22 . 08 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Аналіз ціноутворення на підприємстві



№ роботи: 127
розділ: Економіка підприємства
тип: Курсова робота
об'єм: 38
винагорода автору: 100 грн

Зміст:

Вступ
Розділ 1. Особливості формування ціни на підприємстві
1.1. Поняття ціни та чинники що впливають на її формування
1.2. Види цін та їх структура
1.3. Методи ціноутворення
Розділ 2. Аналіз ціноутворення на ПП „МЕДІА-ТРЕЙД ”
2.1. Загальна характеристика підприємства
2.2. Основні техніко-економічні показники діяльності ПП “МЕДІА-ТРЕЙД”
2.3. Аналіз асортиментної та цінової політики
Розділ 3. Шляхи вдосконалення ефективності роботи та ціноутворення на ПП „МЕДІА-ТРЕЙД”
Висновки
Списо к використаної літератури
Додатки

Уривки з курсової роботи:
Підприємство «МЕДІА-ТРЕЙД» встановлює ціни на свою продукцію виходячи з ціни яка склалася на ринку та цін конкурентів. Для гуртових покупців у підприємства передбачена знижка.
Як показав стратегічний аналіз, існуюча на підприємстві система ціноутворення для подальшої успішної діяльності видалася задовільною, а тому щось суттєво змінювати не потрібно. Ми пропонуємо лише вдосконалити дану систему, а саме за рахунок введення знижок та різного роду акцій. Знижки на ціну товару будуть проводитись лише по будівельних товарах, оскільки ця група товарів є найбільш рентабельною. Використання даних заходів може значно підвищити обсяги продажу цих товарів, внаслідок чого зміниться структура товарообороту, що позитивно відіб’ється на діяльності підприємства.
Ми пропонуємо дотримуватися наступних напрямків діяльності:
Збільшення питомої ваги будівельних матеріалів в загальному обсязі реалізованої продукції, оскільки ця продукція має найвищу рентабельність. На даний момент питома вага будівельних витрат на ПП „Медіа-Трейд” становить 37,5%. Виходячи з проведених маркетингових досліджень та обмеженого попиту на даний вид продукції в нас є можливість зільшити питому вагу будівельних матеріалів на 5%. Питому вагу будівельних матеріалів можна збільшити за рахунок додаткової реклами та використання гнучкої системи ціноутворення, а також застосування нових каналів збуту, про що мова буде йти нижче. Також потрібно працювати над розширенням асортименту даної групи, за рахунок введення в продаж нових видів продукції (євро руберойд, фасадна та облицювальна плитка, цемент і т. д.)
Молочні та алкогольні напої на даному етапі, поки що слід залишити без змін. Пояснити це можна тим, що дані види продукції мають середню конкурентоспроможність.
Оскіл ьки ми збільшили питому вагу будівельних виробів на 5%, а молочні та алкогольні товари залишили без змін, то автоматично зменшиться доля кондитерських виробів в загальній структурі реалізації продукції. Якщо до впровадження даного заходу питома вага кондитерських виробів становила 11%, то після зміни асортиментної політики вона зменшиться на 5% і становитиме 6%. Зменшити питому вагу кондитерських виробів, мотивувати можна тим, що останнім часом по цьому виду діяльності підприємство значно втратило свої позиції.
   
Список літератури

 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.