22 . 02 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Сутність маркетингу, основні підходи до його визначення



№ роботи: 1452
розділ: Маркетинг
тип: Контрольна робота
об'єм: 16
винагорода автору: 60 грн

Зміст:

1. Сутність маркетингу, основні підходи до його визначення……...........…….3
2 . Фактори сегментування промислового ринку………...................... .......…….6
3. Встановлення остаточної ціни.......................... .............................. ...................9
Задача 1............................. .............................. .............................. .............................. ...13
Визначити найбільш привабливий сегмент ринку за показником додаткового прибутку при умові врахування змін у наступному періоді. Вихідні дані наведено у таблиці.
Таблиця Вихідні дані щодо оцінки сегментів ринку
Назва показника
Сегмент А Сегмент Б Сегмент В
Величина зміна, +, - Величина зміна, +, - Величина зміна, +, -
Місткість ринку, тис. од. 175 - 190 -50 200 -
Частка ринку, % 10 +2 7 -3 5 +4
Прибуток на од. продукції, грн. 98 - 86 - 72 +12
Витрати на маркетингові зусилля щодо збільшення частки ринку, тис. грн. - 152 - 125 - 184

Задача 30............................ .............................. .............................. .............................. ..14
Підприємство перейшло до виробництва пральних машин нового покоління з коефіцієнтом споживчої вартості Квл=0,92 і ціною 1200 грн. Фірми конкуренти пропонують подібну продукцію з дещо нижчими споживчими властивостями (Ккн=0,76) за ціною 1060. Визначте показник конкурентоспроможності нових пральних машин та ціну нового товару, при якій його конкурентні можливості та товарів фірм конкурентів будуть однаковими.
Задача 46............................ .............................. .............................. .........................15
Н ехай фірма в умовах ковзаючи цін одержала замовлення на постачання обладнання. Дата одержання замовлення 2002 р., строк постачання – 2004 р. Запропоновані постачальником умови ковзання визначають такі складові у ціні:
- вартість матеріалів – 50%;
- вартість робочої сили – 30%;
- постійні витрати – 20%.
Передбачається, що за 2002-2004 рр. ціни на матеріали зростуть на 17%, а ставки номінальної заробітної плати в машинобудуванні зростуть на 25%. Беручи базову ціну за 100 одиниць, визначте за формулою ковзання відсоток підвищення цін.

Список використаних джерел........................ .............................. ........................16
   
Список літератури

1. Афонин А.А./Маркетинг:Конспект лекций.-К.;МАУП, 1996. - 88 с.
2. Балабанова Л.В./Оптовая торговля: Маркетинг и коммерция. - М.: Экономика, 1990. - 206 с.
3. Всё о маркетинге: сборник материалов для руководителей предприятий, экономических и коммерческих служб. - М: Азимут-Центр, 1992. - 366с.
4. Гейн П., Джексон П./Учись анализировать рынок//Пер. С англ. - Львов: "Сейбр-Свытло", 1995. - 270 с.
5. Герасимчук В.Г./Маркетинг: теория и практика: Учебный справ. - К.: Высшая шк., 1994. 327 с.
6. Голубков Е.П./ Маркетинг: Стратегия, планы, стр.-ры. - М.: Дело, 1995. - 192 с.
7. Прауде В.Р., Белый О.Б. / Маркетинг: Учебное пособие. - К.: Высш. шк.,1994. - 256 с.
8. Промисловий маркетинг: Теорія та господарські ситуації: Підруч. / За ред. Старостіної А.О. – К.: Іван Федоров, 1997. – 400 с.
9. Промисловий маркетинг: Навч. посібник /За ред. О. О. Шубіна. – К.: НМЦВО МОіН України, Студцентр, 2002. – 432 с.
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.