21 . 06 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Структура комерційної діяльності



№ роботи: 1416
розділ: Комерційна діяльність
тип: Контрольна робота
об'єм: 13
винагорода автору: 80 грн

Зміст:

1. Структура комерційної діяльності.................... .............................. ...................3
2. Значення, суть, мета і принципи закупівельної роботи на оптовому ринку......................... .............................. .............................. .............................. ......6
3. Укажіть дії комерційної служби торгівельної організації щодо постачальників, які не виконують договірні зобов"язання - порушили терміни поставки товарів....................... .............................. .............................. ...................9
4. Ситуація...................... .............................. .............................. ............................11
На оптовій базі та в роздрібній торговельній мережі значно знизилась оборотність чоловічих сорочок, тоді як попит покупців на них задовольняється не повністю.
Які причини могли призвести до такого стану та які комерційні заходи слід здійснити з метою нормалізації становища?

Список використаної літератури.................... .............................. ........................13
   
Список літератури

1. Апопій В.В. та інші. Комерційна діяльність на ринку товарі та послуг. Підручник. К.: НМЦ „Укоопосвіта", 2002. - 458 с.
2. Апопій В.С., Мельник І.М. Комерційна діяльність: сучасний зміст і форми, Вісті, 1994
3. Балабанова Л.В. Оптовая торговля: маркетинг и коммерция. – М.: Экономика, 1990
4. Балабанова Л.В., Германчук А.М. Комерційна діяльність: маркетинг і логістика: Навч. посібник. – К.: "Професіонал". – 2004. -288 с.
5. Башина О.Э., Белявский И.К. Статистика коммерческой деятельности. – М.: Финстатинформ, 1996.
6. Васильев Ю.Т., Синельчик Л.В. Вибір торговельним підприємством засобів стимулюючого впливу на покупців. Зб. наук. праць. Маркетинг. Торгівля та практика. КДТЕУ, Київ, 1996
7. Голошубова Н.О., Фесюк В.А. Навчальний посібник. ч.2. Організація роздрібного продажу товарів. – К.: КДТЕУ, 1994.
8. Дашков Л.П., Памбухчияну В.В. Организация, технология и проектирование торговых предприятий. Учебник для студентов высших и средних специальных учебных заведений. – М.: НВУ «Маркетинг», 1995.
9. Виноградська А.М. Комерційна діяльність торговельного підприємства . –К.: КНТЕУ. – 2005. – 278 с.
10. Виноградська А.М. Технологія комерційного підприємництва. – К.: ЦУЛ . – 2006. - 780 с.
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.