде про якість, то мається на увазі не стільки якість продукції або послуг, скільки якість функціонування підприємств і організацій, рівень їхніх систем менеджменту якості (СМЯ), націлених на постійне самовдосконалення.
Проблеми якості стали одним із пріоритетів світового розвитку. В останні роки ХХ століття в більшості країн дійшли висновку, що висока якість продукції, товарів і послуг – матеріальна основа ефективності економіки, зміцнення безпеки, захисту навколишнього середовища, засіб вирішення соціальних завдань розвитку суспільства.
В умовах розвитку міжнародної торгівлі і споріднених їй видів діяльності, усіх окремих підприємств та галузей економіки на зовнішньому і внутрішньому ринках повністю залежить від того, наскільки їх продукція або послуги відповідають стандартам якості.
З розвитком науково-технічного прогресу проблема якості не спрощується, а, навпаки, стає складнішою. Тому вирішувати її традиційними методами, тобто лише шляхом контролю якості готової продукції, практично неможливо. Повинен бути комплексний, системний підхід, реалізація якого можлива лише в рамках системи управління якістю. Відомий американський спеціаліст Едвард Демінг ще в 1950 р. писав, що на 85% вирішення проблеми якості залежить не від людей, а від системи управління якістю [16, с.16].
Зі вказаного вище випливає, що питання створення систем управління якістю на підприємствах є актуальним. Особливо для українських фірм, коли Україна стала повноправним членом Світової організації торгівлі (СОТ), оскільки інтеграція України на рівноправній основі у світову економіку можлива тільки за умови використання міжнародних стандартів. Проблема забезпечення і підвищення якості продукції актуальна для всіх країн і підприємств. Від її вирішення в значній мірі залежить успіх і ефективність національної економіки.
Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні засади процесу обґрунтування системи менеджменту якості продукції на підприємстві.
Метою дипломної роботи є узагальнення теоретико-методичних засад та розробка проекту вдосконалення системи менеджменту якості продукції у АТЗТ «Луганськм’ясопром».
Поставлена мета обумовила необхідність вирішення ряду взаємопов’язаних завдань:
розглянути сутність та складові системи менеджменту якості продукції;
дослідити зміст, переваги, недоліки та умови застосування різних моделей системи менеджменту якості продукції;
проаналізувати основні методичні підходи до побудови системи менеджменту якості продукції на підприємстві;
дати загальну фінансово-господарську характеристику АТЗТ «Луганськм’ясопром»;
оцінити рівень якості та конкурентоспроможності продукції підприємства;
проаналізувати існуючі на підприємстві елементи системи управління якістю продукції;
обґрунтувати альтернативні варіанти забезпечення високої якості продукції АТЗТ «Луганськм’ясопром»;
розробит и і обґрунтувати проект вдосконалення комплексної системи менеджменту якості продукції;
оцінити вплив результатів впровадження проекту на показники прибутковості підприємства.
Об’єктом дослідження є процеси формування системи управління якістю продукції на підприємстві.
Інформаційним об’єктом дослідження є АТЗТ «Луганськм’ясопром».
Теоретич ну та методологічну основу дослідження становить сукупність загальнонаукових методів та ряд спеціальних методів економічних досліджень:
історичний метод, метод порівняння, метод дослідження, методи аналізу та синтезу, метод систематизації, матричні методи.
   
Список літератури

1. Державна система стандартизації. – К.: Держстандарт України, 1993.
2. ДСТУ 2926-94. Системи якості. Комплекси керування якістю: системні технологічні. Основні положення. - К., 1994.
3. Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного
благополуччя населення» від вiд 24.02.1994 № 4004-XII
4. Закон України „Про стандартизацію” від 17.05.01р. № 2408 – ІІІ. - www. zakon.rada.gov.ua
5. Закон України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини», 23 грудня 1997 року N 771/97-ВР. - www. zakon.rada.gov.ua
6. Сертифікація в Україні. Нормативні акти та інші документи. – К.: Основа, 1998. – Т.1. – 368 с.
