21 . 08 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Аналіз конкурентоспроможності підприємства на пркладі ВАТ АК АДВІС



№ роботи: 123
розділ: Економіка підприємства
тип: Курсова робота
об'єм: 45
винагорода автору: 100 грн

Зміст:

Вступ
Розділ 1. Теоретичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства
Розділ 2. Аналіз конкурентних позицій ВАТ ”АК АДВІС”
2.1. Загальна характеристика ВАТ ”АК АДВІС”
2.2. Аналіз основних техніко-економічних показників діяльності підприємства
2.3. Аналіз конкурентоспроможності підприємства
Розділ 3. Шляхи підвищення конкурентоспроможності ВАТ „АК АДВІС”
3.1. Зниження цін на продукцію підприємства
3.2. Підвищення якості продукції
Висновки
Список використаної літератури
Додатки

Реферат
У першому розділі розглядаються теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства.
Конкурентоспроможність підприємства можна визначити як реальну та потенційну здатність, а також наявний для цього потенціал підприємства вивчати попит (ринок), проектувати, виробляти та реалізувати товари, які по своїм параметрам є більш привабливими для споживачів, ніж товари у конкурентів.
У другому розділі ми провели аналіз господарської діяльності ВАТ „АК АДВІС”, з чого можна зробити наступні висновки: на у 2010 та 2011 роках виробнича діяльність підприємства збитковою, про що свідчить розрахований показник витрат на 1 грн. реалізованої продукції. За цей період підприємство отримало певні прибутки, але основним джерелом їх одержання була реалізація основних засобів та інших товарно-матеріальних цінностей. У 2012 році ситуація дещо змінилася: знизився рівень витрат на 1 грн. реалізованої продукції нижче 1 грн., що є позитивним явищем.
Також в даному розділі ми дали оцінку його конкурентоспроможності за допомогою різних методик. На основі цього можна зробити наступний висновок: ВАТ „АК АДВІС” на внутрішньому ринку є лідером у свої галузі, на зовнішньому ринку має три основних конкуренти – „Борисівський завод агрегатів”, завод „Понєвєжєц” та підприємство „Сільмаш”.
Серед основних напрямків підвищення конкурентоспроможності продукції ми запропонували наступні: зниження ціни на продукцію та підвищення якості продукції підприємства. Також по кожному запропонованому заходи ми провели розрахунки економічної ефективності.
   
Список літератури

 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.