14 . 12 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Формування попиту населення на непродовольчі товари



№ роботи: 13
розділ: Комерційна діяльність
тип: Курсова робота
об'єм: 30
винагорода автору: 130 грн

Зміст:

ВСТУП
1. Теоретичні аспекти вивчення та формування попиту населення на товари
1.1. Поняття, види та показники попиту
1.2. Загальна характеристика вивчення попиту з використанням анкет
2. Вивчення та формування попиту населення на товари магазину „Елітний одяг”
2.1. Загальна характеристика магазину та його діяльності
2.1. Аналіз товарообороту
2.3. Вивчення попиту на продукції магазину
3. Основні напрямки підвищення попиту на продукцію магазину
ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА

Висновки

Отже, попит – можна визначити як платоспроможну потребу потенційних покупців, яка виникає за наявності в них вільних коштівтаі бажанні задовольнити свої запити та потреби щодо придбанням даного товару чи послуги.
Основними показниками, що визначають рівень попиту на ринку є: первинний рівень попиту, поточний ринковий потенціал, абсолютний ринковий потенціал, абсолютна частка ринку, відносна частка ринку, потенціал сукупного продажу, прогноз продажу.
Приватне підприємство „Елітний одяг” засновано у 2000 році.
Основним видом діяльності магазину є роздрібна торгівля чоловічим та жіночим одягом вітчизняного виробництва.
Завдяки відмінній якості продукція магазину виділяється серед аналогічної продукції на ринку м. Хмельницького.
Магазин розташований на першому поверсі Торгівельного центру. Загальна площа становить – 25 м 2 , торговельна площа – 18 м2.
Аналізуючи господарську діяльність магазину помітно, що у 2012 році порівняно з 2011 роком обсяг товар обороту зріс на 18,6 тис. грн., що є позитивним явищем у діяльності магазину. Щодо собівартості реалізованої продукції, то у 2011 році її величина становила 494,9 тис. грн., а у 2012 році – 502,3 тис. грн., збільшення становить 7,4 тис. грн.
В даному періоді також зріс і прибуток підприємства. Якщо на початку періоду даний показник становив 116,1 тис. грн., то в кінці періоду його значення було на рівні 127,3 тис. грн. Аналогічну тенденцію має і рентабельність доходу. У 2011 та 2012 роках даний показник становив відповідно 18,7 та 20,0 тис. грн.
Щодо чисельності персоналу та вартості основних засобів магазину, то вони протягом даного періоду залишилися без змін.
Показник фондовіддачі показує скільки грошових одиниць принесла одна гривня вкладена в основні фонди. Фондовіддача має зростаючу динаміку, що є позитивним явищем.
Вивчаючи попит на продукцію в магазині за допомогою анкет, ми дійшли висновку, що даний суб’єкт господарювання має досить великий потенціал для збільшення попиту населення на його продукцію.
На нашу думку, до основних напрямків збільшення попиту на продукцію магазину відносяться: проведення додаткової рекламної кампанії та оптимізація цін на продукцію підприємства.
   
Список літератури

 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.