20 . 04 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

1. Визначити та пояснити в конкретній ситуації природу виникнення конфлікту, (тип А, Б, В)



№ роботи: 1467
розділ: Менеджмент
тип: Контрольна робота
об'єм: 10
винагорода автору: 70 грн

Зміст:

1. Визначити та пояснити в конкретній ситуації природу виникнення конфлікту, (тип А, Б, В)............................ .............................. .............................. ..5
2. Провести трансактний аналіз на предмет конфліктності між особистісних відносин у ситуації...................... .............................. .............................. ................5
3. Визначити та пояснити метод та принципи управління конфліктом для конкретної ситуації...................... .............................. .............................. ................6
4. Визначити процедури управління конфліктом які можна використати для вирішення даної ситуації...................... .............................. .............................. ......7
5. Методом картографії провести діагностування конфлікту та визначити основні складові конфлікту..................... .............................. .............................. ...7
6. Визначити та пояснити поведінкову стратегію і тактичні прийоми основних учасників конфлікту за даними ситуації...................... ........................8
7. Оцінити глибину конфлікту для виявлення заходів оперативного впливу і методів вирішення конфлікту..................... .............................. .............................9
Список використаних джерел........................ .............................. ........................10

Ситуація
По закінченні інституту я був прийнятий по розподілі в лабораторію технічного обслуговування обчислювального центра одного з заводів. Колектив підібрався молодий, з таких же недавніх студентів, як я. Відносини з колегами склалися теплі, дружні. Ми проводили обідні перерви всі разом, за одним столам, ділилися своїми проблемами.
Але один раз усі різко змінилося. Наш начальник відправлявся у відпустку, і йому необхідно було залишити собі заміну. Його вибір припав на мене.
Наступного дня, прийшовши на роботу вже в новій якості, я поставив колектив до відома щодо мого підвищення. Незадовго до цього до нас у бюро надійшла нова обчислювальна техніка, з яким усім не терпілось познайомитися. Моя задача складалася в розподілі обов"язків у нашій групі інженерів. Частину персоналу необхідно було виділити для обслуговування периферійної техніки, а частину направити на освоєння нового центрального обладнання. Яким же було моє здивування, коли у відповідь на мої вказівки я почув відмову, так ще й у грубій формі. Мої підлеглі заявили, що самі, без мене розберуться, куди кому йти і що робити.
Я вирішив не йти на поступки неформальним лідерам колективу і, знаючи що начальник ще знаходиться в місті, зв"язався з ним по телефоні і попросив порадити, як вийти з цієї ситуації. Замість відповіді начальник заявив, що незабаром під"їде і розбереться сам. Приїхавши в лабораторію, він терміново скликав весь колектив і зачитав наказ по заміщення моєю кандидатурою його посади на час відпустки. Також він роз"яснив, що я є відповідальним за безперебійну роботу техніки, як периферійної, так і центральної. І тому сам повинний вирішувати всі питання, пов"язані з розподілом робіт. А на закінчення він запитав, чи все зрозуміло і чи є в присутніх які-небудь питання чи пропозиції в області технічного обслуговування. Зал мовчав.
Протягом місяця в мене не було проблем у плані виконання співробітниками моїх вказівок і доручень по обслуговуванню обчислювальної техніки. Тим часом колектив оголосив мені бойкот у неформальному спілкуванні.
   
Список літератури

1. Авдеев М.А. Бизнес, собеседование и конфликт // ЭКО -2003. - № 9. - С. 185-192.
2. Андрущенко В.П. Соціологія. - Видання трете, - Київ-Харків 1998.
3. Анцупов А.Я., Малишев A.A. Введення в конфліктологію; як попередити та вирішувати міжособисті конфлікти.- К., 1996.
4. Бабосов Е.М. Конфликтология; Учеб. пособие. - Минск: Тетра-системс., 2000. - 461с.
5. Бандурка А.М., Друзь В.А. Конфліктологія; Навч. посіб. для вузів. - Харьків, 1997.
6. Браим М.Н. Этика делового общения. - Минск, 2000.
7. Брейнинг Г. Руководство по ведению переговоров. - М., 1996.
8. Бриз Б.С. ООН і врегулювання міжнародних конфліктів. - К., 1995.
9. Ворожейкин И.Е., Кибанов А.Я., Захаров Д.К. Конфликтология: Учеб. - М., 2002.
10. Вишнякова Н.Ф. Конфликтология. - Минск, 2002.
11. Выдай А. Психология конфликтности менеджмента, или как руководить без конфликтов? / Конфликтные ситуации в трудовых коллективах // Персонал. - 2001. - № 4. - С. 29-34.
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.