20 . 04 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Чинники якості обслуговування, їх коротка характеристика



№ роботи: 1174
розділ: Комерційна діяльність
тип: Контрольна робота
об'єм: 12
винагорода автору: 80 грн

Зміст:

19. Чинники якості обслуговування, їх коротка характеристика................ .......3
43. Види збору посуди........................ .............................. .............................. ........7
69. Порівняльна характеристика методів подачі „в стіл” та „експрес”..................... .............................. .............................. .............................. .10
Список використаних джерел........................ .............................. ........................12
   
Список літератури

1. Організація виробництва і обслуговування на підприємствах громадського харчування / Карпенко В.Д., Рогова А.Л., Шкарупа В.Г., Положишникова О.І., Пилипей М.І. – К.: НМЦ Укоопосвіта, 2003
2. Л.П. Малюк, Т.Л. Колесник, Т.П. Кононенко. / Справочное пособие «Столовая посуда и приборы для предприятий ресторанного хозяйства». – Харьков: ХДУХТ, 2004.
3. О.І. Черевко, Л.П. Малюк, Г.В. Дейниченко. / Збірник нормативних документів державного регулювання у сфері ресторанного бізнесу. – Харків: ПКФ “Фавор ЛТД”, 2003.
4. Захарченко М. Н. Обслуживание на предприятиях общественного питания. Учебник. 1986. – С. 155-158.
5. Кузнєцова Н. М. Основи економіки ресторанно-ресторанного господарства. – Київ, 1997. – 200 с.
6. Усов В.В. Организация обслуживания в ресторанах. Учебник. М.: Высшая школа. 1990 г.
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.