7. Сертифікація в Україні. Нормативні акти та інші документи. – К.: Основа, 1998. – Т.2. – 416 с.
8. Системи управління якістю. Основні положення та словник. (ISO 9000:2000,IDT). – К.: Держкомстандарт України. – 2001. – 33 с.
9. Абутидзе З.С., Александровська Л.Н., Бас В.Н. Управління якістю і реінжинірінг організацій. - М.: Логос, 2003. - 327с.
10. Адлер Ю.П., Шпер В.Л. «Шесть сигм»: ещё одна дорога, ведущая к храму // Методы менеджмента качества. – 2000. – № 10. – С. 15-23.
11. Аршакуни Варос. От системы ХАССП – к системе менеджмента безопасности пищевой продукции ИСО 22000 //Стандарты и качество. – 2008. – №2. – с. 88-89.
12. Баданова М. У. Опыт внедрения системы менеджмента качества на базе международного стандарта ИСО 9001:2000 в компании Xolqaro Hamkorlik Markazi // Менеджмент сегодня. – 2007. - №1. – с. 56-62.
13. Батенко Л. П., Загородніх О. А., Ліщинська В. В. Управління проектами: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2003. — 231 с.
14. Бень Т. Методи визначення економічної ефективності інвестицій: порівняльний аналіз // Економіка України. -2006. -№7. - с.41-46.
15. Бичківський Р. В. Метрологія, стандартизація, управління якістю і сертифікація: Підручник/ Р. В. Бичківський, П. Г. Столярчук, П. Р. Гамула. – 2-ге вид., випр. і доп. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004. - 559с.
16. Білоус П. Етапи розвитку системи якості підприємства // "Електротема". –2005. - № 19 (51). – с. 15-23.
17. Боженко Л. І., Гутта О. Й. Управління якістю, основи стандартизації та сертифікації продукції. Навчальний посібник. – Львів, 2001. -176с.
18. Бубела Т., Т. Бойко, П.Смолярчук. Що ж таке якість товару? // Стандартизація. Сертифікація, Якість., 2005 - №4 - с.51-54.
19. Верба В. А., Загородніх О. А. Проектний аналіз: Підручник. — К.: КНЕУ, 2000. — 322 с.
20. Вишневский Ю. Кто кормит колбасой Украину? // Комментарии. – 14.06.2007
21. Галиева М. В. Разработка и внедрение системы комплексного управления качеством продукции, как фактора конкурентоспособности промышленного предприятия// Экономические науки. – 2007. - № 7. - с. 229-231.
22. Гвоздецька І. Теоретико-методичні засади оцінювання інвестиційної привабливості промислових підприємств // Збірник тез доповідей Третьої міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених (Тернопіль, 23-24 лютого 2006 року). -Тернопіль: Економічна думка, 2006. - с. 196.
23. Голубов И. И. Принципы внедрения международной системы качества и безопасности продукции // Экономика сельскохозяйственных и перерабатывающих предприятий. – 2008. - №6. – с. 32-35.
24. Долгов В. Страсти по ISO 9000. Грустно-комическая повесть о получении сертификата на систему качества. – Вершина, 2007. – 216 с.
25. Елиферов В. Управление качеством. Сказки, мифы и проза жизни. - Издательство: "Вершина", 2006. – 345 с.
26. Захарін С. Інвестиційне забезпечення відтворення основних фондів // Економіка України. -2007. -№7. - с.43-51.
27. Зіміна Г. К. Стандартизація систем управління якістю згідно стандартів серії ISO9000:2000 (у схемах): Навчб-практ. посібник .- К.: Школа Адм. Упр. Зіміної, 2003. - 255с.
28. Калугер Л.М. Сертифікація систем управління якістю - виклик часу// Діловий Житомир – 21.06.08.
29. Кириченко Л. С., Мережко Н. В. Основи стандартизації, метрології, управління якістю: Навч. посібник. – К.: Київ. нац.-тог.-екон. ун-т, 2001.- 446с.
