23 . 01 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Моделі та методи аналізу та балансування стратегічних одиниць бізнесу фірми



№ роботи: 1465
розділ: Менеджмент
тип: Контрольна робота
об'єм: 15
винагорода автору: 70 грн

Зміст:

1. Моделі та методи аналізу та балансування стратегічних одиниць бізнесу фірми......................... .............................. .............................. .............................. ......3
2. Реактивне, активне, планове управління фірмою. Вибір виду системи управління.................... .............................. .............................. .............................. ..8
3. Задача........................ .............................. .............................. .............................. 11
В ювелірному бізнесі великого міста працюють підприємства – конкуренти. Скориставшись даними табл. 24 та табл.. 24.1: визначіть стратегічні групи конкурентів та проведіть аналіз конкурентоспроможності
Таблиця 24 – Дані для аналізу конкурентів
Назва фірми Вид робіт, реалізація виробів Ціна Розмір обсягу реалізації, тис. у.о.
„Агат” Ювелірні вироби на замовлення (золото, годинники, діаманти) дуже висока 28,0
„Сапфір” Ювелірні вироби на замовлення (золото, годинники, діаманти) висока 15,0
„Перлина” Продаж виробів із золота, діаманти, порцеляні вироби, срібло, годинники висока 25,0
Магазин „Подарунок” Продаж виробів із золота, діаманти, порцеляні вироби, срібло, годинники висока 25,0
„Топаз” Виробництво ювелірних виробів із золота та срібла середня 10,0
„Фенікс” Виробництво ювелірних виробів із золота та срібла середня 18,0
„Аліса” Виробництво та продаж ювелірних виробів обмеженого асортименту по каталогах, виставки низька 24,0
„Бізон” Годинники порцеляні вироби, кришталь, подарунки, ювелірні вироби, продаж у кредит середня 15,0
Магазин „Діамант” Подарунки, годинники, вироби із срібла та золота середня 25,0
Магазин „Рубін” Подарунки, годинники, вироби із срібла та золота середня 25,0

Дані для оцінки конкурентоспроможності

№ п/п Назва фірми Чинники конкурентоспроможності (питома вага, оцінка, бал)
Асортимент Місце розташування Ціна Додаткові послуги
1 „Агат” 0,3 4 0,2 5 0,3 3 0,2 4
2 „Сапфір” 0,3 4 0,2 5 0,2 3 0,3 2
3 „Перлина” 0,3 4 0,2 4 0,2 3 0,3 2
4 Магазин „Подарунок” 0,3 5 0,2 4 0,3 4 0,2 3
5 „Топаз” 0,3 4 0,2 3 0,2 3 0,2 3
6 „Фенікс” 0,3 3 0,2 3 0,2 3 0,2 3
7 „Аліса” 0,3 4 0,2 5 0,2 4 0,3 4
8 „Бізон” 0,3 4 0,2 5 0,3 4 0,2 5
9 Магазин „Діамант” 0,3 4 0,2 4 0,2 3 0,3 5
10 Магазин „Рубін” 0,3 3 0,2 4 0,3 4 0,2 5


Список використаних джерел........................ .............................. ........................15
   
Список літератури

1. Ігнатьєва І.А. Стратегічний менеджмент: теорія, методологія, практика: Монографія. – К.: Знання України, 2005. – 250 с.
2. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2005. – 152 с.
3. Мартиненко М.М. Стратегічний менеджмент: Підручник. – К.: Каравела, 2006. – 320 с.
4. Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент – К.: ТОВ "УВПК "ЕксОб"", 2001. – 560 с.
5. Планування діяльності підприємства / За заг. ред. В. Є. Москалюка. К.: КНЕУ, 2005. – 384 с.
6. Портер М. Стратегія конкуренції / Пер. з англ. – К.: АРД, 2006. – 387 с.
7. Турченюк М.О. Планування діяльності підприємства: Підручник. – К.: ВД «Професіонал», 2004. – 320 с.
8. Шершньова З.Є., Оборська С.В. Стратегічне управління: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2005. – 412 с.
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.