23 . 01 . 2018
пошук робіт:         
 

Дипломна робота, курсова робота, виконання робіт.

Шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності продукції



№ роботи: 115
розділ: Економіка підприємства
тип: Курсова робота
об'єм: 47 стор
винагорода автору: за домовленістю

Зміст:

Вступ......................... .............................. .............................. .............................. ..........3
Розділ 1. Теоретичні основи якості та конкурентоспроможності продукції.........5
1.1. Якість продукції, показники та методи її оцінювання.................... ..................5
1.2. Визначення поняття “конкурентоспроможність” продукції..................... .....12
Розділ 2. Аналіз якості та конкурентних позицій продукції ВАТ ”АК АДВІС”........................ .............................. .............................. .............................. .....17
2.1. Загальна характеристика ВАТ ”АК АДВІС”........................ ...........................17

2.2. Аналіз основних техніко-економічних показників діяльності підприємства.................. .............................. .............................. .............................. ..20
2.3. Аналіз конкурентоспроможності та якості продукції..................... ................24
Розділ 3. Шляхи підвищення конкурентоспроможності та якості продукції на ВАТ „АК АДВІС”........................ .............................. .............................. ..................30
3.1. Зниження цін на продукцію підприємства.................. .............................. .......30
3.2. Підвищення якості продукції..................... .............................. .........................33
В исновки....................... .............................. .............................. .............................. ...43
Список використаної літератури.................... .............................. ............................45
Додатки..................... .............................. .............................. .............................. ........47
   
Список літератури

1. Альперин Л. Что нужно для успешной конкуренции с зарубужными фирмами. "Стандарты и качество". №2, 1991 г. с 12-16
2. Белоус О.П., Панченко Е.Г. Менеджмент: конкурентоспособность и эффективность. К., "Знание Украины",1992 г., 40с.
3. Герасимчук В.И. Розвиток підприємства.Діагностика, стратегія, єфективність. К., 1995 р., 268 с.
4. Гончаров В.В. В поисках совершенства управления: Руководство для высшего управленческого персонала ( Опыт лучших промышленных фирм США, Японии, стран западной Европы)М., 1993 г.
5. Ганс А и др. Конкурентноспособность глобальных предприятий\\ Проблемы теории и практики управления.- 1995.-№3-с.96-104
6. Герхард Шварц "Мягкие составляющие конкурентноспособности".\\П роблемы теории и практики управления.- 1995.- №4.= с. 96-100
7. Герчикова И.Н. Менеджмент : Учебник .- М.: Банки и биржи ЮНИТИ, 1994. 685 с. : ил.
8. Экономическая стратегия повышения конкурентноспособности развития капиталистических стран. ч.1 и ч.2. Реф. сборник обзоров Ан СССР, М, 1988 г.
9. Завьялов П. Конкурентноспособность и маркетинг\\ Рос. экон. журнал.- 1995.- №12. - с. 50-56
10. Игольников Г., Патрушева Е. Что понимать под конкурентноспособностью, инвестиционной привлекательностью и экономичностью производства\\ Рос. экон. журнал, -1995.- №11.- с.108-112
11. Істірян Г.П. Конкурентоздатність: методика вимірювання та оцінки \\ Легка промисловість.-1994.- №4.- с. 1214
12. Корбанколева И. Решающий фактор - конкурентноспособность предприятия, ж. МТС, 1996 г., №10
13. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – 2-е издание, переработанное и дополненное. – М.: Издательство «Финпрес», 2000. – 464с. – (Маркетинг и менеджмент в России и за рубежом).
14. Економічний аналіз з фінансових результатів та фінансового стану підприємства: Навч. посіб. – К.: Вища школа, 2003. – 278с.
15. Економічний аналіз: Навч. посібник / М.А. Болюх, В.З. Бурчевський, М.І. Горбатюк та ін.; За ред. М.Г. Чумаченка. – Вид. 2-ге, перероб. і доп. – К.: КНЕУ,2003. – 556с.
16. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1997. – 156с.
17. Маркетинг: Учебник / А.Н. Романов, Ю.Ю. Корлюгов, С.А. Красильников и др.; Под ред. А.Н. Романова. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996. – 560с.
18. Примак Т.О. Маркетинг: Навч. посіб. – К.: МАУП, 2001. – 200с.
19. Тарасенко Н.В. Економічний аналіз діяльності промислового підприємства. – 2-ге вид., стер. – К.: Алерта, 2003. – 485с.
20. Ткаченко Н.Б. Маркетингова товарна політика: Навч. посіб. – К.: Київ. держ. торг.-екон. ун-т, 2000.- 149с.
21. Фатхутдинов Р.А. Стратегический менеджмент: Учебник для вузов. – 2-е изд., доп. – М.: ЗАО «Бизнес-школа «Интел-Синтез», 1998. -416с.
 

 

© DIPLOMSERVIS.com.ua 2009-2016.