30. Крайер Э. Успешная сертификация на соответствие нормам ИСО серии 9000: Рук. по подгот. и проведению сертификации; дальнейшие шаги / Пер. с нем. О.В. Рождественской. — 2-е изд., испр. и доп. — М., Издат, 2000. — 551 с. .
31. Крылова Г. Д. Зарубежный опыт управления качеством. – М: Издательство стандартов, 2004 – 298с.
32. Михайловська О. В. Операційний менеджмент. Навчальний посібник. – К.: Кондор, 2008 . - 549 c.
33. Новицкий Н.И., Олексюк В.Н. Управление качеством продукции: Учеб. пособие. — М.: Новое знание, 2001. — 238 с.
34. Організація виробництва: Підручник. Затверджено МОН / Гриньова В.М., Салун М.М. — К., 2009. — 582 с.
35. Пасічник В.Г., Акіліна О.В. Організація виробництва. Навчально-методичний посібник.–К.: Центр навчальної літератури, 2005. – 248с
36. Розова Н. К. Управление качеством.- СПб: Питер, 2002 . - 224 с.
37. Саранча Г.А., Якимчук Г.К. Метрологія,стандартизація та управління якістю: Підручник. – Видавництво «Основа», 2004. – 256 с.
38. Ситніченко В.П. Тенденції якості у новому тисячолітті// Стандартизація, сертифікація, якість. – 2000. – № 3. – С. 42-47.
39. Смирнов В. В. Особенности внедрения системы менеджмента качества на промышленных предприятих // Аудит и финансовый аналіз. – 2009. - №5. – с. 345-354.
40. Управління конкурентоспроможністю підприємства: Навчальний посібник/ Клименко С.М та ін. К.: КНЕУ, 2008. – с. 520.
41. Управління якістю. Сертифікація: Навч. посібник/Р. В. Бичківський, П.Г. Столярчук, Л. І. Сопільник, О. О. Камінський. – К.: Школа, 2005. – 432 с.
42. Управление качеством продукции. Инструменты и методы менеджмента качества: учебное пособие / С. В. Пономарев, С. В. Мищенко, B. Я. Белобрагин, В. А. Самородов, Б. И. Герасимов, А. В. Трофимов, C. А. Пахомова, О. С. Пономарева. — М.: РИА «Стандарты и качество». - 2005. - 248 с.
43. Фомичев С.К., Старостина А.А., Скрябина Н.И. Основы управления качеством: Учеб. пособие. – К.: МАУП, 2000. – 196 с.
44. Харченко Т.Б. Забезпечення конкурентоспроможності підприємства як засіб ринкового реформування. // Актуальні проблеми економіки. - 2003.- №2. - с.70.
45. Шаповал М. І. Менеджмент якості: Підручник. – 3-тє вид., випр. і доп. – К.: т-во «Знання», КОО, 2007. – 471 с.
46. Шаповал М. І. Основи стандартизації, управління якістю і сертифікації. Підручник. – 3-тє вид., перероб. і доп. – К.:Європ. Ун-т фінансів, інформ. Систем, менедж. і бізнесу, 2000. – 174 с.
47. Шахов В. М., Голубенко А. Л., Петренко Р. В. ISO 9000 Системы управления качеством: от идеи до воплощения.: Монография. – Луганск: ОАО «ЛОТ», 2004. – 204 с.
48. Швец В.Е. "Менеджмент качества" в системе современного менеджмента // Стандарты и качество. – 2004. - №6. – с. 45-48.
49. Швиданенко Г. О., Дмитренко А. І., Олексюк О. І. Бізнес-діагностика підприємства: Навч. Посібник. – К.:КНЕУ,2008. – 344 с.
50. Шевченко А. Впровадження систем управління якістю на українських підприємствах// Стандартизація. Сертифікація, Якість. - 2004 - №4. – с. 49-57.
51. ISO 9001:2000 (E), Системи менеджменту якості - Вимоги// Стандарт — Держстандарт України. — Київ. — 2001
52. http://www.iteam.ru/publicatio ns/quality/section_59/article_ 477
53. http://www.iso-partner.com/ua/ faq/index.html
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.