23 . 10 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Звіт з проходження практики на ТОВ «Епіцентр К»



№ роботи: 1330
розділ: Звіти з практики
тип: Курсова робота
об'єм: 49
винагорода автору: 80 грн

Зміст:

Вступ………………………………………………………………… ………………….3
1. Загальна характеристика діяльності ТОВ «Епіцентр К»…………………………5
2. Аналіз основних економічних показників діяльності ТОВ «Епіцентр К……......9
3. Аналіз управління збутовою діяльністю ТОВ «Епіцентр К»…………………..13
4. Аналіз фінансового стану ТОВ «Епіцентр К»……………………………………42
Висновок…… …………………………………………………………………………46
Список використаних джерел………………………………………………………..4 7
Додатки…………………………………………………… …………………………..49
   
Список літератури

1. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия: Пер. С англ. под ред. Ю.Н.Каптуревского, СПб: Издательство “Питер”, 1999. – 416 с.
2. Академия рынка. Маркетинг. А.Дайан., Ф. Букерель, Р. Ланкар и др. – М.:Экономика, 1993. – 572 с.
3. Л. Е. Басовский Прогнозирование и планирование в условиях рынка. – М. ИНФРА – М, 2003. – 260с.
4. О. С. Богачева Продажа рекламной площади в газете: Учеб. пособ. – М.: Аспект – Пресс, 2002. – 139с.
5. Вайсман А. Стратегия маркетинга: 10 шагов х успеху. - М.: Интерзксперт, Экономика, 1995. - 344 с.
6. А. В. Вовчак маркетингові дослідження: Навч. – метод. посіб. Для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ, 2001. – 119с.
7. В. Г. Воронкова Кадровий менеджмент: Навч. посіб. – К.: ВД «Професіонал», 2004. – 192с.
8. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Навч. посібник. - К,: Лібра, 1996. - 384 с.
9. Герасимчук В.М. Маркетинг: теорія і практика: Навч, посібник. - К.: Вища школа, 1994. - 327 с.
10. Герчикова И.И. Маркетинг и международное коммерческое дело. – М.: Внешторгиздат, 1991. - 250с.
11. Дейан А. Реклама. / Пер. С франц. общ. ред. В.С. Загашвили. – М.: Прогресс, 1993. - 122 с.
12. Економіка підприємства: Підручник / За ред. С. Ф. Покропивного. – Вид. 2-е, переробл. і доп. – К.: КНЕУ,2001. – 528с.
13. Економічний аналіз: Навч. пос. М. А. Болюх, В. З. Бурчевський – К.: КНЕУ, 2003. – 556с.
14. Экономика предприятия под ред. проф. Грузинова. - М.: Банки й биржи, 1998. -620 с.
15. Єванс Д.Р., Берман Б. Маркетинг./ Сокр. Пер. с англ. – М.: Єкономика, 1990. – 326 с.
16. Егоров А.Ю. Комплексный анализ в системе маркетинговой деятельности. – М.: Финансы и статистика. – 1994.- 256 с.
17. Завьялов П.С., Демидов В.Е. Формула успеха – маркетинг. 2-е изд., переработ. и доп. – М.: Международные отношения, 1991. - 215 с.
18. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навч. посібник. - К.: КНЕУ, 1997. -156с.
19. Картер Г. Эфективная реклама. Путиводитель для мелких предприятий. / Пер. с англ. Общ.ред. Е.М. Пеньковой.- М.: Прогресс, 1991. - 326 с.
20. Кий А. Маркетинг в сучасній Україні // Финансовая консультация, №9-12, 2005. -14-25с.
21. Кий А. Создание маркетинга на предприятиях // Финасовая консультация, №15-16, 2007.-18-19с.
22. Ковалев А.И., Войленко В.В. Маркетинговий анализ. - М.: Центр зкономики й маркетинга, 1996. - 176 с.
23. Котлер Ф. Маркетинг, менеджмент. Анализ, планирование, внедрение, контроль. 9-е изд. СПб:ПитерКом, 1998. – 896 с.
24. Ламбен Ж. Стратегічний маркетинг: Європейська перспектива / Пер. з фр. - Санкт - Петербург: Наука, 1996. - 589 с.
25. Маркетинг і стратегія конкуренції: Навч. посібник для студентів економічних спеціальностей ( Т1НГ) / Е.В.Савельєв, В.П.Дяченко, В.Е.Куриляк та ін.- К.:-НМКВО, 1993. - 71 с.
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.