23 . 02 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Визначити та пояснити в конкретній ситуації природу виникнення конфлікту, (тип А, Б, В).



№ роботи: 1460
розділ: Менеджмент
тип: Контрольна робота
об'єм: 11
винагорода автору: 80 грн

Зміст:

План

1. Визначити та пояснити в конкретній ситуації природу виникнення конфлікту, (тип А, Б, В).
2. Провести трансактний аналіз на предмет конфліктності між особистісних відносин у ситуації.
3. Визначити та пояснити метод та принципи управління конфліктом для конкретної ситуації.
4. Визначити процедури управління конфліктом які можна використати для вирішення даної ситуації.
5. Методом картографії провести діагностування конфлікту та визначити основні складові конфлікту.
6. Визначити та пояснити поведінкову стратегію і тактичні прийоми основних учасників конфлікту за даними ситуації.
7. Оцінити глибину конфлікту для виявлення заходів оперативного впливу і методів вирішення конфлікту.
Список використаних джерел

Ситуація

Коли я прийшла працювати на підприємство, відносини зі співробітниками склалися доброзичливі і незабаром переросли в товариські - з посиденьками "про життя" за чашкою кава, зі спільними походами на природу, у театр. Через певний проміжок часу мене призначили керівником відділу. Здавалося, усі були задоволені таким рішенням, мати начальника "зі своїх", а не з сторони. Мені, звичайно, теж було приємно, але відразу ж виникли труднощі як віддавати керівні вказівки приятелькам, майже одноліткам, з якими разом починали і кожна з який у своїй області набагато компетентніше, ніж я?
Перший час усі якось обходилося, а потім виник конфлікт з однієї зі співробітниць. Назвемо її В. Посада, що вона займала, оплачувалася нижче інших. Незабаром з"явилася можливість підвищити їй зарплату. Але вона порахувала, що обсяг її роботи збільшився більше, ніж доплата за цю діяльність. Образа дала привід до розриву особистих відносин, що складалися не один рік. В. стала ігнорувати мене як керівника, навмисно робила дрібні дисциплінарні порушення (приходила на роботу пізніше, ішла раніш і т.п. ).
Перша думка, звичайно, була - треба з нею розстатися. Але - ні, це не конструктивно.
І я стала згадувати своїх начальниць - і нестерпних, і тих, до кого донині зберігаю подяку. Якою повинна бути жінка - начальник над жінками? Легше всього було з тими, хто дотримував принципу: працюй добре, і я буду тобі усе прощати. Дисципліна була для них важлива лише в тій мері, у якій від неї залежав результат. У молодих дівчат - бурхливе особисте життя навпіл з навчанням, у жінок трохи старшого віку - чоловіки і діти... І приходилося вигороджувати своїх дівчаток перед начальством, вибивати їм премії, потихеньку відпускати сидіти з дітьми без оформлення лікарняного листа. Багато хто цінували це і платили ударною працею. Ну а деякі вирішували, що можна сісти на шию, і починали зловживати добрим стосунком.
Як же поступити мені? Як провести неприємна дисциплінарна розмова, щоб вона дала ефект і не створила навіть тіні конфлікту?
Чоловіку-начальнику було б простіше, а догана жінці від жінки - завжди погроза самолюбству і моральному клімату. Тому я зволіла сісти і не поспішаючи поговорити зі своєї підлеглої віч-на-віч за журнальним столиком і з чашкою кава. Розмова вийшла нелегкою.
   
Список літератури

1. Андреев В.И. Конфликтология: искусство спора, ведения переговоров, разрешения конфликтов. –Казань: Фирма "СКАМ", 1992. –138с.
2. Агафонов В.П. и др. Философия. Наука. Человек. Конфликт или гармония? Учеб. пособие /Под науч. и общ.ред. В.Л.Обухова.– С-Пб.: изд. гос.аграр. ун-та. 1993.
3. Ємельяненко Л. М., Петюх В. М., Торгова Л. В., Гриненко А. М. Конфліктологія: Навч. посіб. / За заг. ред. В. М. Петюха, Л. В. Торгової. - К.: КНЕУ, 2003. - 315 с.
4. Конфліктологія: [Підручник для студентів вищ. навч. закл. юрид. спец.] / Л. М. Герасіна, М. І. Панов, Н. П. Осіпова та ін.; За ред. професорів Л. М. Герасіної та М. І. Панова. - Харків: Право, 2002. - 256 с.
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.