25 . 09 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Визначіть значення моди в формуванні особистих потреб споживачів на міжнародному ринку одягу.



№ роботи: 1245
розділ: Маркетинг
тип: Контрольна робота
об'єм: 11
винагорода автору: 80 грн

Зміст:

1. Завдання
1. Визначіть значення моди в формуванні особистих потреб споживачів на міжнародному ринку одягу. Уявіть собі, що Ви виготовляєте і реалізуєте жіночий одяг для країн СНД. Які вимоги будуть пред’являти до вашого товару сегменти споживачів в Україні, Грузії та Молдови, описувані у такий спосіб:
1) ті хто відкидають;
2) байдужі до моди
3) розбірливі у моді
4) практичні модні покупці;
5) провінціали в моді;
6) лідери моди?
2. Завдання
Розробіть анкету, яка би містила не менш 10 питань, по вивченню факторів міжнародного маркетингового середовища. Які правила необхідно враховувати при розробці анкет? Який перелік питань є повним? Для виконання завдання оберіть свій варіант за факторами, наведеними в таблиці 16 (політичне середовище).
Список використаних джерел
   
Список літератури

1. Кириченко О, Кавас І., Ятченко А. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності. - К.: Фінанси, 2000. – 345 с.
2. Мазаракі А., Чаюн Т., Мельник Т. Міжнародний маркетинг: Підручник. - К.: Київ. держ. торг.-екон. ун-т, 2004. – 304 с.
3. Циганкова Т.М. Міжнародний маркетинг: Навчальний посібник. -К.: КНЕУ, 2004. – 297 с.
4. Гаркавенко С.С. Маркетинг. – К.: Лібра, - 1999.
5. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика:. - К.: Высшая шк., 1994. - 327 с.
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.