20 . 06 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Аналіз маркетингового середовища підприємства



№ роботи: 1203
розділ: Маркетинг
тип: Контрольна робота
об'єм: 20
винагорода автору: 80 грн

Зміст:

Вступ......................... .............................. .............................. .............................. ..........3
1. Загальна характеристика ТОВ „Епіцентр К”............................ ............................4

2. Аналіз факторів мікромаркетингового середовища.................... .........................6
3. Аналіз факторів макромаркетингового середовища.................... ......................11
4. Метод SWOT-аналізу, етапи та мету його виконання..................... ..................13
5. SWOT – аналіз ТОВ „Епіцентр К”............................ .............................. .............15
Висновки..... .............................. .............................. .............................. .....................19
Списо к використаних джерел........................ .............................. ............................20
   
Список літератури

1. Вайсман А. Стратегия маркетинга: 10 шагов х успеху. - М.: Интерзксперт, Экономика, 1995. - 344 с.
2. А. В. Вовчак маркетингові дослідження: Навч. – метод. посіб. Для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ, 2001. – 119с.
3. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Навч. посібник. - К,: Лібра, 1996. - 384 с.
4. Герасимчук В.М. Маркетинг: теорія і практика: Навч, посібник. - К.: Вища школа, 1994. - 327 с.
5. Ковалев А.И., Войленко В.В. Маркетинговий анализ. - М.: Центр зкономики й маркетинга, 1996. - 176 с.
6. Котлер Ф. Маркетинг, менеджмент. Анализ, планирование, внедрение, контроль. 9-е изд. СПб:ПитерКом, 1998. – 896 с.
7. Ламбен Ж. Стратегічний маркетинг: Європейська перспектива / Пер. з фр. - Санкт - Петербург: Наука, 1996. - 589 с.
8. Маркетинг і стратегія конкуренції: Навч. посібник для студентів економічних спеціальностей ( Т1НГ) / Е.В.Савельєв, В.П.Дяченко, В.Е.Куриляк та ін.- К.:-НМКВО, 1993. - 71 с.
9. Маркетинг: Учебник / Под ред. А.Н.Романова. - М.: Банки й биржи, ЮНИТИ, 1996.-560с.
10. Маркетинг. / Под ред. акад.. А.Н. Романова. – М.: Машиностроение, 1995. – 239 с.
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.